II sesija - Werewolf the Wild West - "Nevok iš vilkų", arba, "Ką iš tiesų reiškia pasakymas, vagie, kepurė dega"
Geležiniam Žirgui pūškuojant geležinkelio bėgiais, vagonuose keliauja keli nepatenkinti pakeleiviai, kurių tikslas - apsaugoti nepaprastai svarbų krovinį, užrakintą sunkiame metalo seife. Ne, tai nėra traukinyje vežamos lėšos konfliktams su vietinėmis gentimis apmokėti - šio krovinio likimas yra daug svarbesnis. Tačiau, kai nelaimingi mirtingieji įsipainioja į antgamtinių būtybių keliones, o už viso to slypi wyrmo kląsta, gali būti, jog tai paskutinė lokomotyvo kelionė.
Naudojama sistema: WtWW su Werewolf dvidešimtmečio leidimo prieskoniu. Žaidėjų kompanija, įvairaus plauko vilkolakiai, saugantys ypač vertingą Pynėjo (Weaver) artefaktą - jų opozicija - vagys, plešikai ir šiaip žmogiška prigimtis. Istorinis istorijos tikslumas minimalus. Veiksmo vieta - vienas pirmųjų laukinių vakarų traukinio maršrutų. WtWW kanono laikomasi, bet nepergriežčiausiai. Nei sistemos, nei pasaulio žinių nereikia.
Naktinė sesija - WoD:Mortals - "Žaidimai" arba "Kaip žaisti žaidimus žaidime, žinant, kad žaidimo žinios nieko gero nežada"
Vieną vakarą didmiestį apgaubęs vakaro rūkas taip ir neišsisklaidė per visą dieną. Avarijos ir kiti nepatogumai trikdę dieną užleido vietą nerimui, kai vakare ėmė dingti žmonės. Po vieną, po du - o kartais ir visomis gatvėmis. Nelaimių pranašai jau ėmė pranašauti pasaulio pabaigą ir visus būtus ar nebūtus dalykus - o eiliniai žmonės - su nerimu barikaduotis savo namuose, burtis į grupes. Tačiau, keisčiausias atradimas buvo aptiktas ne ko kito, o kompiuterinio žaidimo "Sanguinity" megėjų - ir jų žodžiais tariant, toliau bus tik blogiau.
Naudojama sistema: WoD su Homebrew elementais. Žaidėjų kompanija, tai nedidelė dalis MMORPG "Sanguinity" žaidėjų. O jų pasakojimas yra apie tai, kaip virtualus žaidimas gali atitikti realybę ir kaip reikia išgyventi didmiestyje, kuris pamažu, bet užtikrintai pasiduoda panikai. WoD kanono laikomąsi dėl vaizdo - tai istorija apie mirtinguosius ir mistiškus, World of Darkness pavadinimo vertus įvykius, tačiau nesitikėkite išgirsti klanų pavadinimų ar sulaukti tikslaus paaiškinimo apie opoziciją. Nei sistemos, nei pasaulio žinių nereikia. MMORPG žaidimų patirtis nereikalinga.
p.s. Siužetai dar gali kiek keistis.
p.p.s. Shizzar, kada bus aišku dėl patalpų naktinei sesijai?
_________________ I've seen your version of sanity. It bores me.
|