Bet Aivarai tu supranti, kad aš irgi nebūtinai įžiūriu kažkokius Blizzardo failus, ar kad Online DRM reiškia mane prievartauja ir t.t.? Tu tiek daug ekstrapoliuoji iš mano žinučių, kad net baisu. Aš niekur tokiomis apibendrintomis frazėmis nerašiau, kritikavau konkrečiai Diablo 3, su konkrečiais pavyzdžiais ir sakydamas konkrečiai kas blogai. Neabejoju, kad Blizzardo požiūriu Diablo yra net labai sėkmingas;
fail yra tik mano požiūriu - na ir žaidėjų, kurie taip pat žiūri į visus tuos trūkumus. O Online DRM konkrečiais atvejais man patinka - kai netrukdo singleplayeriui. SC2 aš
už Online DRM, nes galiu žaisti offline ir į mano offline žaidimus niekas nelįs ir nieko nepavogs ir t.t.
Tu jau nepyk, bet kaip nė piršto nepridėjęs prie Diablo 3 kūrimo,
savo failo čia negaliu įžiūrėti.
Ir vis dar lieka ta pati problema, kaip kad tu greičiausiai nesupranti ką aš noriu pasakyti, aš nesuprantu ką tu nori pasakyti. Gali glaustai, kokia tavo pagrindinė mintis? Kad mano vardijami trūkumai žaidimą pagerina? Nepablogina? Nereikšmingi? Neišvengiami ir turime susitaikyti? Kita?
Update on the story:
Playing the game on Linux (although not officially supported) and/or using Wine will not result in being banned, but cheating will. We’ve extensively tested various scenarios related to this situation, including replicating system setups for those who have posted claiming they were banned unfairly, and have not found any situations where players were banned solely for using Linux or Wine.
http://arstechnica.com/gaming/2012/07/l ... -iii-bans/
Šiuo atveju aš su Blizzardu. Kažką neteisingai užbaninti yra ypatingai retas reiškinys, o cheaterių complainai yra ypatingai dažnas reiškinys. Visi jie nekalti, taip sakant. Tačiau kaip jau sakiau, jei D3 būtų true single playeris arba bent jau nebūtų aukciono, būtų galima cheatinti kiek nori ir niekam širdies neskaudėtų. Tačiau $$$ yra $$$, jei darome always online, iš kažko juk reikia tuos serverius išlaikyti. Borderlands kiek žinau už cheatinimą nebanija, nors gali prisigaminti sau nenormalių ginklų, susijungti į mp ir atiduoti tuos ginklus kitiems žmonėms. O įprastuose single player cRPG aš be jokio sąžinės graužimo pracheatinu kelią pro annoying vietas (visokias puzzles ir privalomus mini-geimus ar bugovus levelius ar panašiai).