Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 3:34

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 19 10 11 12 1318 »
Author Message
PostPosted: 2012-06-14 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 2010-03-01 19:11
Posts: 188
Location: Kleboniškės
O kas keisto, kad kiti galvoja kitaip nei tu ir jiems reikia kitu dalyku?

As asmeniskai laukiu 1.5 patch, nes is visu isleistu bene rimciausias ir bus, jei iseis sutvarkyti balansa, kad nebutu tokiu nesamoniu, kad lightning bolt daro daugiau zalos uz implosion, elitai yra nupiepus patranku mesa ir t.t. bus galima pradeti ir hotseat losti.

_________________
So close and yet so far...


Top
   
PostPosted: 2012-06-14 17:50 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Thetruth wrote:
O kas keisto, kad kiti galvoja kitaip nei tu ir jiems reikia kitu dalyku?

As asmeniskai laukiu 1.5 patch, nes is visu isleistu bene rimciausias ir bus, jei iseis sutvarkyti balansa, kad nebutu tokiu nesamoniu, kad lightning bolt daro daugiau zalos uz implosion, elitai yra nupiepus patranku mesa ir t.t. bus galima pradeti ir hotseat losti.
TheTruth: mes, rodos, jau kalbėjom apie šitą. :) Ir sutarėm kažkiek :) Aš ne prieš tai, kad reikia kitiems tų ekranų, aš prieš tai, kad tai dauguma nurodo kaip VIENINTELĘ problemą. :D
P.S. mano asmeniniam skoniui tai apskritai ne problema, nes tai kas dabar yra HoMM VI townscreen vietoje mane visiškai tenkina.

Beje, kalbant apie problemas: jums neatrodo juokinga, kad developeriai pamiršo "pasakyti" AI, kad upgradinti grifinai išmoko "diving atack"? :D Mintis tame, kad kompas nuo pat žaidimo pasirodymo sėkmingai naudoja paprastų grifinų "diving atack", o upgradintų niekada nenaudojo ir nenaudoja... įspūdis, kad developeriai kurdami mūšio algoritmą žinojo, kad ta abilka neveiks ir jos net neįkalkuliavo, o dabar įdėję abilką užmiršo ją įdėt į algoritmą kitoj vietoj :)

O dėl patch 1.5 100 proc. sutinku. Prižadėta daug gražių dalykų. Beje, dabar Ubis dar spoilina, kad expansione išleis kažką, kur bus "senas geras" pažįstamas (aka herojus) ir reik spėliot kas tai bus. Forumuose variantai nuo Crag Hag iki Railag'o (kas man būt absoliuti nesąmonė logine prasme).
Visas tas puzlų "kas jūsų laukia" kipišas man kelia šiokį tokį nerimą, kad patch 1.5 realiai bus suplaktas su expansionu, t.y. gausim jį labai "vėlai"...


Top
   
PostPosted: 2012-06-15 8:44 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Atsiprašau dėl naujo posto, bet atspėjau su tuo paču ir expansionu:
Quote:
Might & Magic
Hello Heroes,

as some of you have already guessed, Crag Hack finally finds his way back to Ashan!

"Might & Magic Heroes 6 Pirates of the Savage Sea" will be available on July 12! Get ready!

At the same time we've got another great news for you: thanks to fan, player and journalist feedback on this subject, we are now providing a favorite feature of past Heroes games, adding beautifully animated Town Screens, tailored specifically to the expectations of Might & Magic fans. Town screens will be available with the patch 1.5 on July 12 as well!

Learn more about Crag Hack and see more town screens on the official site => http://bit.ly/KJDFMp
O šiaip, kaip suprantu, HoMM VI užsikrėtė DLC mada... nes nebus naujų frakcijų, tiesiog neaiškaus ilgio kampanija ir herojus už 8 eur, berods... Tik įdomu, kaip jiems seksis melžti fanus, kai šitiek nepatenkintų buvo pradiniu produktu...


Top
   
PostPosted: 2012-06-18 14:52 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
O šiaip, kaip suprantu, HoMM VI užsikrėtė DLC mada... nes nebus naujų frakcijų, tiesiog neaiškaus ilgio kampanija ir herojus už 8 eur, berods... Tik įdomu, kaip jiems seksis melžti fanus, kai šitiek nepatenkintų buvo pradiniu produktu...
Quote:
Dauguma komentarų stilium "wow, awesome, no I finally can play". Tik tiek, pasirodė, daugumai žaidėjų ir tereikėjo... keista...
Analogijos su abusive husband and returning wife jau tampa gerokai nuvalkiotos, bet rimtai kompiuterinių žaidimų įmonių ir žaidėjų santykis man primena tik tai. Galima būtų nebent papildyti analogiją arabų žmonomis, kurios nė nesupranta kad gali būti kitaip ir laimingos tenkinasi tuo ką gauna.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
PostPosted: 2012-06-19 11:59 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Pradėjau vieną fanų sukurtą žemėlapį... tai nežinau, ar liaudis taip bando dirbtinai apsunkinti žaidimą, ar ką :) Padaryta taip, kad atskiri žaidėjai atskirose salose, o visokie būdai juos pasiekti, beigi naudingi objektai tuose keliuose saugomi jau legionų visokių švalių... :) Ir toks įspūdis, kad autorius dar nustatė kosminį jų augimą :) vieną steką iš 3000 vienetų išmušiau, o po savaitės, ar poros kitam steke jau 5000 buvo... gal taip nuo pradžių buvo, bet kažkaip neįdomu daros... :) Šiaip taip vieną AI žaidėją pasiekiau (AI taip ir neišsirito iš savo urvų), bet nežinau, kaip su likusiais 5 bus, o žemėlapis tai "huge" :D


Top
   
PostPosted: 2012-07-03 15:52 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Pratęsiant kitoj temoj užsimezgusią diskusiją apie kai kurių kompanijų naudojamą blogį DRM: HoMM VI "atnaujino" savo "uplay" profilį (nu tipo naujas blizgutis jų saitui, kur visi, kas žaidžia jų žaidimus gali pasijungt ir pan. ir t.t.). Ištrimitavo tai per facebook'ą kaip amžiaus įvykį ir iškart pasipylė nusiskundimai, kad šis blizgutis privaloma tvarka updatinamas visiems legaliems Ubio žaidimų turėtojams sugadina visus bent jau HoMM VI seivus...

"great job" f...ing Ubi... (taip, čia buvo pikto fano atsiliepimas, džiaugiuos, kad ši naujiena mane pasiekė darbe, o ne namie, kada būčiau išbandęs tai)

Iš vis nesuprantu, ar galit kas pasakyt, žaidžiantys kitus Ubi žaidimus: čia jie taip totaliai šiukšlinasi tik su HoMM, ar ir su kitais žaidimais???


Top
   
PostPosted: 2012-07-10 11:36 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Quote:
Aš net nesu kažkoks ypatingas HOMM fanas anei jaučiu nors menkiausią nostalgiją tretiems, bet vis tiek man VI gameplay įdomumu iš labai toli neprilygsta III. Tačiau jei nebūčiau prisiklausęs iš Pjovėjo, būčiau ko gero seniai nusipirkęs, su mintim kad kas blogai gal pagerės ;)
Čia atsakas į postą kitoj temoj,nes ten jau virstų offtopu.

Šiaip iš esmės HoMM VI techninių bugų po truputį mažėja, nors ir visiškai nepriimtinu tempu.
Pagrindinė problema dabar darosi beviltiškai mažas single player žemėlapių rinkinys ir beviltiškai sudėtingas map editor, dėl ko beveik nėra ir fanų kūrybos. Įvertinant šitai ir dar pvz., kampanijų kreivumą logikos prasme (aišku, skonio dalykas, bet daug ka, o tuo pačiu ir man, kampanijų logika šlubuoja akivaizdžiai), žaidimo "peržaidžiamumą" daro itin abejotiną.

Na, be abejo, nauja skilsų sistema, resursų kiekis, junitų "vienodumas" (vienam rusų forume kažkas nepatingėjo išnagrinėt junitų greičių ir priėjo išvadą, kad HoMM VI jų variacijos praktiškai nėr: absoliučiai visi gali pasiekt kitą mūšio lauko pusę per max 2 ėjimus) ir pan. daug kam irgi atima įdomumą. Nors tai labiau priskirčiau prie mechanikų realizavimo, o ne bugų. Jei suprantat ką noriu pasakyt :)


Top
   
PostPosted: 2012-07-10 12:56 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Kampanijos nei pirmos nepabaigiau, kažkaip labai nuobodu buvo. Unitai - teisingai pastebėta. Aš gal taip negalėjau konkrečiai įvardinti kas su jais blogai, bet tikrai nuobodūs ir kažkokie neišskirtiniai. V-uose labai skyrėsi ir keitė galimas taktikas, o čia kažkaip... meh.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
PostPosted: 2012-07-10 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Nomad wrote:
Kampanijos nei pirmos nepabaigiau, kažkaip labai nuobodu buvo. Unitai - teisingai pastebėta. Aš gal taip negalėjau konkrečiai įvardinti kas su jais blogai, bet tikrai nuobodūs ir kažkokie neišskirtiniai. V-uose labai skyrėsi ir keitė galimas taktikas, o čia kažkaip... meh.
O man kaip tik Unitai vienas geresnių dalykų 6. Gal nepakankamai žaidžiau dar pamatysime vėliau. Tačiau dėl greičio tai irgi nevisai suprantu kame bėda, Specialiai padaryta kad nebūtų tokio dalyko kai yra Unitai kurie praktiškai nieko nedaro kovoje nes nedaeina (aka Zombiai 3 ir nereikia Lialia kad kai jų daug jie ok, kai jų daug Skeletai vis vien viską varto). O 6 yra mulijonas visokio Slow.

Šiaip Pjovėjau jei bendrauji su Comuničiu kaip ten nuotaikos išdrabstė sistemą ir sukūrė tipinius buildus jau ar dar ne? Šiaip tavo išsakyta bėda dėl mapų yra kritinė IMO nes tai stabdo PvP kas stabdo sistemos vystymasi iki Biuldų ir Predator Biuldų.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
PostPosted: 2012-07-10 15:47 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Aivaras wrote:
Šiaip Pjovėjau jei bendrauji su Comuničiu kaip ten nuotaikos išdrabstė sistemą ir sukūrė tipinius buildus jau ar dar ne? Šiaip tavo išsakyta bėda dėl mapų yra kritinė IMO nes tai stabdo PvP kas stabdo sistemos vystymasi iki Biuldų ir Predator Biuldų.
"tipiniai buildai" tai čia apie herojaus privalomas abilkas, ane? Jei taip, tai jie paaiškėjo labai anksti ir forumuose jau net nelabai ir diskutuojama, nes bent kiek labiau prakutusiam žaidėjui pasidaro akivaizdu...

Blogiausia, kad didesnė dalis vystymo yra vienoda, nepriklausomai, ar rinkaisi might, ar magic herojų, nes esmingiausi skirtumai tarp might, ar magic atsiranda tik su trečio lygio abilkomis (t.y. 15 herojaus lygis).

Rekomenduojamos maginės abilkos (iki 2-ro lygio): resurection, heal spelai (tiek single, tiek mass versijos). Jau kaip ir 4 herojaus lygiai... Kartais verta pagalvoti apie drain life, kas labai praverčia, jei nėr perdaug undeadų.
Rekomenduojamos might abilkos iki antro lygio: reinforcementai, ambush (iniciatyvos bonusai), taktika. Dar ta abilka, kur didina retaliation žalą, bet aš šitą kelią renkuosi iš esmės tik jei galiu pasiekti trečia šio skilo lygį (kur junitai įgauna galimybę retaliatinti PRIEŠ patys gaudamas smūgį pirmame ėjime, ir tai passive skillas!!!). Archery skilų šakelė (kiek giliai, priklauso, kiek turi šaudančių junitų, bet praktiškai bent pirmą pasiimti visiems verta, vis tike, paskui nebus ką geriau imti). Nežinau ar šitai čia priskirt, bet dažnas naudoja Heroic charge "šūkius".
Neutralūs rekomenduotini skilai: enlightment (bet nežinau, ar verta mažuose žemėlapiuose, kurių nemėgstu :)), logistic, pathfiding.
Dar koks random skilas ir va, turim ką veikti iki 15 herojaus lygio. Ir visa tai štampuojama vos ne konvejerio principu, nesvarbu kokios pakraipos tavo pagrindinis herojus.
Nuo 15 lygio biškį išsiskiria. Magai: blind, pupeteer (ar kaip tas spelas vadinasi, kur gali užvaldyt junitą vienam ėjimui), time stasis, petrification, summon elemental, gal dar terror... nežinau kaip kas mėgsta šiame rinkinuke.
Mightui: cleave (papildomas ėjimas pirmam junitui užmušusiam pirmąjį priešininko steką), mano minėtas retaliatonų būstinimo trečias lygis, kai retaliatini prieš gaudamas ataką. trečias reinforcmentų lygis. dar kas nors, ko nepamenu (bet esminiai paminėti)
IMHO didesnės dalies vartotojų pripažįstama, kad aukšto lygio mightas neša magic'ą beveik visada. Pvz., inferno frakcijai kombinacija: reinforcmentai ant pit lordų, smūgis išnešant pirmu ėjimu bet kokį steką (paturbintos taktikos atveju pasiekia vos ne bet kurį lauko tašką), cleav pagalba antras smūgis kam nors vos ne beveik išnešant ir po to dar iš anksto retaliatinant žiauriai suniokot trečią steką. O pats dėl reinforcmentų/regeneracijos/drain life beveik nenukenti.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 19 10 11 12 1318 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited