Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 12:14

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 2012-09-26 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
viewtopic.php?f=7&t=6726


I Sesija - Black Company d20, D6

Valdovės imperija liepsnose - galingų kerėtojų ratas metė isšūkį pašvestujų ir Valdovės valdžiai. Sakoma, jog rato pusėje - Baltoji Rožė, kuri, kaip išpranašauta, įveiks blogio jėgas. Karas apėmęs visą imperiją, artėja prie pabaigos - sukilėliai ruošiasi Žavumos bokšto šturmui, o imperijos kariai kaunasi už savo gyvybes.

Sistema - Black company d20 - labai panašu į dnd, tik kiek lengviau užversti kojas.

Personažai - Imperijos kareiviai, kurių ypatingai svarbi misija - sutrukdyti sukilėlių pajėgoms susijungti ir pasipildyti atsargas.

Juodosios Gvardijos knygų išmanymas nereikalingas. Šį žaidimą galima priskirti prie karinio žanro su tradiciniais adventure elementais.




Naktinė sesija - WoD expermentas Rikyje

Kartais smalsumas nugali sveiką protą ir noras sukurti tai, ko niekas nėra matęs, priveda prie pražūties. Sietle, po pernelyg sėkmingo expermento, į laisvę pabėga keistas sutvėrimas. Miesto svarstyklės pradeda grėsmingai svyruoti, o sumaištimi pasinaudoti skuba skirtingos konfliktuojančios pusės. Tačiau, kai tamsos būtybės kovoja dėl valdžios ir išlikimo, nuo grandinės paleista Bjaurastis gali reikšti Sietlo pabaigą. Ar pavyks išvengti neišvengiamo galo, sužinosime naktį.

Sistema - expermentiškai modifikuotas oWoD (Daugiausiai remiamasi 20mečio VtM edicija) Kiek supaprastinta.

Personažai - Sužinosit žaidimo pradžioje. Bet kokiu atveju, ne paparasti mirtingieji. Jie bus veiksmų centre. (Jei iškils toks reikalas, telpa ir 6.)

Sietlas (tiesiog taip gavosi) - Vampyrai, Vilkolakiai ir kiti WoD atstovai.
Kaip jau minėjau, su sistema bus kažkiek ekspermentuojama, kaip ir su siužetu.

Tyro WoD megėjams galiu pasakyti, kad viskas beveik kanono rėmuose, todėl prašau nepasakoti ką supainiosiu ir kaip tai WoD'e neveikia.
Žaidimo stilius - kiek standartinis susipynusių problemų vaikymasis su didele doze nestandarto.

p.s. Jeigu registruojatės į naktinę sesiją, pasistenkit įvertinti savo išsimiegojimo/nemiegojimo galimybęs, nes vidutiniškai traukiu ilgiau negu standartiniai naktinės sesijos žaidėjai, o paskui tenka pusmiegantiems pasakot legendas kurių niekas nebegirdi.

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
PostPosted: 2012-09-26 13:14 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Naktinė sesija, Dark Ages Vampire

1195 metai. Egipto Aleksandrija
Pagal sutartį su Saladinu venecijiečiai įsipareigojo finansuoti didžiojo Aleksandrijos švyturio, apgadinto žemės drebėjimo, atstatymą. Štai jau trys metai, kaip Venecija siunčia į Egiptą pinigus, tačiau kapitonai, grįžtantys iš ten, teigia jokių pasikeitimų Faro saloje nepastebėję: švyturys vis dar atrodo taip pat, kaip ir anksčiau, tai yra labai ne kaip. Venecijiečiai siunčia delegaciją pasiuntinių su labai sudėtinga misija: reikia išsiaiškinti, kodėl nevyksta statyba ir kur, atleiskite, Venecijos auksas.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
PostPosted: 2012-09-26 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 2004-04-22 18:10
Posts: 766
Location: didelis
nepalankiai susiklosčius aplinkybėms (force major) oWoD gali pavirsti ultra-hightech meile kompiuteriui... :garbinti:

_________________
Exposed, maybe, to a little Communist Propaganda. Briefly.


Top
   
PostPosted: 2012-09-26 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 2005-04-05 13:19
Posts: 121
Cult in the Wood (Antra sesija)
(Sistema: Homebrew; Warhammer 40k visata (gothic science fiction))

38 tukstantmetis. Imperiumo planeta Sliversea. Nedidele chaoso kultistu bendruomene slaptai gyvena miske, isgyvendami tuo ka duoda gamta ir ka pavyksta iskeist i narkotinius grybu nuovirus artimiausioje Jaunuju Imeriniu Pionieriu stovykloje.
Ramus ir letas kulto givenimas nelauktai pasikeicia, kai Chaoso Dievu vale pas juos patenka Nepazistamasis.
Zaidimo ipatybes: Grimdark. Evil/psichiskai sutrike personazai :shyza: . Trash, Gore, and picking flowers (трэш, угар и сами знаете что).

Personazu preview (reginantis is anksto, rasykit kuo noryt but, emaila, galesiu atsiust pilnesni pasirinkto charo aprasa):

Warlord: buves kareivis, kulto karinis vadas ir organizatorius.
Old Witch: kulto dvasine vadove, moka ritualine magija ir medicina.
Spoiled Son: buvusio kulto vadovo sunus, manipuliatorius ir narkotiku gamintojas, uzsiima bendravimu ir prekyba su pioneriais.
Witch’s Daughter: senos raganos dukte, linksma ir aktivi mergina, medziotoja ir amatininke.
Innocent Beauty: paaugle–pionere, narkomane, perbego pas kultistus siekdama laisvesnio ir linksmesnio givenimo.
Pioneer: paauglis nekenciatis imperiumo is ideiniu paskatu, ismano technika ir teologija. [Uzimtas]
Wild child: paaugle su labia sunkia praeitim ir pakrikusia asmenybe. Labia atletiska, turi berserk mode, jame drasko priesus rankom i gabalus.
Demon heart: Warlordo sunus, Forever Aone mazas berniukas, po ritualo igavo destruktivius psichines galias.

_________________
Govori istinu i lzec ubezit ot tebia


Last edited by ratliker on 2012-09-30 13:26, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 2012-09-27 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 2006-12-13 10:00
Posts: 12
Location: velniava
II sesija, Airship Pirates
„Kažkas sukniso laiką. Dabar yra 2150 metai. Žemė iš lėto atsigaudinėja nuo Didžiosios 1906 metų Apokalipsės. Apačioje driekiasi Amerikos dykumos, laisve mėgstantys neobeduinai klajoja po pavojingais žvėrimis apgyvendintas dykynes, o šarvuoti geležinkeliai jungia plačiai išsimėčiusius Imperatoriaus domenus. Aukštų sienų ir rūko apgaubtuose miestuose gyvena engiami ir aukštesnės klasės valdomi žmonės. Impertoriaus automatiniai policiniankai patruliuoja gatves, o didysis Pokyčių Narvas kaip šešelis kabo virš tų, kurie sugalvoja maištauti prieš sistemą. Tuo tarpu iš dokų kylanti Imperijos Oro Laivyno fregata patruliuoja debesis, medžioja piratus ir gązdina padangių miestus...
Bet koks gi skirtumas. Tu turi orlaivį. Tu turi įgulą. Viskas ko dar reikia - tai didelis gurkšnis romo ir palankus vėjas!“


Veikėjai: įvairaus plauko Viktorijos amžiaus žmonės (arba retkarčiais automatonai), kurie patys pasirinko ar buvo priversti imtis pirato profesijos. Žinoma ir piratų gyvenimas nelengvas, o kai degalai bei romas jau beveik baigėsi - laikas susimastyti kaip užsidirbti pinigo.


Top
   
PostPosted: 2012-09-28 20:39 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Meistras - Hild
Sistema - Risus fantasy
Pirma sesija, D6.

Žaidimas vyksta „fantasy“ pasaulyje, šiaip jau gana civilizuotame. Egzistuoja magija, gyvena daug įvairių rasių ir tautų. Pagrindinis veiksmas vyksta Thaa pusiasalyje, kuris kelis šimtmečius priklausė dvarfų Akmeninei Karalystei ir kuriame taikiai sugyveno dvi žmonių tautos, elfai, patys dvorfai, goblinai, kačiažmogiai, kačiaelfiai, ežiažmogiai, orkai ir kiti.
Bet prieš 10 metų dvarfų karalystėje prasidėjo pilietinis karas ir ji jau nebegalėjo apsaugoti savo tolimų provincijų. Prieš keletą metų Thaa Pusiasalį pradėjo puldinėti šiaurinė Penkiolikos Miestų Imperija, valdoma žiaurios tautos Sadari, kuri niekina kitas rases ir tautas, aukoja žmones savo žiauriajai dievybei. Deja, Pusiasalio gyventojai nėra vieningi - kai kurie klanai ruošiasi karui, kiti mano galėsiantys prisitaikyti prie naujos valdžios. Pusiasalis laikosi jau keletas metu, bet priešai stiprūs ir vietoje sunaikintos kariuomenes gali sau leisti po poros metų atsiusti naują.
Kaip tik nesenai viena užpuolikų kariuomenę buvo išsklaidyta, bet galbūt, kad tai tik laikina pergalė.



Veikėjai - jauni Pusiasalio gyventojai, kuriems nepatinka susiklosčiusi padėtis.



Tautos ir rasės:

Elfai - beveik kaip Tolkino Viduržemio, kilnūs, narsūs ir geraširdžiai.
Goblinai - vikrūs ir apsukrūs žaliaodžiai humanoidai.
Kačiažmogiai - dideli, aistringi, karingi ir labai simpatiški (kai patys to nori).
Kačiaelfiai - labai gražūs, teisingi ir nemirtingi, kaip elfai.
Ežiažmogiai - darbštūs, linksmi ir draugiški, tačiau žiauriai keršija už skriaudas ir įžeidimus.
Orkai - barbarai, kurie paskutinius pora šimtų metų gyveno miestuose, taigi šiek tiek civilizavosi, bet mėgsta kartais pavaidinti "tikrus".
Pusiasalio žmonės:
Thaardant – gelsvos odos rytietiškų veido bruožų, juodų, tamsiai mėlynų ar bordo spalvos plaukų, smulkaus sudėjimo. Labai sena ir savita kultūra, labiau mėgsta intrigas, nei prievartą, tačiau sėkmingai kariauja, jei reikia. Skiria laisvalaikiui ir pramogoms daug laiko ir dėmesio. Kiekviename kvartale yra (tiksliau, buvo) mažiausiai po 10 klubų ir būrelių ir kiekvienas gyventojas, nuo klano vado iki paprasčiausio miestiečio, lankydavo bent porą. Dažnai vykdavo renginiai ir varžybos.
Poezija, tapyba, sportas, gėlininkystė, įvairus rankdarbiai, muzika, kulinarija, kryžiažodžiai, žaidimai, geišos...

Miarli - smulkūs, plaukai ir oda gali būti įvairiausių atspalvių, t.y. vienas klanas žalsvas, kitas gelsvas ir t.t. smailių ausų. Drąsus, labai mėgsta riziką, todėl jų yra nedaug. Kiekvienas iš jų išmano bent vienos rūšies magiją. Bent porą kerų. Užkariautojai laiko jos mutantais, "žemesnės" rūšies padarais.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
PostPosted: 2012-10-01 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 2006-03-10 3:22
Posts: 31
Location: Vilnius
Meistras: El(m)ouster
Sistema: Changeling the Lost
Antra Sesija D6

Visi esame girdėję įvairiausių pasakų ir legendų, kaip laumės, raganos ar kitos folklorinės butybės pavagia bejėgius kūdikius tiesiai iš jų lopšių ir jų vietoje palieką kažką kitą - pakeistinuką. Vieni tėvai išgyveną šią tragediją gana sunkiai, kiti net nepastebi. Reta tokia pasaka baigiasi "ir jie ramiai ir laimingai gyveno". Arba esame girdėję istorijų, kur žmones sakosi esą pagrobti ateivių ir jie grįžta tarsi nauji tarsi ne tie patys. Bet kas gi iš tiesų nutinka tiems kuriuos pagrobia, o kas jei jie sugeba pabėgti iš savo kalejimu kažkur kitur? Kas būna kai jie grįžta ir mato, kad jų gyvenimus jau senai yra nugyvenę ar net blogiau išvaistę kažkas kitas. Labai panašus į juos tuo pačiu labai skirtingas. Atrodo grįžti namo, o namai jau užimti. Ir kas pasakys kokia beprotiška, nežmoniška bausmė lauks jei pagrobėjai pagaus vėl...

Pagal šią sistemą yra pasakojama istorija labai gražios beprotybės. Žaidėjai yra tie kurie buvo pagrobti ir kažkaip sugebėjo ištrūkti iš magiško pasaulio. Žinoma ilgi metai kartais net dešimtmečiai praleisti svetur pakeičia sveiką protą ir net kūną. O pasaulis, kažkada buvęs namais tampa toks susvetimėjęs. Taigi žaidėjai įkūnijantys pakeistinukus šioje aplinkoje stengiasi atrasti vėl savo namus, saugumą, gyvenimą.

_________________
O tamsoje gali paslisti ant kazleku


Top
   
PostPosted: 2012-10-03 11:48 
Offline

Joined: 2010-04-02 10:42
Posts: 8
Meistras: Soulshard
Sistema: Homebrew
Antra Sesija Rikis

Praėjus maždaug 10 metų po sukilimo numalšinimo, sektoriuje kad išgyventum turėjai būti arba Alianso pusėje ir bučiuoti batus, arba būti laisvas pirklys. Pirklys gal ne tikrai pats tinkamiausias žodis, bet tai paliksime kiekvieno moralei nuspręsti. Tokia viena pirklių įgula, kaip tik baigė, na kaip čia gražiau pasakyti, gelbėti sudužusio laivo asteroidų žiede, liekanas. Laimikis puikus, maistas, vaistai, šiek tiek brangiųjų metalų. Na daugiau nei galima tikėtis ir norėti.

Jau kaip viskas ir būtų tobula, bet va išlindus iš žiedo, scaneriai fiksuoja didelį Alianso Šarvuotlaivį. Negerovės tik po truputėlio sėkmės. Kadangi kovoje tokio laivo nepaimsi tenka sprukti ir viskas būtų gerai, jeigu ne paskutinę akimirką kažkoks pasimetęs asteroidukas atsitrenktų į laivo šoną. Žala ne per didžiausia vis dar galima skristi ir netgi pasislėpimo generatorius veikia, bet smūgio banga išdavė kur mes ir tikrai reiktų susitaisyti skylę.

Kapitonas ne pėščias greitai buvo atrasta netolima planeta kurioje turėjo būti pakankmai atoki Mokslininkų laboratorija kurioje galima bus, jeigu ir labai reiks, ginklu, paprašyti "prieglobsčio", atsarginių dalių ir garažo susitaisyti.


Top
   
PostPosted: 2012-10-03 18:53 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
Dust Devils,
gijas, Rikis I sesija.

Kepinanti saulė kybo virš prerijos. Pro šalį prarieda sudžiuvusi žolriedulė. Tolumoje pasirodo vienišas siluetas. Skrybėlė, revolveris ir ilgas apsiaustas. Bet tai ne vieninteliai jo palydovai. Pats artimiausias - Godumas niekada neapleidžia ir visada verčia judėt tolyn - ten kur žmonės rado auksą. „Tau būtinai pasiseks ir jis bus tavo...“ - kužda jis. Argi galima jam atsispirti? Juk jis teisus, po velnių!

Dust devils yra herojaus istorija apie kovą ir sugyvenimą su didžiausiu savo priešu/draugu, nuodėme ir pagunda. Ji įvelia į bedas, bet kartais ir ištraukia. Tai istorija apie vidinę dramą, kurios pabaigoje veikėjas pasirinkti - atsispirti velniui ar pasiduoti.

Nepamirškite atsinešti skrybėlės ir revolverio, geros nuotaikos ir noro bendradarbiauti kuriant šias istorijas.

P.S. Propsų neštis nebūtina. Galite pagalvoti apie kokį veikėją norėtumėte žaisti – kas jis buvo praeityje ir kuo užsiima dabar. Taip pat sugalvoti jo Velnią (bloga savybė, kuri apsunkina gyvenimą: Pyktis, Abejingumas, Gašlumas ar pan.). Kadangi žaidžia mergina, tai šiek tiek pakeisim pasaulį, kad būti outlaw girl nėra kažkas labai neįprasto. Na, kaip filmuose apie plėšikes :> Nusiteikite, kad žaidime saugoti savo veikėjo nereik - tai žaidimas apie konfliktus, dramą ir nutrūktgalvišką Laukinių Vakarų gyvenimą.
Klausimai ir komentarai - PM.


Top
   
PostPosted: 2012-10-04 19:21 
Offline

Joined: 2012-09-29 18:57
Posts: 4
Shadowrun, II sesija D6
Kiekvienas runneris, buvęs AGS (Vokiškų Valstijų Aljansas - Allianz Deutscher Laender) sostinėje - Hanoveryje, žino kelias paprastas matematinės taisyklės: "du prie vieno, dvidešimt už pusę, vienas į nulį". Pirmoji - tai vokiškos markės (DM) kursas su nuyenu. Antroji reiškia "pusė gramo "cramo" (populiariausias amfetamino variantas) eina už dvidešimt DM". Ir trečioji... Čia nuomonės išsiskiria. Kai kas sako, kad tik nulis ir lieka iš žmogaus, kai jis bando konkuruoti su pragaro angelais ir stumti savo cramą, nesumokejęs už stogą ir sulaužęs antrąją taisyklę. Kiti šneka, kad Aktiensgeselschaft Beyerloesungen "užnulino" savo konkurentų penkerių metų technologinių inovacijų rezultatus, užsakydami vieną didžiausių ir ambicingiausių run'u AGS istorijoje. O viename blog'e net rašė, kad iš AG Beyerloesungen pragaro angelų "vierchai" sugėbejo nuknisti "kuenstliche Intelligenz - codename Albert" source'us, kurie sukompiliuoti paspruko įš klasterio ir sukurė didžiulę skylę Uelzeno SIN'u duomenų bazėjė... Iš ten ir vienetas į nulį.
Bet kas sakė kad jusų Misteriui Džonsonui rupi vokiečių gatvių matematika?..

----
Bent minimalus suvokimas apie Shadowrun pasaulį yra labai pageidaujamas :) Personažų kurtis nereikia - juos gausite. Nebent norite. Tada rašykite idejas į PM.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited