Yra bandziusiu demo, kokie ispudziai? Kol kas bent as daug priekaistu neturiu. Didziausias butu, kodel b**t n**** pilies vaizdas ne per visa ekrana ir nesimato kiekvieno nupirkto pastato? Bln tie pilies pasiketimai mape buvo ir III dalyje. Kad ir keisdavosi tik nupirkus forta, bet buvo. O cia..
Taip pritariu, nafik idiotai!!! vien dėl to mečiau nafik tą demo (būtent dėl to žiauriai pasunkėja valdymas ir t.t.). Gal realize bus kitaip, bet kol kas nafik nafik šita dalis...
Jūs apie ką? Town screenas is made of awesome. Pribumbasikai kaip pastatų vaizdavimas tame screene yra pointless. Apie jokį user friendliness kalbėti negalima kai po tą screeną reikia clikintis. Kodėl jūsų manimu buvo forto buy all padarytas 3? Man ir tai užnkisa kai tenka ieškoti kur yra taverna arba marketplace, ir Ne Sąlyginis savęs programavimas kad kažką rasti nėra gero ui rodiklis.
Jei norite problemų tai jos IMO visai kitos: Global unit buyjus yra too dumbed down mano galva. Heroesų gamyba be randomo daro cuckie cutter buildus labai ir labai greitai. Heareiai kurie prikelinėja: trys miestai gauna smarkiai daugiau naudos early game.
O good IMO yra daugiau: Vanduo. Lipimas į laivą ir plaukimas yra vienas actionas visiems, o sanktuary dar ir tiesiog bėga per vandenį. (hello maps with water). Suport unitai smarkiai keičia žaidimą nepaliekant jį vien smack ir kill principu. Siege is made of awesome. Unitų padalinimas į Core/Elite/Champion bent mėginas useless unitų bėdą spręsti nes savo tiere unitai gali būti sulyginami vietoj 7 vienas kitą lenkiančių tierų (ir akivaizdžių failų savo tiere). Magijos CD neleidžia burninti mirtinai (nors offencive magija šiaip atrodė per silpna). Nekrai gavo championą su kuriuo negėda pasirodyti mūšyje (bone dragonai... yeah kažkoks failas prieš tokį patį kiekį bet kuriu kitų max tierų). Town portalai (imo win padarius vienodai prieinamu). Nežinau ar demo bugas ar featuras bet leido unitless herousus (kas yra big win mieste sėdinčiam ir po apylinkes lakstančiam) jei feature tai seniai reikėjo ir make it feature if its bug. Mapas nepalyginamai geresnis negu 5 bent jau savo apvalgumu ir detalių išryškinimu.
Contested: Blood/tears ir Might/Magic skalės yra stuffas kuris reikalauja bent vieno ir arba būstina tik vieną: might affinity artefaktus tik might herojus panaudos. Ar tai gerai ar blogai pamatysime iš to kaip žaisis, kol kas nėra akivazdžios persvaros.
Zonos ir resursai: kol kas 3 resursų schema veikia labai neblogai nes gauni jų mažiau, o reikia daugiau pradžioje. Sabotažinti still galima tačiau tai labai antraeilis dalykas. Tad kol kas labai keičia žaidimą tai, kad nereikia maltis po minus žaidžiant vada.
Verdiktas: žaisiu. Manau bus bugų ir keistenybių (demo jų buvo pvz negalėjimas tam tikrų sąvybių naudoti ant vieno ar kito nors tooltipe to ir neparašyta). tačiau tiek su žmonėm tiek kampaign apturėsiu daugiau malonumo negu 5 žaidžiant kuriuos savo ruožtu prie failų irgi nepriskiriu.
Townscreenas yra neesminis elementas.