Pažaidžiau pakankamai, kad susidaryčiau nuomonę.
Apskritai tikrai patinka, Shadow Magic dvasia mostly išlaikyta, bet trūkumų netrūksta.
Kas nepatinka:
Per mažai skirtingų rasių ir unitų. Klasių visai pakankamai.
Alignment pakeitimai kažkokie nedadaryti. Išvis alignment beveik nebeturi įtakos žaidimui
To add insult to injury, alignmento keitimąsis yra beviltiškai kreivas.
Kaip ir daug kur, pilna confirm dialog langų, kurie kartais neintuityvūs neskaitant teksto
Aš kaip nesu traukuliuotas ir nespaudinėju ant random things ir žinau "unsaved" conceptą, tai manęs nereikia klausinėti ar tikrai noriu daryti ką paspaudžiau kad darytų, ar siūlyti seivinti jei nesu užseivinęs. Žinau daug kam čia smulkmena bet mane bereikalingi dialogo langai užknisa beyond belief. Bent jau optionuose leistų išjungti.
Neintuityvus interfeisas. Pripratus visai gerai, bet seriously, čia tiek daug visko kopijuota iš CIV5, kodėl negalėjo ir interfeiso nukopijuoti. Ten irgi neidealus, bet geresnis ir greičiau įvaldomas.
AI. Po to koks buvo Shadow Magice, čia yra beveik dieviškas. Bet jei lyginti su kitais žaidimais, tai vis tiek durnas kaip bato aulas, ypač strategiškai. Taktiniame mūšy dar pakenčiamas iš bėdos.
Tactical combate nėra minimapo. Visai praverstų dideliuose mūšiuose.
Tik 6 unitai stacke gerokai per mažai. 8 - 10 būtų daug smagiau.
Gan margas žemėlapis nepripratusiai akiai. Svarbūs objektai ne per daug skiriasi nuo dekoracinių, neįpratus ir gerai nežinant kas kur.
Neradau optiono kad auto-move įvyktų greičiau. Stop wasting my time!
Grafika. Čia nelabai svarbu, bet ta sena piešta buvo gražesnė daugeliu atvejų.
Trespassing realiai nieko nereiškia. Visi trespassina visur, ir aš ir pas mane, ir nieko blogo neatsitinka. Gera idėja bet nedadaryta. Turėtų būti maždaug „trespassers will be shot, survivors will be shot again“ ©Bloodlines.
Terrain related happiness kažkoks kreivas, bandžiau ten terraforminti bet ne ką tepasiekiau. Gal dar nesupratau iki galo kaip veikia.
Miestų išvaizda per daug panaši. AoW 2 skirtingų rasių miestai atrodė daug labiau skirtingai, vos užmetus akį į miestą buvo galima pasakyti kokia ten rasė.
Kas patinka (iš pasikeitimų):
Auto combat. Shadow Magice buvo monetos metimas, anything could happen. Čia jis pasibaigia maždaug panašiai, kaip pasibaigtų ir tactical combat valdomas neypač gero žaidėjo. Prognozuojamas ir naudingas dalykas, aš nemėgstu gaišti laiko nesvarbiems mūšiams. Šitą beje testavau gan nemažai, loadindamas ir žaisdamas tactical/auto tuos pačius mūšius, nes man čia svarbus dalykas.
Klasės ir jų unitai labai šauni naujovė. Class unitai beje gali būti gaminami bet kuriame mieste, skirtingai nei rašė Sorlac, galbūt šitą dalyką užpatchino.
Flyingo ir wallclimbingo pakeitimai kaip ir tikėjausi labai šaunūs.
Siege labai patinka kad armija greta ir puola pro vieną pusę. Geras supaprastinimas.
Valdovui nebėra didžiulės iniciatyvos nieko neveikti stovint toweryje. Tuo pačiu, valdovo praradimas nereiškia automatinio pralaimėjimo kol tebeturi sostinę.
No misses combate.
Herojai yra herojai, paprastai būna vieni geriausių unitų tavo armijoje all game long. Plg. su Shadow Magic, kur jie mirdavo nuo so much as pikto žvilgsnio ir turėdavo būti babysittinami all game long ir neaišku kodėl vadinami herojais.
Įtakos sferos pakeitimai, nodų kontroliavimo pakeitimai. Nebėra kad nuskrendi su falconu į kitą mapo galą, užimi nodą šalia priešo sostinės ir jis dabar tavo, kol buvęs savininkas neatsiims.
Išradimai visai fun. Embarking ypač patogus dalykas
Nežinau ar gerai kad atsiejo išradimus nuo manos, nei labai patinka nei labai kliūva.
7/10 su nemažu potencialu. Tikiuosi su laiku išleis expansionus su likusiomis rasėmis ir sutvarkys minėtas problemas.