Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 17:42

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 2011-11-25 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 2006-10-20 13:08
Posts: 31
Location: Kaunas
Keletas HoMM entuziastu perrasineja heroes WoG koda per nauja, tam kad zaidimas galetu toliau plestis (didesne rezoliucija, daugiau piliu, patogesnis valdymas, protingesnis AI ir tt)

Zaidimo versija galima atsisiusti ir ja ismeginti. Kolkas ji dar nera zaidziama( greit bus baigtas perrasyti kompiuterio AI, ne visi ygudziai veikia ir panasiai.)

Prie projekto galima prisinjungti, bet jei nemoki programuoti, tai galima padeti bent testuojant ziadima ir pranesti apie bugus.

juos galima rasti forume : http://forum.vcmi.eu/portal.php

Apie projekta placiau: http://wiki.vcmi.eu

_________________
Amicus cognoscitur amore, more, ore, re.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-11-28 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Kas nors man galite papasakoti kokių nors teigiamų aspektų to Wake of Gods? Nes asmenine patirtis sako, kad tai kažkieno vaikiškas modas iš serijos negi nebūtų awersome jei dar labiau viską pastiprinti. Rezultate labai nešdomus žaidimas kur prieš kompą gauni didžiūlę persvarą, o prieš žmogų pora random elementų apsprendžia visą žaidimą.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-11-28 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 2008-10-05 19:17
Posts: 167
Location: Vilnius
Mano nuomone, labai teigiamas WoG aspektas yra galimybė skriptinti scenarijus, dėl ko scenarijų kūrėjai įgauna daugybę naujų galimybių. Tarkim, custom Heroes scenarijais besidomintiems turėtų būti gerai žinoma Timothy "Corribus" Duncan pavardė - jo kurti scenarijai "GoldHeart", "Sander's folly" praktiškai prilygsta atskiriems RPG žaidimams, o su WoG priemonėmis šis žmogus sugebėjo sukurti greičiausiai savo visų laikų šedevrą, scenarijų "T.H.U.N.K.".

O kiti WoG feature'ai... Tikriausiai skonio reikalas, man iš pradžių lyg ir patiko tos naujovės, kol nepastebėjau, jog į žaidimą pridėta labai jau daug chaotiškų elementų, kartais gal net iškrentančių iš konteksto. Dabar tikriausiai manau, jog tai - bereikalingas žaidimo komplikavimas :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-12-01 13:29 
Offline
User avatar

Joined: 2006-10-20 13:08
Posts: 31
Location: Kaunas
Ten yra rinkinys visokiausiu modifikaciju kurias pasiule zaidimo fanai, ju yra visokiu, nereikia i visus kreipti demesi. Pakankamai patyrusiam zaidejui, galima pasidaryti funkcijas, kad atsirastu issukis laimeti pries kompiuteri. kai imposible tiesiog neidmu, kai beveik visada zaidi tuo paciu eiliskumu.

dar vienas dalykas, kad yvairios modifikacijos iveda naujoviu, kurios padaro zaidima ne toki monotoniska.

_________________
Amicus cognoscitur amore, more, ore, re.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-12-01 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Esu didelis nemegejas WOG jau nuo neatmenamu laiku. Visu pirma del to kad competetive gameplay wog'e yra tiesiog neimanomas, visu antra del jau minetu random variables.

o del scenariju... mano manymu iki shiol yra nepralenkiamas "Lone Knight" map, tiek del story, tiek del sunkumo.(nu ok sunkesniu mapu esu mates, bet story geresnes deja ne:P)

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited