Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 0:20

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 18 9 10 11 1218 »
Author Message
PostPosted: 2012-05-17 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 2010-03-01 19:11
Posts: 188
Location: Kleboniškės
Isejo 1.4 patchas kuris realiai jokiu bugu ar balanso atnaujinimu neduoda. Prideti keli mapai ir map editorius patvarkytas. Bet va su 1.5 jau rimciau bus, nemazai balanso pakeitimu(susilpninti core padarai, numustas heal ir padidintas burtu dmg ir t.t) kiek skaiciau Q&A naujausia su kazkelintu patchu planuoja ir town screen prideti, tad gal kazkas ir iseis.

_________________
So close and yet so far...


Top
   
PostPosted: 2012-05-17 11:56 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Thetruth wrote:
Isejo 1.4 patchas kuris realiai jokiu bugu ar balanso atnaujinimu neduoda. Prideti keli mapai ir map editorius patvarkytas. Bet va su 1.5 jau rimciau bus, nemazai balanso pakeitimu(susilpninti core padarai, numustas heal ir padidintas burtu dmg ir t.t) kiek skaiciau Q&A naujausia su kazkelintu patchu planuoja ir town screen prideti, tad gal kazkas ir iseis.
Vau, nepraėjo pilni du mėnesiai po žadėtos datos ir... [/ok, sarkazmo pabaiga]

Bijau, kad map editorius gali būt stipriai pavėluotas, na gal įpykę fanai atsileis ir prikurs ko nors, nes šiaip tie standartiniai žemėlaoiai tai liūdni kažkokie...

O vat 1.5 pažadai skamba gražiai :)
Tik aš niekad nesupratau šito miesto ekranų hypo... nuoširdžiai... Taigi jie pofik, po poros valandų žaidimo absoliučiai niekas nebekreipia į juos dėmesio. Be to, įvertinus kitus taisytinus dalykus nuo pat pradžių tai jie iš vis buvo neaktualūs ir absoliučiai nereikšmingi ir devintaeiliai nuo kisieliaus galimuose taisymuose...


Top
   
PostPosted: 2012-05-17 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 2010-03-01 19:11
Posts: 188
Location: Kleboniškės
>Tik aš niekad nesupratau šito miesto ekranų hypo... nuoširdžiai... Taigi jie pofik, po poros valandų žaidimo absoliučiai niekas nebekreipia į juos dėmesio.

Tai jo, tada gali ir kovos animaciju nedeti, vistiek po kiek laiko visi pasidaro fastest. Tada sutaupys laiko ir resursu kitiem svarbiem dalykam. Gal tada sakau zaidziam tekstinius ir ramu bus. Man tai prisideda prie atmosferos kurimo kuri smarkiai prisideda prie malonumo zaidziant.

_________________
So close and yet so far...


Top
   
PostPosted: 2012-05-18 9:12 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Thetruth wrote:
Tai jo, tada gali ir kovos animaciju nedeti, vistiek po kiek laiko visi pasidaro fastest. Tada sutaupys laiko ir resursu kitiem svarbiem dalykam. Gal tada sakau zaidziam tekstinius ir ramu bus. Man tai prisideda prie atmosferos kurimo kuri smarkiai prisideda prie malonumo zaidziant.
Tokio hiperbolizavimo irgi niekad nesuprasdavau... Tiesiog mano nuomone, reikalauti pirmam update pilių vaizdų, kai žaidimas iš principo neužbaigtas ir nesubalansuotas, tai tiesiog be reikalo juos apkrauti šalutiniais darbais vietoj būtinų darbų.
Dėl atmosferos ir skonio nesiginčiju.

Ir man įdomu, kokių miesto vaizdų reikia? (tik nepriimkit už sarkazmą, tikrai įdomu) Juk įėjęs į pilį jos vaizdą gauni. Kas yra tada tie townscreen, kurių visi taip ilgisi? O HoMM VI, pvz., turi išvystytą tokį bruožą, kurio lyg ir nebuvo HoMM III pvz., t.y. iš vaizdo žemėlapyje gali nuspėti +/- pilies "pastatymo lygį". HoMM III, berods, skirdavosi tik kaimas-miestas-sostinė... Man šitas patinka.


Top
   
PostPosted: 2012-05-18 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Pjovejas wrote:
Thetruth wrote:
Tai jo, tada gali ir kovos animaciju nedeti, vistiek po kiek laiko visi pasidaro fastest. Tada sutaupys laiko ir resursu kitiem svarbiem dalykam. Gal tada sakau zaidziam tekstinius ir ramu bus. Man tai prisideda prie atmosferos kurimo kuri smarkiai prisideda prie malonumo zaidziant.
Ir man įdomu, kokių miesto vaizdų reikia? (tik nepriimkit už sarkazmą, tikrai įdomu) Juk įėjęs į pilį jos vaizdą gauni. Kas yra tada tie townscreen, kurių visi taip ilgisi? O HoMM VI, pvz., turi išvystytą tokį bruožą, kurio lyg ir nebuvo HoMM III pvz., t.y. iš vaizdo žemėlapyje gali nuspėti +/- pilies "pastatymo lygį". HoMM III, berods, skirdavosi tik kaimas-miestas-sostinė... Man šitas patinka.
2, 3 ir 4 galėjai pasakyti labai daug apie pilį iš Town screeno, nes visi buildingai ten matėsi (manau pirmame irgi tačiau jo nežaidžiau). Visgi aš esu prieš Town screenus. Nes IMO tai tėra niekam tikęs UI pavyzdys. Skirtingai nuo visų verkiančių 6 nuomonės irgi turi Town screeną ir jame matosi tam tikras pilies išsivystymo lygis. Tai, kad jis yra Lange man yra pliusas, tai, kad ten nėra ką clickinti, kad gauti informacija nei piusas, nei minusas. Vat jei norėtų įdėt jums Townscreeną išimdami miesto valdymą per meniu aš jus prakeikčiau.

O dėl Hiperbolizacijos... Vienas iš maloniausių TB žaidimų kuriuos žaidžiau pastaruoju metu buvo Rusų Eador. Grafika žemesnio negu HOMM 2 lygio. Tačiau žmonės dėjo pastangas patį Gameplay sutvarkyti ir tai jautėsi. Tad paantrinsiu Pjovėjui žmonės kurie reikalajau visokių Townscreenų kaip gerumo rodiklio vietoj dadirbimo ir bugų šalinimo turi iškreiptus (IMHO) prioritetus.

Jei tu gausi Townscreeną bet ir toliau galima bus užbuginti Undeadų Dynasty weapono aura visiems duoti nežmonišką Life drainą žaidimas žaidžiamesnis nepasidarys.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
PostPosted: 2012-05-18 15:09 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Kalbant apie Dinastijų ginklus, tai dar labai vertingas tas, kuris III lygio gali duoti 20 Jugernautų mūšiui. IMHO žaidimo pražiai daug geriau už Aivaro minėtą Arachnę (ypač atsižvelgus į faktą, kad tuos Jugernautus iššaukia į bet kurią mūšio lauko vietą). Nes pasiėmęs atsargos dėlei kokius 2 stekus junitų po 1 vnt (pageidautina didesnės iniciatyvos) neutralus šluoji net neatsidusdamas pradžioje, būtent tada, kai statybų skubinimui reikia resursų daug ir dabar :)

Ai ir dar mano nuomonė apie herojų skilsų sistemą pasikeitė... Jei anksčiau atrodė, kad tas iš anksto nustatytas ir matomas abilkų medis gal ir nieko idėja, tai dabar... Nu dingus bet kokia įvairovė: pvz., žinai kokius skilsus būtinai turi imti might pakraipos herojus, o viršijus kažkokį tai lygį gali mėtyt skilsus vos ne bet kam, nes jau nieko daugiau nebereikia... ta prasme štampuoji vienodu kurpalium už ką bežaistum.
Magija irgi iškastruota (gal patchai tą ištaisys), nes kovinė magija bendrai paėmus sh verta, o iš gynybinių yra irgi rinkinukas, kurį su bet kuriuo reikėtų pasiimti...


Top
   
PostPosted: 2012-05-19 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 2010-03-01 19:11
Posts: 188
Location: Kleboniškės
Nesupraskit manes klaidingai, as town screenu neskubinu ir prioritetu pries bugu istaisyma nestatau. Tik paminejau, kad su kazkelintu pacu bus(kad su kazkelintu reiskia ir patys kurejai neskuba) ir viskas. Man tai bus maloni smulkmena, bet toli grazu ne bugu kaina.

Kas del skillu, na is esmes ir anskciau buvo tas pats, kad buvo kazkokie presetai, tik del gamblinimo kurie iskris daznai zaidimas pasisukdavo netiketa linkme. :) dabar ale gali rinktis, bet esme ta pati kaip ir minejai, kad pradzioje vis tiek renkiesi, kas butina, o veliau jau kai nebera ka imti renkiesi kas lieka, tik to netiketumo nebera.
Del magijos irgi pritariu, siaip su balansu ten nekas, kai parastas lightning spelas daro dvigubai daugiau zalos nei implosion tai jau idomu. :) bet su artimiausiu patchu jau keis ta. (idomu ar isdris su exp pakeisti skilu ir magijos sistema i kaip buvo anksciau, nes minejo, kad sie sprendimai buvo sunkiai priimti, o liaudis iki galo kaip ir nepamego).

_________________
So close and yet so far...


Top
   
PostPosted: 2012-05-22 15:17 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Gal kas nesat matę ir bus įdomu:
Yra toks ubi propaguojamas saitas žaidėjų sukurtiems žemėlapiams:
http://www.maps4heroes.com/
Ten yra VI; V; IV ir III žemėlapių. Kiek ir kokios kokybės, nesu tikras, kol kas bandau kažkokį vieną Vi-tųjų žemėlapį.


Top
   
PostPosted: 2012-06-12 3:16 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Aivaras wrote:
Ne prieš gamerius, o prieš turn based žanrą. Arba kitaip geimerius su pakankamu IQ, kad norėtusi juo naudotis.
paskutinis blow į turn based žanrą buvo jagged alliance 3... net ašarą ištryško kaip jie suniokojo frašisę...

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
PostPosted: 2012-06-13 12:21 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
HoMM VI facebooko profilyje pasirodė Nekropolio townscreen'as su komentaru, kad va, šitie bus įdiegti su sekančiu paču. Dauguma komentarų stilium "wow, awesome, no I finally can play". Tik tiek, pasirodė, daugumai žaidėjų ir tereikėjo... keista... :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 18 9 10 11 1218 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited