Pažaidžiau truputį daugiau, pora syk net iki galo (Rome, domination victory King ir Brazil, Cultural victory Immortal).
Gal aš buvau per daug įpratęs prie Civ4, bet man čia per lengva. Immortal yra priešpaskutinis sunkumo lygis, norėtųsi rimto iššūkio. Šiuo metu tiesiog užtenka truputį galvoti ką darai, kažkiek suprasti civ6 mechanikas, ir laimėsi.
Kiti trūkumai:
Taktikoje AI yra dumb. Beviltiškas.
Nebėr Golden Age mechanikos?
Bet turiu nuojautą, kad grįš su ekspansijomis. Populiarus spėjimas kodėl startiniame rinkiny nebuvo kai kurių svarbių civilizacijų, tai kad joms ruošiama kažkokia synergy su būsimom naujom mechanikom. Persijos neturime, o penktame Persija buvo būtent all about golden ages.
GUI beviltiškas. Ir su bugais, pvz., dažnai neina perkelti artefaktų iš vieno muziejaus į kitą (iš pilno į tuščią), be jokių klaidų pranešimų.
Warmongering penalties kvailoki. Labai nesunku jų prisirinkti labai daug, net kariaujant gynybinį karą, jei nesutinki su pasiūlyta taika, ar užimi tave užpuolusiojo miestą ir neatiduodi, esi warmongeris pasaulio akyse. Nei labai istoriška, nei prideda žaidimui įdomumo IMHO, nei makes much sense. Nenori būti warmongeris, turi būti
dūchas.
Kavalerijos exploitas ekonomikai. C'mon. Tikiuosi greito patcho
Multiplayeris pilnas bugų. Pvz., man (hostui) neidavo kontaktuoti su kitais žmonėmis, jei reikėdavo kažko su diplomatija, tik jie galėdavo pradėti pokalbį su manimi, ir rodydavo jiems jų screeną, o aš galėdavau tik sutikti arba ne su pasiūlymais. Seniai sutikti AI, su kurių unitais prasilenkdavom šimtą kartų, vis dar būdavo techniškai "nesutikti", kol vieną turną staiga užkalbindavo, atsibudę iš katatonijos matyt.
Overall atrodo žymiai mažiau bugų ir problemų lyginant su Civ5 on release, ir tikrai smagu žaisti, bet vis dar labai daug vietos tobulėjimui.