Forumas.Fantastika.lt

fantastika.lt forumas
Dabar yra 2017-10-23 20:49

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-04-02 13:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-09-25 17:15
Pranešimai: 219
Aivaras rašė:
Žaidžiau dar labai nedaug nes niekaip namo laiku nepareinu :P. Didelis kiekis Sorlaco pastebėjimų teisingi tik niekaip nesuprantu kaip iš to neigiamą išvadą daroma :P.

Dar nemačiau kad būtų paminėto herojų pakeitimai: dabar master wizardas yra herojus kuris nebesėdi chatoje bet adventurina. Plius duotu momentu visi herojai kuriuos mačiau palenda po tomis 6 klasėmis kurios buvo duotos.


Išvada priklauso nuo to kurie AoW labiau patiko pirmi ar ala Shadow magic. Jei pirmi tai išvada ne kokia, jei tęsiniai tai turbūt okay.

Originaliuose AoW nebuvo jokių chatoj sėdinčių wizard'ų, visi vaikščiojo ir dirbo darbą. Jei darbas nenusisekdavo mirdavo galutinai ir negrįžtamai [šitoj vietoj naujos versijos atgimimas su kelių turnų delay turbūt patobulinimas].
Tiesa, iš esmės dauguma herojų buvo buildinami kaip wizzard'ai [tiesa, dabar iš esmės upgrade spellcasting II, III, IV pakeitė researchinamas klasės abilka. Ir faktas kad research'o split'o tarp mana man ir mana spelų tobulinimo nėra - man vienareikšmiškai ne pliusas [mano atminty tai viena pagrindinių AoW ypatybių]. Ten tų mokslinių žvakių resurso įvedimas vienas iš tų patobulinimų, kurių tiesiog gali nebūti.], kitas buildas kiek pamenu remėsi ant counterstrike and life steal'o - šitas lipdavo per sieną miestan ir tvarkingai visus atlupdavo.

Nežinau ar pas mane apykreivė versija [nes girdėjau priešingai] - bet jei du herojai yra tam pačiam šešete dviejų spelų kerėti neleidžia :evil: .

_________________
Šaknis - tai šlovės atsisakiusi gėlė.
Klahlilis Džibramas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-04-02 14:19 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 793
Miestas: Vilnius
sorlac rašė:
Aivaras rašė:
Žaidžiau dar labai nedaug nes niekaip namo laiku nepareinu :P. Didelis kiekis Sorlaco pastebėjimų teisingi tik niekaip nesuprantu kaip iš to neigiamą išvadą daroma :P.

Dar nemačiau kad būtų paminėto herojų pakeitimai: dabar master wizardas yra herojus kuris nebesėdi chatoje bet adventurina. Plius duotu momentu visi herojai kuriuos mačiau palenda po tomis 6 klasėmis kurios buvo duotos.


Išvada priklauso nuo to kurie AoW labiau patiko pirmi ar ala Shadow magic. Jei pirmi tai išvada ne kokia, jei tęsiniai tai turbūt okay.

Originaliuose AoW nebuvo jokių chatoj sėdinčių wizard'ų, visi vaikščiojo ir dirbo darbą. Jei darbas nenusisekdavo mirdavo galutinai ir negrįžtamai [šitoj vietoj naujos versijos atgimimas su kelių turnų delay turbūt patobulinimas].
Tiesa, iš esmės dauguma herojų buvo buildinami kaip wizzard'ai [tiesa, dabar iš esmės upgrade spellcasting II, III, IV pakeitė researchinamas klasės abilka. Ir faktas kad research'o split'o tarp mana man ir mana spelų tobulinimo nėra - man vienareikšmiškai ne pliusas [mano atminty tai viena pagrindinių AoW ypatybių]. Ten tų mokslinių žvakių resurso įvedimas vienas iš tų patobulinimų, kurių tiesiog gali nebūti.], kitas buildas kiek pamenu remėsi ant counterstrike and life steal'o - šitas lipdavo per sieną miestan ir tvarkingai visus atlupdavo.

Nežinau ar pas mane apykreivė versija [nes girdėjau priešingai] - bet jei du herojai yra tam pačiam šešete dviejų spelų kerėti neleidžia :evil: .


Matyt daugiau SM žaidžiau. nors jokio nežaidžiau pakankamai. vat dėl mega mago nesu tikras ten buvo paknkamai minusų tokių kaip casting zonos nebuvimas kai tavo magas nesėdi toweryje. Kompo magai visada sedėjo toweryje. Vat pirmas herojus kurį gauni tik pradėjęs žaidimą tai jo jis buvo biuldinamas. Researcho ir spellų sudėjimas viename researche man mažai kliūna: pradžioje anyway viską skaitai, paskui nieko neskaitai nes viską ir taip žinai.

Dėl dviejų herojų negaliu tsakyti nes kiek žaidžiau vienoje kariuomenėje nevaikščiojo du...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-04-02 14:36 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-09-25 17:15
Pranešimai: 219
C'mmon orignale nebuvo nei tower'io nei casting/influence zonos. Globaliems spellams [iš serijos gold rush/[re]animate city]buvo tam tikri apribojimai, kad nekerėt per visą map'ą. Miesto [re]animacija atsimenu buvo fun [ir kai kuriais kritiniais momentais raze+animate žymiai greičiau nei migracija].

Mano prisminimai apie Shadow magic susiveda į ~4-5 valandas žaidimo ir išinstaliavimą. Aš šiaip ant default neypatingai gerai tęsinius vertinu, bent jau iš pat pradžių. IŠ TBS tęsinių turbūt tik x-com tęsinį priėmiau teigiamai, nes buvo didelis skirtumas nuo orginalo, kad atidėti šalin palyginumus.

_________________
Šaknis - tai šlovės atsisakiusi gėlė.
Klahlilis Džibramas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-04-02 22:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-09-25 17:15
Pranešimai: 219
Aivaras rašė:
Tiesa daug kuri kaip rimtas konkurentas AOW priešpastatomas Warlokas 2. Vat jo nebandžiau jei kas čiupinsite pasidalinkite įspudžiais.

Kažkiek maigiau [t.y mažiau nei AoW3] - vaizdas kaip civ5 fnatasy modo kur moliūgų laukuose ratlingas herojus dubasina milžiniškus vėžlius [moliūgai beje labai rimtas resursas].

Kas priminė civ serija:
- renkantis miesto lokalizacija svarbiausia resursų kiekis [kitkas patasioma - kalnai sulyginami, dykumos magiškai užlasitomos ir tt.]
- royal palace pradžioj pats rimčiausias resursas
- norint įdomesnių [nebūtinai geresnių] unit'ų reikia užsėsti ant resurso - spider lair'ai, minotaurų olos ir tt. [bent jau įvairovė didesnė nei civ]
- miestai-vasltybės --- šitie labiau kap civ4 barb miestai- kažkiek priešinasi bet greit atsiduria kieno nors rankose [reikalui užsitęsus AI gali paimt lesigyvį miestą iš panosės ir atvirkščai].
- AI vienareikšmiškai nebildintas net bandyt laimėti [multiplayer nebandžiau - tikiuos ten AI nedalyvauja, nes reikalas greitai gali pavirsti kas geriau išnaudos AI idiotiškumą)
- kai pažiūri AI miestų lokalizacijas :stupidme:
- taktinio combat'o nėra - unitai apsidaužo bendram map'e, ranged unitai gali siekti per kažkiek hex'u. [civ5 stiliuj].

Kas nepriminė ir daugmaž patiko:
-miesto gyventojų kiekis lemia kiek pastatų gali statyti [1 pastatas užima vieną hex'ą - su potencialiasi bonusai ar minusiais nuo terrain] - finale miestams realiai tenka specializuotis į gaminančius gold/mana/food labiausiai dėl +% resursams duodančių pastatų.
- maistas bendras visai imperijai, pusė pertekliaus konvertuojama į auksą. Kas įtakoja miesto augimo greitį [jei įtakoja] neradau.
- dažnai gali rinktis ką su resursu darysi - statysi fabrikėlį gaminatį geležinius šarvus ar labaratorija versiančia geležį auksu.
[reiks pabandyt reloadint neišbandžiau ką su asilais galima daryt]
-terraformingas:)


Kas nepriminė ir nelabai patiko:
- nėra Civ pedijos/tome of wonder tai ką kai kurie daiktai reiškia sunku suprasti.
- neduoda įtakoti pradinės lokalizacijos kitaip nei restartinant [keletą resursų berods galima imti kaip wizard'o quirkus - elfai giminės iš kurių vėliau gamini archerius arba casino].
- per portalus pasiekiami extra world'ai [campaign'o idėjaa artima eador'ui [shard worls>>reunite]- campaigno nežaidžiau tai nežinau gerai ar blogai].
- scoutinat realii galima užsiskautint rimtą bėdą. Kiek supratau iš rimtų [ne tų kuriems mokama už tegiamus atsiliepimus] review ir I ir II warlock'e unlcuky susitikimai [arba ultra lucky priešų lord'ai] atlieka iššūkio rolę, vietoj AI. Kita vertus reikai pabandyti ar galima tą rimtą bėdą nuvilioti iki AI miestų...

Man asmeniškai jei įžanga, campaign'as ir kiti momentai išlaikytų moliūgų manos ir elfų casino stilių tai būtų neblogai, sigh...
Dėl perkamumo reiks paskaityt apie multiplayer'io ypatybės, nes prieš AI ko gero žaist verta tik porą vakarų pasiėmus porą litrų alaus kaip player penalty - pradėjau ant chalenging ir AI still nelabai spardosi.

_________________
Šaknis - tai šlovės atsisakiusi gėlė.
Klahlilis Džibramas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-04-03 1:52 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2002-12-19 22:42
Pranešimai: 2895
Aš žaidžiau labai daug AoW pirmą ir labai daug Shadow Magic. Ir tas ir anas patiko :)
Vieninteliai žaidimai kurių esu pakankamas fanas kad pirkčiau vos išleistus yra Blizzard. Ir Blizzardo kokybė dar nenuvylė. Visi kiti.... sigh
Dėkui už aprašymą, Sorlac.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-04-06 3:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2002-12-19 22:42
Pranešimai: 2895

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-05-14 12:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2003-10-29 11:34
Pranešimai: 785
Shadow Magic vis dar geriausias man.
AOW3 nuvylė. Visų pirma vizualiai perkrautas. Viskas mirga marga, kol įžiūrėsi kas kur, kur medis, o kur junitas. Ir anksčiau piešti personažai būdavo gerokai detalesni, nei dabar esantys 3D.
Kovos tapo blankesnės. Vietoje 8 vienetų, dabar grupuoti galima tik po 6. Ir visiškai nesvarbu, kad ietininkai vaizduojami, kaip grupelė ietininkų. Bet ir juda kaip grupė, todėl tai vis tiek yra vienas karys. Ir neradau, kaip išjungti tą mūšio lauko sukimasį aplink savo ašį, kai pradedama kova. Galima tik pagreitinti tą sukimasį, tačiau vis tiek reikia laukti kelias sekundes, o norisi iš karto pradėti išdėliojimą. Todėl kelis kartus užsiknisęs ir pasikankinęs visą laiką ant "auto battle" režimo žaidžiau. Su ankstesnėmis AoW serijos žaidimas tai pats malonumas buvo manual battle.
Labai nustebino, kad mažiau galimų rasių. Maniau, kad turės daugiau, nei AoW Shadow Magic, bet turėjo mažiau. O tie visokie Undead ir Stone Giant'ai nesiskaito, nes negali jų miestų kurti, tik iš resursų juos imi.
Kiek nustebino, kad tam tikros karių rūšys yra research'inamos kaip burtai, net jeigu turi visus pastatus pasistatęs mieste. Trūko globalių burtų, kaip anksčiau, kur pvz., tavo domene visi kariai automatiškai gydomi, o priešo kariai automatiškai defense down. Į visokius happines reitingus nekreipiau dėmesio, nes nemačiau iš jų jokios naudos.
Nustebino ir tai, kad neišlaužus vartų paprasti kariai lipa per tvorą. Tai irgi prisidėjo prie ko, dėl ko pradėjau žaisti daugiausiai "auto battle". Anksčiau, buvo galima trigubai gausesnę kariuomenę besiginant nugalėt protingai dėliojant gynybą ir saugant vartus. O dabar tvora tik kaip mūšio lauko puošmeną, o ne gynybinė funkcija.
Tai, kad išradus "plaukimą" bet kurie junitai gali plaukti, tai IMHO visai gerai. Dar gerai, kad galima sostinę perkelti ir jos užėmimas ir pagrindinio herouso nudaigojimas užbaigia priešininko viešpatavimą (anksčiau priešininkas tiesiog persikeldavo į bet kurį kitą miestą su bokštu). Ir visai logiška pasirodė, kad resursų nod'ai turi būti įtakos zonoje, o ne tiesiog vėliavėlę iškėlus.

Bet kokiu atveju - back to Shadow Magic!!! :banana:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-05-19 15:15 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2004-10-28 16:49
Pranešimai: 1781
Miestas: Kaunas
Dėl junitų kiekio armijoj: na priprast galima, nėra esminis momentas. Man užkliuvo tai, kad puolant miestą, nesvarbu kaip išdėstytos tavo armijos, vis tiek išrikiuos "vienoje miesto pusėje". Tik puolant kažkokį mažą mažą kaimelį buvo taip, kad viena armija turėjo rėpliot iš kitos pusės per visą mūšio lauką, kol pasiekė veiksmo vietą. :) Gal čia tik man taip išpuolė, nežinau, nes žaidžiau kol kas mažai.
P.S. Kaip nesupratau anksčiau, taip nesuprantu ir dabar, kokias konkrečiai armijas kokia tvarka paima į mūšį, kai vyksta "masovkė" (t.y. daug prieš daug) ir visos techniškai netelpa... Tenka klikint bandymų metodu ir rokiruotes daryt...
Kameros valdymas mūšyje dabar man nesąmonė. O dėl junitų researcho, tai nesupratau, ar elfų kampanijoj pirmose dviejose misijose man tiesiog neleido statyt Tier4 rasės junitų, ar aš kažko neradau? Pvz., draconians kažkokie ten Masticorų raideriai yra tier4 junitas, bet net žaidimo enciklopedijoj neparašyta koks pastatas reikalingas jiems statyt. Ir per visą misiją jo taip ir nesugebėjau "išgimdyt"...
Dėl tvorų: tai nežinau, excuss, ar čia kažką skirtingo patyrėm, bet bent jau man tikrai ne visiems junitams leido per tvoras laipiot... visokie pieškos ir raiteliai negalėjo.
Normalių globalių spelų ir aš pasigedau, kaip ir visokių "merchandise/survivalist" tipo skilų. O ir pačių wizard towerių (kaip koncepcijos/elemento) man trūko ...
Ai, čia šiaip kabinėjimasis prie blizgučių, ale man tas junitų vaizdavimas būriais juokingai atrodė vietomis :) Pvz., tier1 pėstininkų visa gauja, o tier3 skraiduoliai vizualizacija jau tik 3 vienetai, bet kovos lauke jie ten šienauja tas pėstininkų ordas :) Tiesiog biškį nelogiška. Tier4 iš vis tik po 1 vnt. Po to tik ir įpratau pagal tai "iš akies" ir nustatinėt, kokio +/- tiero naujai matomas junitas lauke yra :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-05-20 10:23 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-09-25 17:15
Pranešimai: 219
Pjovejas rašė:
Dėl tvorų: tai nežinau, excuss, ar čia kažką skirtingo patyrėm, bet bent jau man tikrai ne visiems junitams leido per tvoras laipiot... visokie pieškos ir raiteliai negalėjo.

Jei pas heoju yra wallclimbing'as jis taikomas visiems unit'ams buryje. Taip, kad uz 4 pointus visi pradeda pertvoras laipioti....

_________________
Šaknis - tai šlovės atsisakiusi gėlė.
Klahlilis Džibramas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Age of Wonders III
Parašytas: 2014-05-20 11:25 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2004-10-28 16:49
Pranešimai: 1781
Miestas: Kaunas
A, nu tada aišku :) Šiasip gan logiškas ten tas wallclimbing... Vėlgi, bent pagal tai, ką mačiau, junitai, kurie jį turi, tai sunaudodavo visą savo ėjimą, kad vien tik užlipt ant sienos. Kas IMHO, apgultyje logiška: atsinešė ilgas kopėčias ir lipa...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į: