Forumas.Fantastika.lt

fantastika.lt forumas
Dabar yra 2017-10-17 4:25

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėPranešimo tema:Re: Civilization VI
Parašytas: 2016-10-28 3:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-06-07 14:47
Pranešimai: 693
Miestas: Kaunas
Pripažinsiu, jog per daug senai žaidžiau civ4 kad prisiminti tiksliai, o bet tačiau kiek pamenu tai 2 options buvo trade arba make friend(kai make friend dažnai būdavo atmetamas, jei neprekiaudavai ar neduodavai $$). Todėl dabar žaidžiant civ6 nors ir diplomacy ištobulinta, bet winning conditions tikrai palieka sour taste. Turbūt sutiksiu, jog tai skonio reikalas, bet civ5 galima buvo jausti tą challenge ar bent kažkokį rivalry, kai darydavai culture victory, ir tau varžovas pareikšdavo "ė chebrants, jau ir taip mus užgriozdinai savo džinsais, biški calm down". Ar darant religion victory, bent jau kažkas sugebėdavo įjungt kažkokius diplomatinius veiksmus jog užkirst tam kelią. Dabar(civ6, įtariu kad galėjo būti taip ir anksčiau), tai jeigu pats į pointus nepasižiūri, tai būk ramus, nes AI tikrai nepasižės. Ir tada kažkuriam turne netikėtai įsijungs victory screenas. Pagal mane tai yra tiesiog lame.

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Civilization VI
Parašytas: 2016-11-01 13:37 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2002-12-19 22:42
Pranešimai: 2895
Pažaidžiau truputį daugiau, pora syk net iki galo (Rome, domination victory King ir Brazil, Cultural victory Immortal).

Gal aš buvau per daug įpratęs prie Civ4, bet man čia per lengva. Immortal yra priešpaskutinis sunkumo lygis, norėtųsi rimto iššūkio. Šiuo metu tiesiog užtenka truputį galvoti ką darai, kažkiek suprasti civ6 mechanikas, ir laimėsi.

Kiti trūkumai:

Taktikoje AI yra dumb. Beviltiškas.

Nebėr Golden Age mechanikos? :( Bet turiu nuojautą, kad grįš su ekspansijomis. Populiarus spėjimas kodėl startiniame rinkiny nebuvo kai kurių svarbių civilizacijų, tai kad joms ruošiama kažkokia synergy su būsimom naujom mechanikom. Persijos neturime, o penktame Persija buvo būtent all about golden ages.

GUI beviltiškas. Ir su bugais, pvz., dažnai neina perkelti artefaktų iš vieno muziejaus į kitą (iš pilno į tuščią), be jokių klaidų pranešimų.

Warmongering penalties kvailoki. Labai nesunku jų prisirinkti labai daug, net kariaujant gynybinį karą, jei nesutinki su pasiūlyta taika, ar užimi tave užpuolusiojo miestą ir neatiduodi, esi warmongeris pasaulio akyse. Nei labai istoriška, nei prideda žaidimui įdomumo IMHO, nei makes much sense. Nenori būti warmongeris, turi būti dūchas.

Kavalerijos exploitas ekonomikai. C'mon. Tikiuosi greito patcho :)

Multiplayeris pilnas bugų. Pvz., man (hostui) neidavo kontaktuoti su kitais žmonėmis, jei reikėdavo kažko su diplomatija, tik jie galėdavo pradėti pokalbį su manimi, ir rodydavo jiems jų screeną, o aš galėdavau tik sutikti arba ne su pasiūlymais. Seniai sutikti AI, su kurių unitais prasilenkdavom šimtą kartų, vis dar būdavo techniškai "nesutikti", kol vieną turną staiga užkalbindavo, atsibudę iš katatonijos matyt.

Overall atrodo žymiai mažiau bugų ir problemų lyginant su Civ5 on release, ir tikrai smagu žaisti, bet vis dar labai daug vietos tobulėjimui.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Civilization VI
Parašytas: 2016-11-03 20:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-09-25 17:15
Pranešimai: 219
Nomad rašė:
Gal aš buvau per daug įpratęs prie Civ4, bet man čia per lengva. Immortal yra priešpaskutinis sunkumo lygis, norėtųsi rimto iššūkio. Šiuo metu tiesiog užtenka truputį galvoti ką darai, kažkiek suprasti civ6 mechanikas, ir laimėsi.


greitai
Šiaip CIV4 berods panasus laikas buvo ant settler kažkur ~5metus po išleidimo....

_________________
Šaknis - tai šlovės atsisakiusi gėlė.
Klahlilis Džibramas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:Re: Civilization VI
Parašytas: 2016-11-21 11:35 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2002-12-19 22:42
Pranešimai: 2895
https://civilization.com/news/entries/c ... e-now-live

Milijonas fixų, dauguma šiaip geri. Kavalerijos ekonomika gone, warmonger penalties sumažintos, AI allegedly pastiprintas. Išmėginsiu kai turėsiu laiko už poros savaičių. Jei kas jau bandėt, ar jaučiasi skirtumas?

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron