O dėl sėkmės jo yra Healeris su meditacija pakankamai light daugiau su herojų skilais tai svarbu.
Na jau. Nebent po 10lvl, o healerio meditacija - tai tie patys herojaus lvl ir medaliai visiems unitams.
Uz ji svarbesnis tik rangerio double shot.
Tiesa apie dešimtą lvl berods isada kažką key duoda. Meditacija healeriui cute, tačiau plius du šaudymo atstumui elfui yra op.
Elfus dar reikia rast, ivykdyt ir priduot aljanso kvesta. O healeris available nuo 4-o turno (arba nuo 1-o, pakankamai toli nuejus compaign'e)
Japlūžta kaip velniai. Bet rangeris nė kiek ne geriau šioje vietoje, lanko gerumas man žaidžiant kritinis ir keisti į kaką nėra prasmės, tai strėles gali kaitalioti, o lankas fixinimui tik.
Niekas nekeicia vieno lanko i kita blogesni
Tiesiog pradzioj, kol marketo nera, nesiojuos 1-2 tokius pat lankus atsarginius ir daug streliu. Veliau nesiojuos 2-a komplekta streliu ir atsargini lanka, nes sandeliuku kiekvienoj provincijoj statyt neapsimoka.
O dėl kietumo pabaigos... Visi turi savo silpnas vietas. Rangeris gerai ima magus bet visokios harpijos, nomadai ir kentaurai darosi blogiu, kai Fighteris juos ima lengvai ir greitai.
Harpijos no way (nes rangeris gi netankuoja), kentaurai su nomadais gali sudaryt problemu, bet ne del to, kad rangeri saudo
Jeigu iniciatyva maza, yra sansas, kad healeri gali sukapot, bet is kitos puses -
kai warriorui sitie nesudaro problemu, tai rangeriui irgi (air shieldas ant healerio, o rangeriui pakanka +3 ranged defence, kad healeris atgydytu). Ateitu warrioras plikas nuogas (su +2 kolchiuga ir +1 shieldu) irgi lygiai taip pat gautu malku.
Zaidziu ant Expert (t.y. per vidury), jei ka.
Na ir dėl to, kad tai pirmas kas be nuostolių drakonus ima. Gal grynas rangeris su geru lanku galėų paimti greičiau dėl double shoto tačiau mažai šansų ko neprarasti.
Be nuostoliu tai jo, bet jei tai butu multiplayer, tai who cares - pripirkai mesos ir go.
Plius dar prieš pirkdamas pirmą herojų matai aplinkines žemes jei yra kur knowledge shopas ir pagrinde pelkės, kodėl ne magu žaisti? Loot findingas yra kažkiek numatomas reikalas.
Ir kas, kad pelkes ir knowledge shopas? O tai jau scrollams pinigu nereik?
As gal klystu, bet is scrollo galima tik viena spella ismokt? Jeigu nori 2-ju fireball spell book'e, reikia 2-ju scrollu, right?
Ė? Healeris? Jis gerai komanderio armijoje, pas rangerį yra du sienapotamai ir viskas. Standartiškai mėgstu už Light žaisti irgi tai du swordsmanai. Kovoje statai rangerį viršutiniame kairiame kampe ir užstatai swordsmanais. Viską ką gali kilina rangeris o swordsmanai blokuoja ir damušinėja. Tikslas daug defencive skilų jiems surinkti ir defender medaliai. O paskui koreguojasi pagal tai kokį rangerį darau: sniperis/skoutas dirba tokia pačia schema visą laiką tik porininkus geresnis susidedu, adventureris lieka solo, atamanas jau surenka kariuomene... Šiaip su full kariuomenėmis tik labai gale žaidžiu, per daug erdvės nuostoliam ir brungu.
Na taip, healeris. 2 swordsmanai ir healeris leidzia imt 2-o ringo provincijas (ne kentauru, aisku
) & valyt jas, su salyga, kad pas healeri jau bent medalis yra, ofc
Pradedant nuo expert sunkumo healeris is a must, niekas ten nesivanshotina, o ir 4 unitai nera full armija, tiesiog 1-3 lvl rangeriui (kad gautu 1-a command).
Plius, kaip jau minejau, healeris yra must have, jei medaliu nori ir ypac kitokiu nei defender
Sitie geri, iki kol neateina slizniai arba visokie orkai su damage armor abilke
(nors parry ziauriai padeda pries tokius). Todel stengiuosi imt +4hp. O tam reikia healerio butinai.