Mano nuomone, labai teigiamas WoG aspektas yra galimybė skriptinti scenarijus, dėl ko scenarijų kūrėjai įgauna daugybę naujų galimybių. Tarkim, custom Heroes scenarijais besidomintiems turėtų būti gerai žinoma Timothy "Corribus" Duncan pavardė - jo kurti scenarijai "GoldHeart", "Sander's folly" praktiškai prilygsta atskiriems RPG žaidimams, o su WoG priemonėmis šis žmogus sugebėjo sukurti greičiausiai savo visų laikų šedevrą, scenarijų "T.H.U.N.K.".
O kiti WoG feature'ai... Tikriausiai skonio reikalas, man iš pradžių lyg ir patiko tos naujovės, kol nepastebėjau, jog į žaidimą pridėta labai jau daug chaotiškų elementų, kartais gal net iškrentančių iš konteksto. Dabar tikriausiai manau, jog tai - bereikalingas žaidimo komplikavimas