Forumas.Fantastika.lt

fantastika.lt forumas
Dabar yra 2017-08-19 7:28

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
Parašytas: 2013-05-13 9:29 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 791
Miestas: Vilnius
Sovijau iš kur info apie kūrėją? Nes nemačiau tokio pranešimo. Šiaip kai prasidėjo rimtesni darbai su Masters Genesis tobulinimas buvo užmestas. Tad nemanau kad žaidimo supportinimas pridedinėjant dalykus bus labai vystomas (aš aišku ne prieš būčiau). Dabar kol kas tegu debugina, paskui jei galų gale normalų multiplayerį padarys galėsime sumesti.

Šiaip žiniai: Nuo releaso paleido jau šešis patchus kurie išgaudė didžiają dalį problemų bet žinoma ne visas.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-05-13 12:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-06-20 21:22
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius
Meh, nieko konkretaus, gal net ne taip interpretavau foruminius gandus. Bokulevas, berods, dirba toliau, tik daug rusų verkia forumuose, kad ne jis pagrindinis šulas dabar, deleguotas vos ne į konsultantus. Linkina visi va šitą istoriją. Tikriausia nėra taip blogai.

Pasižiūrėjau vėl aš jį dabar, didžiausi bugai gal ir išgaudyti, bet tiek daug smulkių, erzinančių detalių dar yra: animacijos, garsai, prasta optimizacija, viskas vyksta taip lėtai (speed-hax ftw http://www.snowbirdgames.com/forum/inde ... game.1863/ )... ir interfeisas, kurį privaloma dėti į šuns dienas kiekvienai progai pasitaikius... Bet pagrindas yra labai solidus ir detalės lieka detalėmis, tik gaila, kad taip nemokšiškai viskas buvo padaryta.

Kokiu lygiu žaidi? Aš Genesis kampaniją expertu dabar žaidžiu, custom žemėlapius tai sau expert, o AI bent ant master pastatau (žemesni pernelyg pasyvūs man atrodo).


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-17 14:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2002-12-24 11:07
Pranešimai: 353
Miestas: Solar system
Nekenciu ir zaviuosi situo zaidimu vienu metu. Zaviuosi, nes tai puikus zaidimas, o neapykanta del to, kad paskutines dvi savaites mazai miegu :(
Jeigu trumpai, tai HoMM4+Disciples+Civilization (gal kazkas paimta ir is kitu TBS zaidimu, bet as tik pastaruosius zaidziau).
HoMM4 - pats taktinis musis: hex'ai, herojai, is dalies magija.
Disciples - unitai, magija strateginiam map'e.
Civilization - ekonomika (bent jau man panasiausiai pasirode).

Kas megsta TBS+RPG, tai must play, geriau nieko nebuvo isleista nuo HoMM3 laiku (and that's 15 years, guys!).


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-18 14:31 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 791
Miestas: Vilnius
Uukrul rašė:
Nekenciu ir zaviuosi situo zaidimu vienu metu. Zaviuosi, nes tai puikus zaidimas, o neapykanta del to, kad paskutines dvi savaites mazai miegu :(
Jeigu trumpai, tai HoMM4+Disciples+Civilization (gal kazkas paimta ir is kitu TBS zaidimu, bet as tik pastaruosius zaidziau).
HoMM4 - pats taktinis musis: hex'ai, herojai, is dalies magija.
Disciples - unitai, magija strateginiam map'e.
Civilization - ekonomika (bent jau man panasiausiai pasirode).

Kas megsta TBS+RPG, tai must play, geriau nieko nebuvo isleista nuo HoMM3 laiku (and that's 15 years, guys!).


Kokia nūnai Bugų suvaldymo padėtis? Diplomatija? Vaikščiojimas mape ir kombate? Na ir tinklinis žaidimas kas be ko?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-24 12:31 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2002-12-24 11:07
Pranešimai: 353
Miestas: Solar system
Aivaras rašė:
Kokia nūnai Bugų suvaldymo padėtis? Diplomatija? Vaikščiojimas mape ir kombate? Na ir tinklinis žaidimas kas be ko?

Vis dar taiso, bet kreivai - isleido 2.0, isleido is kart 2.1, kad pataisyt 2.0 bugus :P Sedziu su 2.0, nes su 2.1 bent jau man pastoviai meta klaida, o ant 2.0 tik astral mape yra game crashinantis bugas.
O ka diplomatija? Su vaiksciojimu nieko tokio nepastebejau.
Tinklinio zaidimo ner, ir, tiesa pasakius, pas mane dideles abejones del balanso...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-24 16:23 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 791
Miestas: Vilnius
Uukrul rašė:
Vis dar taiso, bet kreivai - isleido 2.0, isleido is kart 2.1, kad pataisyt 2.0 bugus :P Sedziu su 2.0, nes su 2.1 bent jau man pastoviai meta klaida, o ant 2.0 tik astral mape yra game crashinantis bugas.
O ka diplomatija? Su vaiksciojimu nieko tokio nepastebejau.
Tinklinio zaidimo ner, ir, tiesa pasakius, pas mane dideles abejones del balanso...


Disklaimeris: Lyginus Masterius su Genesis, nes būtent Genesis daugiausiai ir žaidžiau.
Patchų ir gamebreakerių problema šiai versijai IMO esminė. Senoji buvo pakankamai stabili, nors ir jis tinklinio žaidimo neturėjo.
Tiesa bent yra pilnavertis hot seat ar tik taktinė kova?
Nes jei ką balanso prasme kaip ir teisus esate, tačiau daugiau tai pasireiškia tuo, kad persvarą gauną pagal randomą. Geresnės provinsijos, eventai, provinsijų lokacijos, kvestai ir item dropai. Galios pasiskirstymas pagal herojus apylygis. Karys ir Rangeris greičiau ir lengviau startuoja, tačiau Magas ir Komandierius įsibėgėję irgi tampą stiprųs. Bandžiau Hot seat su kitais žmonėm ir pats vienas. Tai nėra labai ne fun tik ligai :).

Ir diplomatija tampa gerokai svarbesnė multiplayeryje, teroiškai galima išsukti vos ne dvigubą pergalę sudariųs aliansą pakeliui.

Anyway aš kur suku... Jei pasidarys įmanoma galima kada ir sužaisti. Nusipirkau GoG versiją seniai jau, kaip paskatinimą kūrėjams, na tai kad dar patchus leidžia kažkiek teigiamai nuteikė. Tai, kad failina nuteikia blogai...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-25 12:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2002-12-24 11:07
Pranešimai: 353
Miestas: Solar system
Aivaras rašė:
Tiesa bent yra pilnavertis hot seat ar tik taktinė kova?

Yra hotseat.
Cituoti:
Karys ir Rangeris greičiau ir lengviau startuoja, tačiau Magas ir Komandierius įsibėgėję irgi tampą stiprųs.

Teoriskai. Praktiskai, man atrodo, kad pirmieji 2 tiesiog uzrushins, ypac rangeris ir viskas tuo baigsis.
Bent jau rusiskam originalo forume ejo kalbos apie tokia situacija.

O del multiplayer, tai ne tik random faktorius per daug didelis, bet ir pats zaidimas letas. Labai truksta secondary heroju/unitu, kurie galetu uzsiimt zvalgyba. Viska tenka su pagrindiniu daryt ilga laika. Labai didelis minusas bent jau man.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-25 16:26 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 791
Miestas: Vilnius
Uukrul rašė:
Teoriskai. Praktiskai, man atrodo, kad pirmieji 2 tiesiog uzrushins, ypac rangeris ir viskas tuo baigsis.
Bent jau rusiskam originalo forume ejo kalbos apie tokia situacija.

O del multiplayer, tai ne tik random faktorius per daug didelis, bet ir pats zaidimas letas. Labai truksta secondary heroju/unitu, kurie galetu uzsiimt zvalgyba. Viska tenka su pagrindiniu daryt ilga laika. Labai didelis minusas bent jau man.


Praktiškai tas pro playeris forumuose, su savo pavyzdžiais rangerio vystymo, išspaudžia tokius resultatus, kurių niekaip nesugebu pakartoti. Tuo tarpu Fighteris stabiliai startuoja skirtingose situacijose, plius tai, kad visiškai nereikia investuoti į dvelingus ir viską meti ekonomikai vystyti, kol jis solo valo provinscijas ir labai greitai ima bile kokius Free Settlementus tolesnei expansijai.

Su Magais startuoti sunkiau, bet jei paleis pelkių vietovėse gali nebūti kito pasirinkimo :). Kitą vertus su Nekromancijos mokykla ir magų skilais visai nieko einasi ir pradžioje. Yra gudrybė, kokių trolių arba gigantų settlementą anksti valyti su Fear spelais. Xp negausi, bet lootas ir treasure bus labai aukštos kokybės ir tada klausimas, kokio gerumo spelus, kaip greitai gausi (dropai ir shopai). Magas labai greitai gauna aukštus slotus ir jei pradėsi taškytis 4 rato spelais (labiausiai tikėtina iš sėkmingai rasto scrollo) daraisi piktas iki negaliu.

Komandierius man pats sunkiausias pradėti ir yra tipiškai antras cherojus (arba antras būna Rangeris, kurį paskui specinu į Ranger/Magą), tačiau irgi yra keletas "bet". Klausimas, kaip greitai gausi 2 ranko unitų, nes komanderis jau nuo antro lvl teoriškai su jais gali bėgioti. Taigi Fairy tree, Troll lair, Gargoile parduotuvės yra svarbu (nors nesu išsisiukęs dar per gargoile) taip pat merceneriai, kiaušiniai, ritualai (antro ranko demin mokyklos pvz) ir tie keli spec eventai (minotaurai ir unicornas. Vieną kartą pavyko prijaukinti labai jaunam komanderiui unikorną). Tikrai esu išsisukęs su komanderio basilisko/slimo kombo.

Tipiškai žaidžiu taip, kad su kaip galima mažesne kariuomene valyti provincijas ir spec vietas. Taip herojus greičiausiai auga ir mažiausiai krūvio piniginio išlaikymui. Tavo vieną ar du unitukus (Magui ir Rangeriui du uždangai, o komanderiui vienas dažniausiai best ką galiu gauti kad valytų ir lvlintusi. Fighteris su kariuomene beveik nelaksto.) Medalini kiek galima ir antrą herojų gana greitai perki vietovių tyrinėjimams.

Ir aišku nemėgstu labai mažų mapų, ten žinoma, kad ankstyvi cherojai rulina, kai su bile kokiu šušaru gali prasimušti per išorinius ratus provinsijų...

Tiesa Uukrul, jei pradedi Rangeriu dažniausiai tai kokia pradžia tavo būna Berserkai ar Swordsmanai? Ar dar kita kas?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-26 15:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2002-12-24 11:07
Pranešimai: 353
Miestas: Solar system
Aivaras rašė:
Praktiškai tas pro playeris forumuose, su savo pavyzdžiais rangerio vystymo, išspaudžia tokius resultatus, kurių niekaip nesugebu pakartoti.

Man ne viskas iseina (tenka reloadint kartas nuo karto), bet bent jau MoBW yra nemazai apsaugu nuo jo naudojamu gudrybiu, pvz. kovos roundu skaicius ribotas, po forced march'o negalima ilsetis. Na ir aisku, nuo sekmes priklauso - ir ka daryt, jei healer'is 5 lvlupus meditacijos negauna? :(
Cituoti:
Tuo tarpu Fighteris stabiliai startuoja skirtingose situacijose, plius tai, kad visiškai nereikia investuoti į dvelingus ir viską meti ekonomikai vystyti, kol jis solo valo provinscijas ir labai greitai ima bile kokius Free Settlementus tolesnei expansijai.

Na jau. As, aisku, su juo mazai zaidziau. Imdavau kaip secondary heroju (weaponai pastoviai neblogi krenta), visokius goblinus neblogai geneja. Bet uztenka islyst magams arba visokiems su poison ir baigias jo kietumas. Cia prie to, kad jis, kaip taisykle, budavo jau neblogai aprengtas + magija is 3-ju bokstu (armor+astral+cure). Labiausiai nepatinka equipmento taisymas :nervas: Pas rangeri tai kas - nuperki lanka atsargini ir kruva pigiu streliu ir jis ten valkiojas ilgai. O ir veliau jam nieko ypatingo nereikia be to pacio lanko ir streliu, warriora gi reik rengt ir taisyt pastoviai.
Cituoti:
Su Magais startuoti sunkiau, bet jei paleis pelkių vietovėse gali nebūti kito pasirinkimo :). Kitą vertus su Nekromancijos mokykla ir magų skilais visai nieko einasi ir pradžioje. Yra gudrybė, kokių trolių arba gigantų settlementą anksti valyti su Fear spelais. Xp negausi, bet lootas ir treasure bus labai aukštos kokybės ir tada klausimas, kokio gerumo spelus, kaip greitai gausi (dropai ir shopai). Magas labai greitai gauna aukštus slotus ir jei pradėsi taškytis 4 rato spelais (labiausiai tikėtina iš sėkmingai rasto scrollo) daraisi piktas iki negaliu.

Hmm. 4-o rato magijos scrolla maciau gal karta per 25+ shardus. 3-o rato boksta buvau pasistates karta (ir tai del karmos). Na 2-o rato tai ne problema pasistatyt (bet vistiek brangiau nei 2-o lygio carpenter shop'a). Bet! Magui tos pacios armijos/magijos bokstu irgi reikia, so pelkes ar ne pelkes, jokio skirtumo pagal mane.
Cituoti:
Komandierius man pats sunkiausias pradėti ir yra tipiškai antras cherojus (arba antras būna Rangeris, kurį paskui specinu į Ranger/Magą), tačiau irgi yra keletas "bet". Klausimas, kaip greitai gausi 2 ranko unitų, nes komanderis jau nuo antro lvl teoriškai su jais gali bėgioti.

Pagal mane tai commanderis labiausiai underrated :) Armijas visi herojai naudoja daugiau/maziau.
Cituoti:
Tiesa Uukrul, jei pradedi Rangeriu dažniausiai tai kokia pradžia tavo būna Berserkai ar Swordsmanai? Ar dar kita kas?

2 swordsmanai+healeris+swordsmanas. Paskutiniai 2, zinoma, veliau ateina. Su tokia armija iki pat galo ir sedziu. Nelabai suprantu kaip tu ten be healerio sedi? Ar cia tu tik apie pati starta kalbi?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Parašytas: 2013-09-26 17:16 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 791
Miestas: Vilnius
Uukrul rašė:
Man ne viskas iseina (tenka reloadint kartas nuo karto), bet bent jau MoBW yra nemazai apsaugu nuo jo naudojamu gudrybiu, pvz. kovos roundu skaicius ribotas, po forced march'o negalima ilsetis. Na ir aisku, nuo sekmes priklauso - ir ka daryt, jei healer'is 5 lvlupus meditacijos negauna? :(

Apsaugas kurias vardini paveldėjo iš Genesis. Taip pat Fear (arba šiaip Moralės numušimas) jei priverčia priešus bėgti rinkis damušimą tik jei faktiškai gali damušti. O dėl sėkmės jo yra Healeris su meditacija pakankamai light daugiau su herojų skilais tai svarbu. Tiesa apie dešimtą lvl berods isada kažką key duoda. Meditacija healeriui cute, tačiau plius du šaudymo atstumui elfui yra op.

Uukrul rašė:
Na jau. As, aisku, su juo mazai zaidziau. Imdavau kaip secondary heroju (weaponai pastoviai neblogi krenta), visokius goblinus neblogai geneja. Bet uztenka islyst magams arba visokiems su poison ir baigias jo kietumas. Cia prie to, kad jis, kaip taisykle, budavo jau neblogai aprengtas + magija is 3-ju bokstu (armor+astral+cure). Labiausiai nepatinka equipmento taisymas :nervas: Pas rangeri tai kas - nuperki lanka atsargini ir kruva pigiu streliu ir jis ten valkiojas ilgai. O ir veliau jam nieko ypatingo nereikia be to pacio lanko ir streliu, warriora gi reik rengt ir taisyt pastoviai.


Japlūžta kaip velniai. Bet rangeris nė kiek ne geriau šioje vietoje, lanko gerumas man žaidžiant kritinis ir keisti į kaką nėra prasmės, tai strėles gali kaitalioti, o lankas fixinimui tik. Tiesa kai su Fighteriu žaidžiu išstatymo prioritetas marketai (gerai su pinigais pradedi gyventi kai ir armijos neturi ir marketus vystai ir zonas valai). O pakui marketai leidžia statyti sandėlius provinsijose ir tik palieki sandėliukų keliuką paskui Fighterį kur jis eitų ir taisyk stuffa nors ir kas kovą. O dėl kietumo pabaigos... Visi turi savo silpnas vietas. Rangeris gerai ima magus bet visokios harpijos, nomadai ir kentaurai darosi blogiu, kai Fighteris juos ima lengvai ir greitai. Šiaip jo jausmas ką paimsi ir ko ne yra kritinis (tiesa dėl to esu linkes virš dviejų paskutinių sunkumų žaisti). Su Fighteriu Vorai, Slimai, didesni kiekiai magų (jei negauni resistance pasyvų/gearo), impų ir Giantų yra no go. Bet už tai banditus, kentaurus ir tiesiog kaimiečius labai greitai imi. Ir kai sakau kaimiečius, turiu omenyje bile kurio rato 15 kaimiečių kariuomenes autokombatu be nuostolių. Na ir dėl to, kad tai pirmas kas be nuostolių drakonus ima. Gal grynas rangeris su geru lanku galėų paimti greičiau dėl double shoto tačiau mažai šansų ko neprarasti.

Uukrul rašė:
Hmm. 4-o rato magijos scrolla maciau gal karta per 25+ shardus. 3-o rato boksta buvau pasistates karta (ir tai del karmos). Na 2-o rato tai ne problema pasistatyt (bet vistiek brangiau nei 2-o lygio carpenter shop'a). Bet! Magui tos pacios armijos/magijos bokstu irgi reikia, so pelkes ar ne pelkes, jokio skirtumo pagal mane.

4 rato scrollas yra maždaug purple kokybės daiktas, tačiau ir trečiukų daug padeda. Plius dar prieš pirkdamas pirmą herojų matai aplinkines žemes jei yra kur knowledge shopas ir pagrinde pelkės, kodėl ne magu žaisti? Loot findingas yra kažkiek numatomas reikalas.

Uukrul rašė:
2 swordsmanai+healeris+swordsmanas. Paskutiniai 2, zinoma, veliau ateina. Su tokia armija iki pat galo ir sedziu. Nelabai suprantu kaip tu ten be healerio sedi? Ar cia tu tik apie pati starta kalbi?

Ė? Healeris? Jis gerai komanderio armijoje, pas rangerį yra du sienapotamai ir viskas. Standartiškai mėgstu už Light žaisti irgi tai du swordsmanai. Kovoje statai rangerį viršutiniame kairiame kampe ir užstatai swordsmanais. Viską ką gali kilina rangeris o swordsmanai blokuoja ir damušinėja. Tikslas daug defencive skilų jiems surinkti ir defender medaliai. O paskui koreguojasi pagal tai kokį rangerį darau: sniperis/skoutas dirba tokia pačia schema visą laiką tik porininkus geresnis susidedu, adventureris lieka solo, atamanas jau surenka kariuomene... Šiaip su full kariuomenėmis tik labai gale žaidžiu, per daug erdvės nuostoliam ir brungu.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron