Dėl nealgoritminių sprendimų – čia šiek tiek nuo temos nukrypimas būtų, tuo labiau, kad žaidimuose jie naudojami labai retai ir labai specifiniais tikslais, aš nesu girdėjęs, kad kas nors taikytų tokius metodus personažo veiksmams apspręsti. Labai jau neprognozuojami rezultatai, ir šiaip, niekam nafig to nereikia. Kompiuterinis žaidimas turi atrodyti protingas, o ne būti protingas.
Vat su tuo pilnai sutinku. Tad klausiu nafėg NPC reikai pilnaverčio žmogaus stovinčio už jo vairo? Visus sylvaneso suminėtus NPC: statiniai guardai, priešai, scenery filleriai pilnai ramiai suvaldo kompas. Pagerinus scriptą ir panaudojus storytellingo trikus sėkmingai jau dabar kuriami gerokai labiau complex NPC: apsimokinantys priešai, Branching storyline NPC (vienoje šakoje priešas kitoje draugas). NPC kurie nestovi vietoje vien tam, kad "aptarnauti" PC yra jokia naujiena.
Kalbant apie Storytellingą: vienas iš pagrindinių dalykų stovintis ant kelio vargšų NPC išlaisvinimui yra PC main Hero statusas. World revolves around em. Tad NPC atlieka savo funkciją ir dingsta iš kadro nes priešingu atveju special snowflake PC gali patirti diskomfortą (kuo yra manipuliuojama kai craftinamas BIG BADAS
).
Vat ko aš iki galo nesuprantu tai ką gainini su Smelio pasiūlymais. Visų pirma teiginys, kad GMai valdo NPC yra oxymoronas. GMai yra žaidėjai ir jei jie valdo NPC, tai jau ne NPC, o PC. Iš čia iškyla poreikis valdyti daugiau personažų žaidime. Fair enough. Tai nėra nieko labai naujo berods Ultimoje jau PC galėjo praktiškai visas ingame funkcijas vykdyti kas leidu turėti "NPC" PC. Judėjimas į kitą pusę yra apriboti personažų kiekį apskritai tačiau tai irgi ne solutionas. Online Tekkenas kuriame potencialiai VISI personažai yra valdomi kitų žmonių kažkodėl į RPG titulą nepretenduoja.
Tad vėlgi klausimas kodėl Kompiuterio valdomi NPC yra vertinami kaip inferior Žmogaus valdomiems? Kažkodėl iš Smelio komentarų susidaro įvaizdis, kad tik Tabletop turi teisę vadintis RPG. IMO nei vienas nei kitas jokių spec teisių neturi. Tabletop G dalį trumpinio prastai representuoja, kai compiuterinės versijos RP prasčiau.
Apskritai juodoji Žmogaus atžaidinėjimo pusė neminima kai GMai powertripina ir esi jų istorijos spąstuose, kur visas pasaulis neriasi iš kelio, kad tavo PCiuko sprendimai nieko nelemtų, arba Awesome roleplaying skillo žaidėjai kurie nemato problemos kai jų atžaidinėjamas super awesone paragon of goodnes and justice išmušinėja auksinius dantis močiutei gatvėje kad galėtų Olaus nusipirkti...
P.S. Ghoul Dėl nuostatos kad greičiausiai nealgoritiškai smegenys veikia norėtusi padiskutuoti tačiau manau rasiu vieetą ir laiką tam tinkamesnę. Gal skeptikuose?