Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Elder Scrolls V - Skyrim
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=6561
Page 4 of 6

Author:  revenant [ 2011-11-16 22:28 ]
Post subject: 

Ne visai. Klaida manyti, jog RPG žanre istorija yra svarbi :) Tiesiog būna story-driven RPG ir sandbox RPG. Yra daugybė gerų RPG, kuriuose istorija niekinė ir nereikalinga. Pavyzdžiai - Might and magic serija, ta pati The Elder Scrolls serija, kuriai ši tema kaip ir turėtų būti skirta. Sandbox RPG galima žaisti valandų valandas nė nevykdant main questo - visas įdomumas yra tyrinėti pasaulį, vystyti veikėją ir ieškoti daiktų. Aš jokiu būdu nesakau, kad story-driven RPG yra blogai.

Author:  Nomad [ 2011-11-17 0:09 ]
Post subject: 

Quote:
Tai gaunasi, kad pačiam prisigalvoti taisyklių žaidime yra "labai labai blogai", nes kažkas mano, kad įsijausti į žaidimą yra "creepy"? Įdomus mąstymas.
Tai visai nėra blogai. Jei žaidi vienas pats single playerį tai žaisk kaip tik tau įdomu, nuo kada kiti gali aiškinti kas tau turi būti fun ir kas ne ;)

MMO visai kas kita, ten žaidi su daug žmonių. Bet vėl gi, jei esi kokioj ten roleplayerių gildijoj, tai žaisk kaip tik tau patinka, creepy ar ne.

Mano paties požiūris atrodo panašus į Revenant. Single player RPG aš roleplayinu, tačiau bet kokiame multiplayeryje - competitiveness at all costs. Užtai man MMO roleplayeriai, nupasakojantys kiekvieną savo veiksmą iki paskutinio pirstelėjimo tikrai atrodo creepy, bet čia visai kas kita, nei roleplayinimas single playeryje.

Author:  Kristijonas [ 2011-11-17 1:08 ]
Post subject: 

Nomad wrote:
Užtai man MMO roleplayeriai, nupasakojantys kiekvieną savo veiksmą iki paskutinio pirstelėjimo tikrai atrodo creepy, bet čia visai kas kita, nei roleplayinimas single playeryje.
Pats esu daug žaidęs Ultima Online forced-RP serveriuose ir kol kas tai man yra geriausias žaidimas kurį žaidžiau. Ir kodėl labiau creepy atrodo, kai nusakai kiekvieną pirstelėjimą su kitais žaidėjais, negu nežinia kam tai darydamas single playeryje? MMO bent jau kažkas sureaguos, užuos tavo pirstelėjimą ;D Nekritikuoju SP RP.

MrSarkasmus, kiek tau žaidime svarbi yra grafika? Ir ar mėgsti pieštinę grafiką?
Bet kuriuo atveju tavo norimas žaidimas turbūt būtų Gothic 1. Ir grafika ir istorija ir pasaulis įdomūs. Grindinimas non-existant, moraliniai pasirinkimai existant. Beje patarsiu žaisti oportunistiškai ir nepradėdinėti iš naujo, neloadint žaidimo vien dėl to kad kažkas nepasisekė ar manai, kad negerą pasirinkimą padarei, arba pažiūrėti kas būtų buvę jei kitaip pasirinktum. Daryk viską in-character. Manau taip turėtų būti įdomiau ir baigus žaidimą bus įdomu ir vėliau jį žaisti, pažiūrint kokios galėjo būti alternatyvos. Su tokiom pačiom taisyklėm Skyrim žaisiu.

Author:  Exo [ 2011-11-17 1:44 ]
Post subject: 

Kristijonas wrote:
Daryk viską in-character. Manau taip turėtų būti įdomiau ir baigus žaidimą bus įdomu ir vėliau jį žaisti, pažiūrint kokios galėjo būti alternatyvos. Su tokiom pačiom taisyklėm Skyrim žaisiu.
Žinok nelabai pavyks taip daryti dėl vienos priežasties, kažkaip keistai sudėlioti sudėtingumo lygiai žaidime, tiksliau dirbtinis intelektas. Pvz nukepiau jau 5 ar 6 draakonus (ir tą stiprų kur ugnim spaudosi) bet niekaip nesugebu eidamas takeliu į vieną miestą praeiti pro fortą kuriame stovi du vidutiniai magai ir pora skeletų. Tiesiog tie magai per stiprūs, jie mane ir Lyndą užrūtina kažkokiais spelais ir paleidžia pora ledinių ale strėlių/spelų ir viskas guliu negyvas. Ta prasme net artyn nesugebu dabėgt (žaidžiu už karį).

Author:  Kristijonas [ 2011-11-17 4:43 ]
Post subject: 

Mano atveju žinoma bus "lengviau" nes žaisiu už magą, bet iš tiesų vienintelė abejonė, ar tikrai man žaisti "in-character" dabar, ar palaukti bent kelis mėnesius kai bus išleisti pataisymai ir modai. Ir ar būtų įmanoma žaisti už charakterį, kuris būtų ideologiškai nusiteikęs prieš drakonų žudymą? Ar ten jie žaidime padaryti kaip visiški blogio ir destrukcijos įsikūnijimai, kurių nenužudžius laukia pasaulio pabaiga?

Author:  Thetruth [ 2011-11-17 11:21 ]
Post subject: 

Kaip suprantu ne, drakonai ten nera blogio isikunijimai, tiesiog tau reikes ju sielu, kad personazas ismoktu shoutus, etc.

Author:  Aivaras [ 2011-11-17 13:01 ]
Post subject: 

Jesus kokis čia snobfestas.

Nesu megėjas aš Eldersscrollų ale pažiūrėjau review ir pasibandžiau pas draugus. Normali serijos inkarnacija. Mažiau hype negu Oblivion tačiau community gerai užbangavo.

Šiaip svarbus pastebėijos: bus dėstoma mano nuomonė nesusijusi su objektyvumu :P.

Elderscrollai yra senas serija ŽAISLŲ. Dėl kalbinio barjero labai skirtingus dalykus pakišo po vienu žodžiu ir po to pyksta ir drąskosi ir nesusišneka krūvos žmonių. Pasakymas kompiuterinis žaidimas visai nereiškia kad tai ką gauni apskritai yra žaidimas. Pilnai įmanomas variantas, kad tai yra žaislas. Žaidime laimima, o su žaislu yra žaidžiama (kiek kartu perėjote savo mašinytę, barbę ar lego? O kiek kartų perėjote kokį Minecraft (yra mažiau akivaizdžių atvejų)).

Krūva Skyrimo įpatybių yra bug/feature tipo, kur matai kaip viena ar kitą priklausomai nuo to kaip žiūri. Krūva "nelogiškumų" atsiranda dėl to kad žmonės pradeda primtinėti Gameworldui tasykles kaip jis turėtų veikti nes jie taip pasakė. Overall viena iš sąvybių kurias pastebi netgi pakanakamai didelis kiekis neigiamai nusiteikusių stebėtojų, kad tai yra įtraukiantis žaidimas. Tai jau pakankama kokybės markė man.

Offtop Revenantui. Taip tamsta labai snobiškai čia pasisakėte pradedant nuo kelių linksmų argumentacijos liapsusų (Tikras škotas, apeliaciją į masę), baigiant subjektryvių žaidimu apibrėpimais (LARP iš principo neįmanomas kompiuteryje LA raidės tai garantuoja). Kas man įdomu, kad tai nėra, pagal jūsų postus šiame forume sprendžiant, jums būdingas rašymo stilius. Klausimas kodėl Skyrim sukelia tokią ryškią emocinė reakciją?

Apie oldschool gamus ir panašiai: Na nevarykite dievo į medį. Susiveikiau porą extra oldschool gerulių ir supratau, kad pusė viso gėrio yra nostalgija. Techninės limitacijos arba grynai dizaino netobulumai tikrai greitai ir ramiai gali palaidoti daugybę oldschool grandų. Tikrai neteko peržaidinėti senų žaidimų? O jai teko kodėl jiems yra atleidžiamos nesamonės kai vagimas naujame žaidime uždėjus kibirą ant galvos ne?

Author:  Exo [ 2011-11-17 13:31 ]
Post subject: 

Kristijonas wrote:
Mano atveju žinoma bus "lengviau" nes žaisiu už magą, bet iš tiesų vienintelė abejonė, ar tikrai man žaisti "in-character" dabar, ar palaukti bent kelis mėnesius kai bus išleisti pataisymai ir modai. Ir ar būtų įmanoma žaisti už charakterį, kuris būtų ideologiškai nusiteikęs prieš drakonų žudymą? Ar ten jie žaidime padaryti kaip visiški blogio ir destrukcijos įsikūnijimai, kurių nenužudžius laukia pasaulio pabaiga?
Galima nežudyti draakonų, tik jie tada nesispaunina. Ta prasme galima pačioj pradžioj nepadaryti vieno žingsnio ir jie vaapšče neatsiranda. Ai nu ir galima pamačius draakoną pabėgti nuo jo, na bet čia toks kraštutinis atvėjis

O su žaidimu in-character, gera mintis palaukti truputi.

Author:  Simakas [ 2011-11-17 17:25 ]
Post subject: 

Ale kabliuoja Skyrim'as net nesitikėjau ... o tai beviltiškai bandžiau Oblivion ... mečiau gal 3 kartus, Fallout3 .. užmečiau, na gal sugryšiu.
O čia viskas ganėtinai gyva, pasikėlus sunkumo lygį kai kur jau mazochizmas gaunasi.
O kad 3lvl drakoną nugali, tai visgi ne vienas, o su kietais kariais varai ir dar gavęs fire rezistinus batukus :) Kas linksmiausia, tai po drakono patikėjus, kad esi kietas valandą laiko medžiojau mamutą, o vieną požemį beviltiškai įveikinėjau pora valandų, kol visgi neatlaikė nervai ir sugebėjau apibėgti priešus, nes viena jų grupelių pasirodė neįveikiama.
Gal pasirinktas veikėjas kreivas sąlygoja sunkumą, nes nusprendžiau būti lizard archeris ir parodyti visiems humanams iš kur kojos dygsta :) Tigrai nervuoja labai, o tai nudeda iš vieno smūgio, na žiurėsim, gal ne po tas zonas kur reikia vaikštau..

Author:  zhukaSS [ 2011-11-17 19:46 ]
Post subject: 

Aivaras wrote:
Apie oldschool gamus ir panašiai: Na nevarykite dievo į medį. Susiveikiau porą extra oldschool gerulių ir supratau, kad pusė viso gėrio yra nostalgija. Techninės limitacijos arba grynai dizaino netobulumai tikrai greitai ir ramiai gali palaidoti daugybę oldschool grandų. Tikrai neteko peržaidinėti senų žaidimų? O jai teko kodėl jiems yra atleidžiamos nesamonės kai vagimas naujame žaidime uždėjus kibirą ant galvos ne?
this

btw revenant atsakyma irgi butu idomu suzinot ;)

Page 4 of 6 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/