Žaidimas real-time, izometrinis, kareivių buvo po kelis šimtus kiekvienoj pusėj. Stack'ų nebuvo. Unitai vaikščiojo tai po vieną tai mob'ais, bet be jokių formuočių. Buildinimo nebuvo, bet gali būti, kad tiesiog nežaidžiau campaign kuriame galėjo būti (nors abejoju, ar buvo). Unitų buvo visokių, kai kurie šiaip stipresni melee, užmušantys po ~10 standartinių unitų, kiti kaip jau minėjau magai, kurie darydavo daugiausia masinius spellus, kurie jo, pamenu, kad šimtą tikrai turėtų galėt užmušt. Siužeto nepamenu jokio, tačiau atmosfera kaip jau sakiau gan tamsi ir žiauri (arba man tik kaip vaikui taip atrodė), panaši į Diablo. Tie magai castinti galėdavo berods kas kiek laiko bet gal ne taip prisimenu ir galbūt tik kiekvieną spellą tik kartą per kovą (nes spellai tikrai galingi jų buvo). Keista, bet nors ir buvo gan dideli (bet neutralūs berods) miestai, tačiau nepamenu, kad būtų galima atakuoti pastatus. Gal tiesiog būdamas mažas nesupratau kažko.
Įdomu, ar žaidimas realiai rusų kūrybos, ar tiesiog rusų kalba buvo. Beveik neabejoju, kad kompaktas pirktas kokiuose gariūnuose. Dabar dar pagalvojau, kad turėjau du CD su rusiškais užrašais, kurie kaip suprantu buvo bendras kažkoks strateginių žaidimų rinkinys. Tarp jų ir visokie warcraft I&II, command and conquer, krush kill and destroy buvo. Tai gal viename iš tų diskų buvo. Abejoju, ar dar kur nors mėtosi, pažiūrėsiu.
|