Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-19 15:38

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 »
Author Message
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 6:50 
Offline
User avatar

Joined: 2013-04-08 7:25
Posts: 61
@Pjovejas
Tu kalbi apie strateginį žaidimą, kurio tikslas yra tapti kuo galingesniu, kad sunaikintum priešininką.
O RPG tikslas yra sunaikinti priešininką kad taptum dar galingesnis, taigi tikslas - skaičiukas.

@Nomad:
Pirkti pikselius yra kvaila. Žaidimas žaidžiamas tam, kad pajustum pasitenkinimą: "Aš įveikiau, aš gavau, aš uždirbau"
O kai nusiperki lieka viena mintis: "Išvaisčiau realaus pasaulio pinigus ant pikselių?"
Aš daiktų neperku net iš pirklių pačiame žaidime. :P
O beje, grindinimas prasideda, kad žaidi tą patį žaidimą daug, daug valandų. Patariu pabandyti kažką naujo, pvz, GemCraft. :D

Bet užteks filosofuot.

Žodžiu, kas norit mažo, skoningo žaidimo su gera istorija ir strategija - bandykit GemCraft, o jei nenorit prasidėti su tetriais, tada eikit, eikit, ir tuščiai neįrodinėkit, kad pasiekti 11k lygį - neįdomu. :P

_________________
games by Zuurix


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 8:56 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Akivaras wrote:
@Pjovejas
Tu kalbi apie strateginį žaidimą, kurio tikslas yra tapti kuo galingesniu, kad sunaikintum priešininką.
O RPG tikslas yra sunaikinti priešininką kad taptum dar galingesnis, taigi tikslas - skaičiukas.
Eik tu?! Niekad nebūčiau pagalvojęs... Beje, galvojai kada apie analogiją? Jei tau kokiam Baldur's Gate, arba DAO tikslas yra skaičiukas ties tavo vardu, tai man tiesas sakant gaila... Nes, įtariu, nepatiri nė pusės smagumo, kurį tie žaidimai gali suteikti. O jei dar prisimintum ką RPG trumpinys reiškia, tai turbūt irgi susimąstytum, ar juose kas nors galvojo apie procesą, ar apie skaičiuką prie vardo žaidimo tikslo prasme...

Beje, nu nemačiau tavo įdėtuose vaizdeliuose nė užuominos apie "gerą istoriją" :D

Vienintelis dalykas, kur sutariam, tai, tavo siūlomas žaidimas yra iš "tetrių srities", bet tai nepainiok su turinio gilumu ir nekabink jo štampų kitiems žanrams


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 12:05 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Grindinimas gali prasidėti ir per pirmą valandą, jei ją visą nieko neveiki kaip žudai monstrus kad gautum xp ir pinigų aukštesniam leveliui ir geresniem daiktam, reikalingiem žudyti stipresnius monstrus, kad gautum dar daugiau xp ir pinigų, kad...

Dėl „pikselių pirkimo“ tai juos pirkti nei kiek ne kvailiau, kaip pirkti atomus. Ką pats darai turbūt ne taip jau retai. Ką aš noriu pasakyti, tu perki ne pikselius ir ne atomus, o kažką daugiau. Grind žaidimų atveju tu perki, pavyzdžiui, laiką, kurį šiaip leistum grindindamas. Doleriai tau leidžia iškart arba sparčiau gauti daiktus ir levelius savo veikėjui. Tai irgi gali būti labai kvaila, ir dažnai yra, a.k.a „pay to win“ modelis. Kai pamatau galimybę užsikelti iki 11k levelių, nori nenori visų pirma apie jį ir pagalvoju. Antraip kam dar tiek levelių? Žaidimo strateginiam ar kitokiam gilumui tiek daug tikrai nereikia. Dauguma man žinomų gerų žaidimų išsiverčia su apie 50, nuo cRPG iki MOBA'ų. 11k? Why?

Tai jei iki šiol mano sarkazmas buvo per daug subtilus, atviru tekstu: kai yra tiek daug nemokamų ar pigių gerų, sudėtingų, gilių, fun žaidimų, kodėl turėčiau rinktis ne juos, ar nustoti juos žaisti, ar sumažinti jiems laiko dėl šito flashinuko? Kuo jis geriau už Deus Ex, Dota 2, Minecraftą, Starcraftą, Shadowrun Returns, Civilization, Europa Universalis, Planetside, Dawn of War...? Kuo jis geriau už pasivaikščiojimą po mišką su fotoaparatu, filmų žiūrėjimą, knygų skaitymą, tabletop Warhammerį? Kad gali pasiekti 11 000 levelį? Please... jei kažką reklamuoji, įdėk daugiau pastangų :P Papasakok kažką, kas iš tiesų galėtų sudominti. Nes dabar galiu lažintis, kad niekas išskyrus bedarbius insomniakus nė atsidaręs to tavo linko nebuvo.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 13:32 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Nomad wrote:
Nes dabar galiu lažintis, kad niekas išskyrus bedarbius insomniakus nė atsidaręs to tavo linko nebuvo.
Netiesa! Aš buvau atsidaręs. Ir didžiai nustebau iš kur atsirado pasakymai apie "turinį" ir kažkoks palyginimas su RPG :)

Biškį į temą apie levelius :) :
http://cha.lt/paveiksliukai/335679-visa ... dimus.html


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Jau turėjau patirties su žaidimais, kurie turi 9999 max lvl. Ir jie buvo smarkiai geresni negu tas puzliukas/tower defence. Welcome to Disgaya. Visi serijos žaidimai turi max lvl 10 k. Ir tai leido gerokai geriau įvertinti LvL suteikiamą "gylį". Jei lvl nesuteikia ko nors daugiau nei tiesiog didesni skaičiukai jie daro savo darbą blogai. Vien kaip ribojimo mechanizmas žaidimo turiniui jie nelabai veikia. Geriausiai Xp veikia (čia žinoma IMO) kai tai yra veikėjo kūrimo/vystymo mechanizmas naujų įgudžių atrakinimas, naujos galimybės ir vystymosi kryptys sujungta su tuo kas yra pagrindinis žaidimo veiksmas. Ir taip jei pagrindinis žaidimo veiksmas yra goblų duchinimas tai gaunasi grindas. Tik manau tai ne mechanikos problema, o to kad žaidimas neturi ko daugiau pasiūlyti arba niekas iš to kas siūloma neprilygsta efektyvumu...

Šiaip norėčiau, kad kada padarytų endless lvl žaidimą: koks nors soft capas (tarkime 100 klasikos labui) o paskui gauni kažkiek bonuso tačiau reikalaujamų pastagų kiekis augtų exponentiškai. Ir vualia begalinių lvl žaidimas.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 15:54 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
O šiaip būtų įdomu pamatyt tokį psichologinį eksperimentą, kur Aivaras siūlo :) Ta prasme begalinių lygių galimybė, eksponentiškai augant ekspos reikalavimui. Kiek kažkas turėtų daugiausiai kantrybės pasiekt, kol nenusibostų/žaidimas pasentų morališkai/pasentų technika...


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Pjovejas wrote:
O šiaip būtų įdomu pamatyt tokį psichologinį eksperimentą, kur Aivaras siūlo :) Ta prasme begalinių lygių galimybė, eksponentiškai augant ekspos reikalavimui. Kiek kažkas turėtų daugiausiai kantrybės pasiekt, kol nenusibostų/žaidimas pasentų morališkai/pasentų technika...
Na aš tą siūlau dėl labai savanaudiško dalyko: man smarkiai jaučiasi Max lvl Bliuzas. Kai pasieki max lygį žaidimas pasikeičia į kažką kas nebeteikia malonumo. Lyg ir taip pat kovoji, tą patį atlieki, tačiau visas gabalas žaidimo iškrenta ir jo nebelieka.

Pavasarį pabandžiau tokį diablo kolną Path of Exile, kuris duotu momentu yra open betoje ir jame nors yra 100 lvl tik vienetai tokius skaičius yra pasiekę, dabartinis mano rekordas yra 82 lvl veikėjas. Duotu momentu man žaidimas spėjo pabosti, tačiau iki tol jis mane laikė prirakinęs kokius 5 mėn. Be visa ko jis turi arba neturi manau faktas kad negalėjau tiesiog pasiekti max lygio buvo vienas iš faktorių kodėl taip ilgai jis teikė malonumo. Tiesa nemetu jo dabar irgi, bet įsigyjau FF XIV a Realm Reborn. Tai MMO kuriame gali pasikelti iki max lygio visas klases ant vieno personažo (free multiclass sistema).

Aš turiu silpnybę kylantiem baram ir skaičiam, bet nedarau prielaidą, kad mano obsesijos yra kitiems žmonėms priimtinos :).

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 17:11 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
Kai pasieki max lygį žaidimas pasikeičia į kažką kas nebeteikia malonumo.
Galbūt tai reiškia, kad žaidimas nė nebuvo geras? Neturėjo įdomios, įtraukiančios istorijos, ar strateginio gylio, ar įdomių visokių ten kitokių užsiėmimų?
Quote:
Aš turiu silpnybę kylantiem baram ir skaičiam, bet nedarau prielaidą, kad mano obsesijos yra kitiems žmonėms priimtinos
IMHO tokią silpnybę turi dauguma žmonių, ir ji atsiremia į paprastą žmonių norą gauti rewardą. Pagrindini, pakyla levelis, awesome, jautiesi padaręs darbą ir gavęs rewardą, visai kaip ans ir rašė. Ne vienas žmogus po to ir užstringa tokioj Skinerio dėžutėj, levelinasi, gauna shiny daiktus, ir džiaugiasi kad žaidžia „įdomų“ „žaidimą“. Bet jei nuoširdžiai, tai turbūt ir pats netiki kad realistiška sukurti kad ir KOTOR lygio RPG su bent jau ne prastesne istorija iki 11k levelių (t.y. apie 370 kartų ilgesnę istoriją). Iš multiplayerių, man asmeniškai MOBA žanras / War3 / HOMM yra idealaus kompromiso tarp levelinimosi/itemizavimosi ir strategijos/skillo pavyzdžiai. Gali pasidžiaugti savo shiny leveliais ir daiktais kaip savaiminiu gėriu, bet in the end jie tarnauja tikslui (laimėti), ir laimėjus prasideda nauja partija, kur pradedi nuo nulio. Ir partija užtrunka palyginus trumpai.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Last edited by Nomad on 2013-09-24 17:26, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-24 17:25 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
common, o kur visokios razinkos? Pateiksiu du pavyzdžius iš Witcher II (aš suprantu, kad tai nėra grynas RPG, bet būkim atlaidūs ir priskirkim jį tam žanrui iš dalies :)).

1) Mieste X prie upės nueini prisigerti su draugeliais. Padarytas procesas gražiai: Geraltas kilnoja bokalus, ekranas "blurinasi", pradeda vaizdas į šonus plaukiot, kalba biškį irgi duslėja... geri, mėtai peilius į taikinius susilažinęs, po to plionkė dingsta... atsiprašau ekranas užtemsta 100 proc. Po keletos sekundžių pradeda šviesėti iš lėto. Pamatai Geraltą vienais apatiniais krūmuose prie upės. Side questas: išsiaiškinti kas nutiko ir kur fakin visa tavo ekipuotė dingo :D

2) Apgultame mieste apnuodyta sukilimo vadovė (graži merga). Tu jai parūpini ten visokių ingredientų. Kita gražuolė, burtininkė, iš tų ingredientų kažkokį ten priešnuodį išburia ir gydymo procese, kaip sudedamąją dalį pabučiuoja tą apnuodytąją. Šioj vietoj tavo draugelis dorfas (NPC) pašnibždomis (t.y. kaip dorkai gali šnibždėti) tau sako "My favourite kind of magic: lesbomancy" ir dar su tokiu specifiniu dorkišku akcentu"

Dievinu tokias razinkas kur kas labiau už skaičiuką prie Geralto vardo :)


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 7:32 
Offline
User avatar

Joined: 2013-04-08 7:25
Posts: 61
Ot kokią diskusiją užkūriau =O

@Pjovejas
1. Na, na, nepersūdyk. Patiriu aš tą 'role playing' malonumą, bet pagrindinis tikslas dėl to nesikeičia:
"Valio, nukoviau piktąjį burtininką! Taip tau ir reikia, bjaurus seni. Aš, drasusis elfų karys, Akivaras, išgelbėjau pasau- Chmm, ką?! Tik 4000 XP!?" *sudaužo ekraną*

2. Esu žaidęs 'ne-tetrių' kurie buvo seklesni už GemCraft. :P

3. Dėl geros istorijos, gal nori, kad ją čia visą išpasakočiau, parodyčiau? Atleisk... Istoriją sužinai žaisdamas žaidimą. :P

@Nomad
1. Tai ir sakiau, pažaidi valandą, o tada poilsis. Kokią savaitę nežaidi to grind'o, o paskui vėl kokią valandžiukę. Neturėtų nusibosti.

2. Grind'o GemCraft'e yra, bet ne tiek jau daug.
Girdėjau, kad galima per vieną, kaip čia pasakius, pasisėdėjimą, pakelti kelis šimtus lygių, jei protingai žaisi. Labai protingai.
Ir tikrai žaidžiant neužmigsi, nes visad yra įtampa, tai manos neužtenka, tai kokia pabaisa prasiveržia pro gynybą, nuolat turi tobulėti, kad atsilaikytum prieš tas pabaisas.
Be to ten neleidžia sėdėti vienoje vietoje, turi eiti į kitus žemėlapius, nes paskui XP ten nebeduoda.
O to tikslas, tai yra, ką kūrėjas iš to gauna? Man rodos, kad žaidimo kūrėjas nė nesitikėjo, kad galima tiek kelti, tai žaidėjai sugalvojo visą šitą 11k reikalą. Tiesiog neuždėtas maksimalus lygis.
Tiesa, reikia 5$, kad atrakintų patį aukščiausią sudėtingumą, be jo tikriausiai nenusikastum iki 11k, bet mokėt tik vieną kartą visam gyvenimui. Negodus tas vyrukas, tik meldžia, kad kas jam ant bulkutės duotų, galbūt dėl to aš čia ir reklamuoju jo mielą žaidimuką, kad nealktų vargšas. :P

3. Geriau reklamuoti? Tu ką, nori kad aš pradėčiau įrodinėt, kad jis geresnis už visus tuos minėtuosius? Jis nėra. Tai yra ne geresnis žaidimas, o kitoks žaidimas. Galbūt geriausia reklama kokią galiu padaryti būtų "Geriausias flash žaidimas".

@Dėl kažkokio palyginimo su RPG
Turi visas RPG savybes, pabaisų kovimą, XP ir lygius, 'skills', bosus, o vietoj 'equipment' yra 'gems', kaip rodžiau paveikslėlyje.
'Gems' yra aštuonių spalvų ir jas galima kryžminti iki 3 trijų spalvų kombinacijų, daugiau spalvų kryžminti neapsimoka. Ir tai ne taip paprasta, kaip tiesiog 8 x 3 kombinacijos. Galima žemesnį 'grade' kombinuoti su aukštesniu ir sustiprintą tą 'gem' savybę kurios tau labiausiai reikia.

@Dėl begalinio žaidimo:
Manau kad GemCraft ir buvo bandymas sukurti begalinį žaidimą, štai iš kur lygis 11k ir astronominiai skaičiai.
11k lygis nėra maksimalus, tai yra, nėra ten užbrėžtos ribos.
"Tai va 11000 o toliau eit negali. Kodėl? Todėl. O vis dėl to? Užsičiaupk." - taip nėra.
Tiesiog ant maždaug 11k nebegali toliau kelti, pabaisos jau negali pasidaryti stipresnės. Be to, dar ilgesnių skaičių ir flash'as nebepaveža.
Prieš glitch'ų taisymo 'update' maksimumas buvo apie ~13k. Ir tai ne tuščias skaičius. Kiekvienas pakėlimas duoda 9 'skill points' yra 'skills' ant kurių galima neribotai juos leisti.
Kai pradedi nuo pirmo lygio, turi 200 manos. Kai jau turi 9k lygį, turi kažkur 3,000,000 startinės manos. Su tiek jau galima šį tą nuveikti. :D
O beje, po to taisymo žaidimo kūrėjas pasakė maždaug taip, kad 'pataisiau '35 grade' gedimus, o jei pasieksi aukščiau, pats kaltas' jis atsisakė taisyt. Va kaip.
Šiaip jau nemanau, kad įmanomas begalinis žaidimas. Viskas turi ribas. Manau, kad ir Visata ribota, tik tas jos pakraštys labai jau toli. :P
Ar galima vadinti žaidimą begaliniu, jei po 80 metų gryno žaidimo laiko vis tiek pasiekiamas dugnas? :D

@Dėl razinkų
Ekrano pakraščiai ima tamsėti, blykst, blykst, net nelabai supranti, ar čia žaidimo efektas, tik supranti, kad kažkas buvo, kaltos akys, ar kas. O po kelių akimirkų išlenda toks šliaužiantis šešėlis, mirusio burtininko dvasia. Kai nukauni ją taip neblokai suklykia ir nužeria visą lauką smulkiomis duženomis, kurios nenusivalo, kol neįveiki lygio. Pirmą kart tai labai jaudinantis efektas.

_________________
games by Zuurix


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited