Šioje temoje fiestos meistrai kviečiami trumpai pristatyti savo žaidimus. Tai nėra būtina, bet labai sveika jūsų dantims.
Meistras - shizzar
Sesija - pirmoji
S.W.I.T.C.H., politologinis LARPas
Originaliosios idėjos autorius tūlas norvegas Fredrik Hossmann - labai malonus žmogus, leidęs naudoti savo idėją ir modifikuoti ją savo nuožiūra; šiuo leidimu aš juodai papiktnaudžiavau.
Žaidimo veiksmas vyksta alternatyvioje realybėje, kur pasaulyje yra tik viena valstybė, ir ją valdantys politikai vadovaujasi ne šventais demokratijos principais ir meile žmonijai (kaip kad pas mus), o godumu, šaltu išskaičiavimu ir valdžios troškimu (minėjau gi, kad čia - alternatyvi realybė).
Žaidėjai gauna žaisti už (kaip jūs jau atspėjote) politikus su miglota praeitimi ir politine linija, juos galimai remia organizacijos, kurių teisėtumas ir egzistavimas gali kai kam sukelti abejonių. Politinius debatus dėl siūlomų įstatymų ir balsavimus atskies nepolitinės roleplay'aus scenos iš tų pačių politikų kasdienybės.
Žaidėjų skaičius turi du slenksčius:
0) jei nesusirinks 5 žaidėjai, žaidimas neįvyks;
1) jei susirinks 5 žaidėjai, žaidimas įvyks;
2) jei susirinks 8 žaidėjai, tik 5 iš jų žais už politikus; kiti trys žais už abstrakcijas "Žiniasklaida", "Verslas" ir "Biurokratinis aparatas". Abstrakcijos turės galią "nuimti" politikus, kurie šūdą mala (abstrakcijos nuomone), po ko žaidėjai susikeičia vietomis, t.y. "abstrakcijos" žaidėjas tampa politiku, o nuimtasis politikas tampa atitinkama abstrakcija.
Žaidimas subalansuotas LARPeriams, bet tinka ir tiems, kas šiaip mėgsta pablevyzgoti apie politiką.
Meistras - shizzar
Sesija - antroji
Geltonasis kryžiaus žygis (Dark Ages Vampire)
1255 metai. Mongolų orda, vadovaujama Čingischano anūko Hulagu, patraukia į žygį prieš musulmoniškuosius Rytus - Persiją, Mesapotamiją, Siriją ir Egiptą. Nors orda - tai 2 milijonai žmonių, keli kainitai gali ryžtingais veiksmais pakeisti istoriją. Ar jiems pavyks tai padaryti - pažiūrėsim: žaidimas prasideda Alamute, paslaptingųjų asasinų sektos sostinėje, o kur jis baigsis ir kieno galvos galų gale bus pamautos ant iečių virš Kairo vartų - priklausys nuo personažų.
Žaidimas nėra itin newbie friendly, nes preziumuojama, kad žaidėjai turės bendrą supratimą apie senojo World of Darkness vapyriškąją liniją (bent jau kuo asamitai skiriasi nuo nosferatu, o potence - nuo presence), o taip pat bent aštuntoko-šešetukininko lygio žinias apie XIII a. Vidurio Aziją (Mahometas jau mirė, Sadamas Huseinas dar negimė, persai ir turkai nėra šunų veislių pavadinimai, kryžiuočiai buvo ne tik Kaliningrado srityje). Bet tai, žinoma, nebus ir geekizmo ar istorijos egzaminas.
Sistema bus smarkiai supaprastinta, taigi VtM'o taisyklių žinojimas nėra būtinas.
Meistras - Soulshard
Sesija - antroji
GURPS modern
- Niekas apart mirusiųjų ir naujos valdžios lėlių jų nematė.
- Tai iš kur žinoti mums, kad jie apskritai egzistuoja?
2017 Metais ties Jupiteriu buvo užfiksuotas didelis spiečius neatpažintų objektų. Pagal jų judėjimo trajektorijos ir greičio pokyčius buvo galima spėti kad jie yra ne natūralus.
2018 metų kovo mėnuo. Žemę užpuola ateiviai. Globalus gynybinių pajėgų sutriuškinimas trunka vos 7 valandas.
2018 metų balandį ateiviai sudaro sutartį su žmonėmis ir įkuria „bendrą“ valdžią: „Naujoji Tvarka“.
2018 metų liepa visi pasaulio regionai yra padalinami į zonas.
2019 metai tarp zonų yra pastatomos milžiniškos sienos.
2020 metai liepa „Humanistai“ – pogrindinė sukilėlių prieš „Naująją Tvarką“ grupuotė – susprogdina atominę bombą ateivių laive.
2020 metai rugpjūtis „Humanistai“ oficialiai yra išnaikinami kartu su 5% pasaulio populiacijos. Gyventojų laisvės yra dar labiau apribojamos. Prasideda tamsusis laikotarpis.
- Mums reikia juos sustabdyti.
- Kaip?
- Parodyti, jog ir dievai gali kraujuoti...
_________________ o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.
|