tuo blogiau jam logiska isvada yra, kad toki vandeni (sotu CO2 tirpala) turime visur gamtoje ( pakankamai dideliu tikslumu). Kadangi toks vanduo jau yra visur, tai papildomas H2 deginimas situacijos nepakeis ir itakos netures (kaip kad pranasauja Tadas)...
Turi omenyje vandens garu? Ju atmosferoje - 2 procentai.
Vandenilio yra 0,2%
Vandens rugstinguma ne tik CO2 didina... O del Ph7 - jau zmones atsake. Tai gerai, bet vistiek pasiulysiu babandyk istirti sniega, lietaus vandeni, belemba ka as puse metu su tuo lietaus vandeniu begiojiau pries pora metu... Pasirodo atsisedi ir paskaiciuoji...
ajo paskaiciuokite kad toks gudrus: per diena 5 litrai iskiriamu vandens garu 1 automobiliui. ir kaip greitai tie garai i nuosedas pereina. Papildoam uzduotis kaip greitai vandens garai i leda pavirsta tuose automobiliuose.
As nesiginciju, kad vandenilio variklis ekologiskesnis, bet nereikia i ji tiek vilciu deti. Stebuklo nera ir nebus.
Beje del ismetamu duju:
Išmetami teršalai (gr/kg sąl.kuro)
.................................Karbiuratorinis variklis........Dyzelinis variklis
.....................važiavimas...Tuščioji eiga ..važiavimas /tuščioji eiga
Anglies viendeginis CO /130,0 ......... 299,0 ......... 40,0 ....... 69,0
Angliavandeniliai CH /19,0 ........ 32,0 ........ 14,0 ...... 20,0
Azoto monoksidas NO2 /13,5 ....... 20,0 ........ 8,0 ..... 33,0
Sieros dioksidas SO2 /0,60 ....... 0,50 ........ 4,70 ...... 6,00
Kietosios dalelės /0,50 ....... 0,60 ........ 2,50 ..... 3,80
Švinas ir jo junginiai Pb/ 0,16 ...... 0,20 ........ 0,0 ..... 0,0
Benzpirenas Bzp /0,00014 ..... 0,00024 ...... 0,00016 .. 0,00027