Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-16 16:24

All times are UTC+04:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 106 posts ]  Go to page « 15 6 7 8 911 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 12:14 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
1. punktas tai tikrai ish dangaus nukrites :) nors aishku tokioj diskusijoje galima ir toki naudoti :D

2. nu tai RPG faina zhaisti, net gurps per daug to sugadinti negali :P :D

3. na chia jau tavo beda bus, jei gurps ir bus forever :V

4. bet neiviename ish shiu pasauliu (nu gal modern days ir sf kazhkas ten ir bus +- realistishka (ko jus siekiate zhaisdami gurpsus :lol: )

5. sazhiningai pasakyk, kiek veikeju d20 kureisi? :)

ech. kvaila tai diskusija, bet pablevyzgot galima :D


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 12:38 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-13 14:12
Posts: 1665
Location: Vilnius
jo prisimenu ta realistiskuma gurpsu, kai mes riteri gulinti ant zemes valanda dauzem penkiese, kol jo nebeliko.

_________________
In the land of Mordor, there shadows lie...


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 13:53 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
bonis wrote:
jo prisimenu ta realistiskuma gurpsu, kai mes riteri gulinti ant zemes valanda dauzem penkiese, kol jo nebeliko.
valanda realiu laiku ar valanda zaidimo laiku? GURPS turnas uzima apie 2 secundes, reiskia jus bendrai padaret ~1800 turnu, kad uzmust ant zemes gulinti riteri? Tada cia jau ne sistemos kalte, o:
a) GM, kuris sukuria nerealius NPC'iakus (jei tas riteris buvo NPC);
b) GM, kuris duoda nerealu tasku skaiciu susikurt charui (jei tas riteris buvo PC);
c) playeriu, kurie gulinti ant zemes riteri uzmusineja siaudeliais nuo kokteiliu..

Galimas ir kitas variantas. Jei "kol jo nebeliko" reik suprast tiesiogiai, tai nenuostabu kad jus ta lavona dauzet ir niekinot visa valanda, kol is jo nieko nebeliko... ir tai dar greit susitvarket :D :P
gijas wrote:
4. bet neiviename ish shiu pasauliu (nu gal modern days ir sf kazhkas ten ir bus +- realistishka (ko jus siekiate zhaisdami gurpsus )
5. sazhiningai pasakyk, kiek veikeju d20 kureisi?
4. Visuose pasauliuose bus optimalus kiekis realistiskumo: nei per daug, nei per mazai. Zinoma nesigincyju, kad blogas meistras gali sugadint zaidima net ir naudodamas geriausia pasauly sistema GURPS, bet cia jau ne GURPS'u kalte.
5. Ar d20 veikeju kurimo realistiskumas priklauso nuo sukurtu veikeju skaiciaus? ta prasme, du veikejai bus dvigubai realistiskiau nei vienas, keturi veikejai - dvigubai realistiskiau, nei du... :D :D :P tokiu atveju, sukurus pusantro simto veikeju, manau d20 siek tiek ir priartetu prie realistiskumo...
Na o siaip, jei idomu, esu kuresis lygiai 1 d20 veikeja. Tai buvo mazdaug pries 8 metus, mano pirmasis susipazinimas su stalo RPG apskritai. Po to zaidimo jau mazdaug supratau "RPG gyvai" principa...
dnd sistema esu gerai ishstudijaves is nuogirdu ir gandu, karta is toli maciau PHB virseli, ir viena karta sia knyga varciau is arti. Tikram fleimeriui tiek ziniu pilnai pakanka, kad suprastu, jog dnd sistema yra sh verta. :P :P :P


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 14:47 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Su pirmais dviem Quetzalio punktais visiskai sutinku, sistemos pavadinima galima pakeisti ir i bet koki kita - sutixiu. Cia jei as zaidziu pas gera meistra, meistraujanti ta sistema. Su treciu punktu nesutinku totaliai, kadangi nuffin is foreva.
4. d20 irgi. Kazkodel visi painioja dnd ir d20. GURPS fantasy irgi nera pritaikyta atzaidineti visur ir visada.
5. :o geras 90 proc. visu sukuraimu GURPS PC yra absoliuciai neralistiski. Visi mentaliniai disai yra nerealistiski - tai kazkokia parodija ant r.l. Tai, kad valia=protas=pastabumas, yra nerealistiska. Tai, kad is tu paciu tasku perkami ir atributai, ir skilai, yra nerealistiska. Tai, kad gebejimas issisukti priklauso nuo sveikatos, yra nerealistiska. Am i to continue?

Kodel d20 charkteriu kurimo sistema yra realistiskene.

1) skilams tenkantys taskai priklauso tik nuo intelekto, o ne nuo to, kiek tasku tau liko, nusipirkus visus kitus atributus.
2) profesijos templeitas uztikrina, kad, jei vidury compeino profesorius sugalvos ismokti kraustyti kisenes, tai jam bus sunkiau padaryti, negu ismokti naujos fizikos sakos. Jei is pat pradziu kuriate profesoriu su polinkiu i kleptomanija, sio apribojimo nera.
3) egzistuoja virsutinis lygis tasku, sukistu i skila, ir sis lygis kyla laikui begant. Ir nereikia aiskint, kad paauglys, sluostantis nosis veteranams, yra realistiska, o GURPSuose tai iprasta.
4) sizofrenija, sadizmas ar pareigos jausmas visai negerina fiziniu personazo savybiu.

GURPS yra geriau uz dnd lygiai taip pat, kaip d20 yra geriau uz GURPS Fantasy. DnD yra geriau uz GURPS Fantasy. GURPS Special Ops yra geriau uz d20 Modern. GURPS Martial Arts'ams neprilygs isvis jokia RPG sistema.

Kol kas GURPSai lenkia d20 (ir gana smarkiai) grynai deka to, kad jie pradejo vystytis jau seniai, kai tuo tarpu d20 pradejo tik pries pora metu (nezinau, ka ten quetzalis daresi pries 8 metus, bet tai tikrai nebuvo d20 charas, taip kad ziniu apie sistema jis neturi net fleimui).

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 14:49 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
na ta pati ash apie GURPsus galiu pasakyti. tau nuo to geriau bus? :)

o pirmu atveju DM buvo kaltas, nes laikesi visu taisykliu :) kurios neleido arba pataikyti i gulinti riteri. arba pramushti shravu, galu gale pataikius :)

na ish vienintelio charo kuri sukurei nusprendei, kad leva sistema? kodel jei tau tai nepatiko tu visgi susidomejai RPG? (juk tai buvo primas ir vienintelis kartas apie kuri ispudis kaip matau tikrai ne koks) o gal reiktu kaltinti meistra, kad ta vieninteli karta shi sistema tau pasirode tokia lieva? a?


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 15:58 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
gijas wrote:
na ish vienintelio charo kuri sukurei nusprendei, kad leva sistema? kodel jei tau tai nepatiko tu visgi susidomejai RPG? (juk tai buvo primas ir vienintelis kartas apie kuri ispudis kaip matau tikrai ne koks) o gal reiktu kaltinti meistra, kad ta vieninteli karta shi sistema tau pasirode tokia lieva? a?
Man tada patiko :) bet, kaip kad ka tik shizzar irode, tai nebuvo d20 :P matyt kazka supajniojau :) zodziu, ziniu apie ta toopa sistema turiu pakankamai is nuogirdu, ir nereik man cia aiskint.
shizzar wrote:
1. GURPS fantasy irgi nera pritaikyta atzaidineti visur ir visada
2.profesijos templeitas uztikrina, kad, jei vidury compeino profesorius sugalvos ismokti kraustyti kisenes, tai jam bus sunkiau padaryti, negu ismokti naujos fizikos sakos.
3.Ir nereikia aiskint, kad paauglys, sluostantis nosis veteranams, yra realistiska, o GURPSuose tai iprasta
1. Kur, jei konkreciau, GURPS sistema nepritaikyta atzaidineti?
2. GURPSuose taip pat. Tam yra defoultu sistema. Nauja fizikos saka profesoriui skaiciuosis nuo senesnes, kiseniu kraustymas - nuo DX.
3. pvz ?


Beje, kiek supratau ish shizzar posto, d20 nelygu DND. Anksciau maniau kad tai vienas ir tas pats (kas tik irodo, jog turiu uztektinai ziniu fleimint sia tema) sh. Bet net jei tai ir nera tas pats, ash jau spejau susidaryt nuomone, kad d20 toks pats sh kaip ir dnd tai ir toliau jos laikysiuos.
gijas wrote:
o pirmu atveju DM buvo kaltas, nes laikesi visu taisykliu kurios neleido arba pataikyti i gulinti riteri. arba pramushti shravu, galu gale pataikiu
DM? taip ir galvojau, kad tokia nesamone tik DND gali atsitikti :D :P :wink: :-P


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 16:35 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Quetzal wrote:
shizzar wrote:
1. GURPS fantasy irgi nera pritaikyta atzaidineti visur ir visada
1. Kur, jei konkreciau, GURPS sistema nepritaikyta atzaidineti?
Quetzal, tam, kad fleimintum, patartina dar ir skaityti ismokti.
Quetzal wrote:
shizzar wrote:
2.profesijos templeitas uztikrina, kad, jei vidury compeino profesorius sugalvos ismokti kraustyti kisenes, tai jam bus sunkiau padaryti, negu ismokti naujos fizikos sakos.
2. GURPSuose taip pat. Tam yra defoultu sistema. Nauja fizikos saka profesoriui skaiciuosis nuo senesnes, kiseniu kraustymas - nuo DX.
Vot te na. Visada maniau, kad default sistema yra naudojama ten, kur PC meta pries skila, kurio NEMOKA. Pasirodo, pagal ja dar ir mokytis galima. Quetzal, tu tikrai esi zaides GURPSus?
Quetzal wrote:
shizzar wrote:
3.Ir nereikia aiskint, kad paauglys, sluostantis nosis veteranams, yra realistiska, o GURPSuose tai iprasta
3. pvz ?
Prasau: GURPSuose 14 metu vaikezas su karate skilu 18 yra visiskai naturalus dalykas - GURPS taisyklese nera nieko, kas draustu padaryti toki personaza. Tuo tarpu eilinis veteranas-specnazininkas tures skila 15. Mano supratimu, skilu skirtumas 3 yra pakankamai daug.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 16:44 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
Visu pirma kad pasakyti kazka apie DnD sistema reikia joje pazaisti, isijausti i jos dvasia ir pageidautina ne tik pas viena meistra, kuris galbut tingi tinkamai dalinti EXP o naudojasi standartinemis "musiau orkus kol ismokau skaityti" priemonemis

Visu pirma i akis DnD krinta veikeju kurimo problematiskumas. T.y. gurpsuose toki pat veikeja susikurti yra kur kas paprasciau nei DnD. Ta prasme DnD duoti sablonai, jei tau jie tinka tai veikejo kurimas yra malonumas, jei ne, visas fun dingsta.
GURPS sistema kaip nekeista irgi turi templetu taciau beisik setas nepateikia ne 1 is ju!!!
Taciau gurps veikeja reikia balansuoti, o DnD jau subalansuotas :)


truputuka padiskutuosiu ir as...

>Kodel d20 charkteriu kurimo sistema yra realistiskene.
>1) skilams tenkantys taskai priklauso tik nuo intelekto, o ne nuo to, kiek >tasku tau liko, nusipirkus visus kitus atributus.

speju kad shizaras taip kalba todel kad DnD veikejo kurimas is karto yra subalansuotas. Tuo tarpu GURPS veikejo balansavimas turi vykti lygiagreciai. T.y. labai priklauso nuo istorijos ir kuo nerealistiskesne istorija tuo nerealistiskesnis veikejas (istorija galima kurti vien tik galvoje)
O visa kita siame punkte atitinka - igudziai priklauso nuo intelekto

>2) profesijos templeitas uztikrina, kad, jei vidury compeino profesorius >sugalvos ismokti kraustyti kisenes, tai jam bus sunkiau padaryti, negu >ismokti naujos fizikos sakos. Jei is pat pradziu kuriate profesoriu su >polinkiu i kleptomanija, sio apribojimo nera.

GURPS sistemoje labai negiminingoms profesijoms tai galioja taipogi. Taciau jei zmogus yra puikus diplomatas, jis ne per daug stengdamasis gali patapti puikiu sukciumi. Taciau tai kaip tik ir yra realistiska.
Kad nepazeisti sio realizmo - DnD neturi giminingu profesiju isskyrus Widzard ir Sorcerer, taciau i tai apeliuoti nereikia - it's a magic ;)


>3) egzistuoja virsutinis lygis tasku, sukistu i skila, ir sis lygis kyla laikui >begant. Ir nereikia aiskint, kad paauglys, sluostantis nosis veteranams, >yra realistiska, o GURPSuose tai iprasta.

Taip, Basic Set sio balanso neaprasineja, taciau butent tam tautinis olimpinis gurps komitetas isleido lietuviska gurps lite, kurio 41 puslapyje sis balansas puikiai aprasytas skyrelyje "Auksto lygio igudziai"


4) sizofrenija, sadizmas ar pareigos jausmas visai negerina fiziniu personazo savybiu.

sie trukumai tau trukdo gyventi, jie toli grazu neherojiski, taciau paaiskink zmogau kaip tu turedamas tokius trukumus tapai herojumi? tik papildomu tasku deka :)))
galima imti trukumus ir negaunant uz tai tasku taciau tada kencia herojiskumas.

Taskai uz trukumus yra jau Dieviskas balansas, liaudyje seniai zinoma kad dieva vieno dalyko daug duoda o kito "pagaili". is tikro dievas zmonems nieko negaili, taciau viena zmogu dvasiskai gadina pinigai, kita sveikata, todel zmogus gauna tai kas jam netrukdo vykdyti dievo valia.
Kokia ta valia - patys supraskite ne vaikai juk.
pavyzdziui, aklas zmogus turi labai islavejusia klausa ir t.t. ir t.t.


Galu gale gurps ir DnD tarpusavyje nekonkuruoja, jos turi skirtingus tikslus.

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 17:16 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Su Smeli postu viskas tvarkoj, isskyrus tai, kad jis is visos d20 zino tik dnd. Kitose d20 sistemose ne viskas taip pat

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-02 18:06 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
Quote:
DM? taip ir galvojau, kad tokia nesamone tik DND gali atsitikti :D :P :wink: :-P
heh, o jei buchiai parashes storyteller tai kibtum prie WW ? ech.. meistras ir gurpsuose meistras :D


Last edited by gijas on 2003-04-02 18:17, edited 1 time in total.

Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 106 posts ]  Go to page « 15 6 7 8 911 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited