Kadangi cia elitas pradejo reikstis (no pun intended), tai reik ir jaunajai kartai leptelt zodeli kita apie savo sumanymus:
1. GURPS High Tech:
Kaip pasako pavadinimas veiksmas vyksta stipriai technologiskai pazengusiam laike (TL 7). Kosmoso keliones siomis dienomis nebera neiprastos, o mintys apie kitas gyvenamas planetas- realybe. Zmones sugebejo Marse atrasti vandens, idiegti organizmus-mutantus ir sukurti tinkama gyvenimui atmosfera raudonojoje planetoje. Bego metai ir Marso vyriausybe daresi vis maziau ir maziau priklausoma nuo Zemes biurokratu. Galiausiai tarp dvieju planetu prasidejo diplomatiniai nesutarimai ir, zuvus zymiam Marso diplomatui jam beviesint Zemeje, tarp dvieju planetu prasidejo atviri karo veiksmai.
Kadangi zaidimas bus skirtas zaliems najokams, tai jame bus daugiau veiksmo, nei mastymo ir/ar kalbejimo. Zaidejai taps elitinio zemieciu padalinio nariais, kuriems buvo skirta misija prasmukti i Marsa ir susprogdinti marsieciu superkompiuteri, kuris kontroliuoja visus marsieciu taktinius manevrus. Isnykus kompiuteriui marsieciu pajegu efektyvumas sumazes net kelis kartus ir zemieciai gales pagaliau pralauzti pasipriesinima bei nugaleti sukilelius...
2. GURPS Imperial Rome:
Labiausiai zinoma antikos civilizacija atgimsta! Milziniskuose cirkuose vel iki paskutinio kraujo laso kaunasi gladijatoriai, hipodromuose vel lenktyniauja karietos, tamsiais britanijos miskais vel zygiuoja nenugalimieji legionai, o ismintingi valdovai sedi imperijos soste- tai Romos imperija.
Zaidejams atiteks vaidmuo romenu legione, kuris yra dislokuotas Egipte. Legione, be zaideju, bus dar apie 60 vyru. Kiekvienas ju su skirtinga praeitimi, skirtinga gyvenimo vizija, skirtingais tikslais.
Sis legionas- sudarytas beveik vien is svetimsaliu. Romenu jame vos keletas, o ir sie su labai tamsia praeitimi. Vienintelis centurijonas yra tikras romenas, taciau ir jis nera visiskai atsidaves imperijai, o kazko iesko.
Vietiniai gyventojai labai nenoriai bendrauja su romenais, o karts nuo karto forta uzpuola nedraugiski ciabuviai. Visi kazka nuo vienas kito slepia, o visa tai dangsto pacia didziausia paslapti zmonijos istorijoje...
3. GURPS discworld
Gyvenimas diske toks kaip ir visada. Intelektas- neprognuozuojamas dalykas. Jis yra ten kur jo reikia ir ten kur jo nereikia (troliai- mastancios uolos, burtininku lazdos, kalnai). Zaidejams teks nykstuko Morkos (ugis- 2m, plotis- 2m), dirbancio miesto sargyboje, Bibliotekininko ("oook" Tik nevadinkite jo bezdzione, nes jam tai nepatinka), Traukvejo (tikras burtininkas... Na, tiesa sakant, joks is jo burtininkas, bet ilgas apsiaustas issiuvinetas gelytemis ir smaili skrybele daro tinkama efekta), Comano (paskutinis tikras didvyris, tik gaila, kad jam jau virs 90 metu) ir dar keliu neaiskiu subjektu roles, kai sie (zinoma, pries savo nora) yra itraukiami i nuotyki (sis ju, tiesa sakant, irgi visai nenori), kuris, is tiesu, tera dar vienas kvailas Dievu zaidimas kauliukais...
Zaidimas bus paremtas discworld'o knygomis, todel neturincius zalio supratimo apie disko pasauli siulyciau eiti kankinti kitus meistrus