Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 1:03

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 »
Author Message
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-04 10:21 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
Apskritai, tokie dizaino sprendimai, kuomet kažkoks mechanizmas visiškai panaikinamas ar stipriai supaprastinamas sumenkina pačio žaidimo taktinę/strateginę įvairovę
Kai visi kas gali naudoja tik skraidančius, tos įvairovės ne tiek jau daug yra. Šis sprendimas IMHO įvairovę padidins.

8 knightai vs 8 mantikoras buvo be galo nuobodu abejoms pusėms. Džiaugiuosi, kad dabar žaidimas taps įvairesnis.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-04 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 2003-09-25 17:15
Posts: 224
A tai kokis dabar flying privalumas? T.y. kuo flying skirsis nuo tarkim buvusio wall climbing?

_________________
Šaknis - tai šlovės atsisakiusi gėlė.
Klahlilis Džibramas


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-05 0:01 
Offline

Joined: 2009-06-20 21:22
Posts: 33
Location: Vilnius
Nomad wrote:
Quote:
Apskritai, tokie dizaino sprendimai, kuomet kažkoks mechanizmas visiškai panaikinamas ar stipriai supaprastinamas sumenkina pačio žaidimo taktinę/strateginę įvairovę
Kai visi kas gali naudoja tik skraidančius, tos įvairovės ne tiek jau daug yra. Šis sprendimas IMHO įvairovę padidins.

8 knightai vs 8 mantikoras buvo be galo nuobodu abejoms pusėms. Džiaugiuosi, kad dabar žaidimas taps įvairesnis.
Tai vietoj to, kad išspręst tą skraidančių problemą, pvz. per didesnę anti-skraidančiųjų burtų, unitų sugebėjimų įvairovę, jie yra visiškai panaikinami... ar tu taip supranti įvairovės didinimą? Žinoma skraidantys buvo overpowerinti, bet juos juk galima buvo pamėginti integruoti kažkaip. Man Age of Wonders taktiniame lygyje būtent dėl skraidančių dalinių buvo kur kas įdomesnis, nei visi kiti panašūs žaidimai (HoMM ir pan.)
sorlac wrote:
A tai kokis dabar flying privalumas? T.y. kuo flying skirsis nuo tarkim buvusio wall climbing?
Mūšio metu galės ne tik sienas perskristi, manyčiau, bet ir savus/priešo dalinius. Tai privalumas - lankstesnis judėjimas taktiniame žemėlapyje, o strateginiame žemėlapyje išliks nepakitę, t.y. vėl ta pati judėjimo laisvė.


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-05 9:25 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
sovijus wrote:

Tai vietoj to, kad išspręst tą skraidančių problemą, pvz. per didesnę anti-skraidančiųjų burtų, unitų sugebėjimų įvairovę, jie yra visiškai panaikinami... ar tu taip supranti įvairovės didinimą? Žinoma skraidantys buvo overpowerinti, bet juos juk galima buvo pamėginti integruoti kažkaip. Man Age of Wonders taktiniame lygyje būtent dėl skraidančių dalinių buvo kur kas įdomesnis, nei visi kiti panašūs žaidimai (HoMM ir pan.)
Ir kaip tos sąvybės išsprendžia knightai vs manticorai problemą? Čia turiu omenyje, kad jei idedi visiems melee savybę mušti į orą tai gaunasi toks pats sprendimas kaip skraidantys nusileidžia. Jei neįdedi visiems tai gauni situaciją kai panašaus nors pajėgumo kariuomenės melee neturi šansų prieš skraidančius.

Fun dalis? Daryti broken kariuomenes TBSuose yra fun, bet tai nereiškia, kad jos dėl to mažiau broken. Kol žaidi skirmishuose bile koks disbalansas yra neesmė. eksloitini ir turi fun. Kai žaidi multiplayer gaunasi du variantai: arba gotcha situacija kur duchini naujokus nes jie pasirinkę ant popieriaus gerą strategiją (stiprių stacų unitaisavybės boostinimas ir t.t.) tačiau braktiškai dėl disbalanso visiškai nusileidžia kitoms strategijoms, arba visi žaidžia taip pat :P.

Skraidymas AoW išskyrė combatą į dvi nepersidengiančias praktiškai sferas: tie kurie skaraido ir tie kurie ne. sąveikauti tarpusavyje jie beveik negalėjo. Tad kaip ir Nomadas manau kad change į gerą.

P.S. Fallen Enchantress: Legendary Heroes kas nors čiupinot?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-08 13:53 
Offline

Joined: 2009-06-20 21:22
Posts: 33
Location: Vilnius
Quote:
Ir kaip tos sąvybės išsprendžia knightai vs manticorai problemą? Čia turiu omenyje, kad jei idedi visiems melee savybę mušti į orą tai gaunasi toks pats sprendimas kaip skraidantys nusileidžia. Jei neįdedi visiems tai gauni situaciją kai panašaus nors pajėgumo kariuomenės melee neturi šansų prieš skraidančius.
Knightai vs manticorai problemą sprendi taip pat, kaip ir spearmanai vs horse archer (Civ4), falanga vs kavalerija (Rome TW), karalienė vs pėstininkas (šachmatai) problemas. T.y. suteiki žaidėjui labiau balansuotą unitų pasirinkimą, su įvairiom savybėm, arba pvz. įvedi kokią staminos sistemą, kuri ribotų skraidymą ir kitus veiksmus (kaip pvz. Eadore), arba sprendi problemą per burtus ir pan. Todėl ir sakau, kad čia buvo pasirinktas paprasčiausias, primityviausias būdas - vietoj to, kad pasistengti sujungti tą "skraidymo perskirtą combatą", kaip pats sakai, jis yra visiškai panaikinamas. Taip, problemą lyg ir išsprendei, bet didesnės taktinės ir strateginės įvairovės sąskaita.


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-10 9:27 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
sovijus wrote:
Knightai vs manticorai problemą sprendi taip pat, kaip ir spearmanai vs horse archer (Civ4), falanga vs kavalerija (Rome TW), karalienė vs pėstininkas (šachmatai) problemas. T.y. suteiki žaidėjui labiau balansuotą unitų pasirinkimą, su įvairiom savybėm, arba pvz. įvedi kokią staminos sistemą, kuri ribotų skraidymą ir kitus veiksmus (kaip pvz. Eadore), arba sprendi problemą per burtus ir pan. Todėl ir sakau, kad čia buvo pasirinktas paprasčiausias, primityviausias būdas - vietoj to, kad pasistengti sujungti tą "skraidymo perskirtą combatą", kaip pats sakai, jis yra visiškai panaikinamas. Taip, problemą lyg ir išsprendei, bet didesnės taktinės ir strateginės įvairovės sąskaita.
Labiau subalansuotą unitų pasirinkimą? Čia kaip? Vienodo Tiero unitai tarpusąvyje negali normaliai sukovoti todėl reikia būtinai reikia žemesnio arba aukštesnio tiero unitų, kas niekaip neišsprendžia problems nes žaidėjas kurio frakcijoje tik pasiekęs Masiticorus tiesiog pumpuoja jas ir turi labai stiprią kariuomenę (ir nmobili ir nugali daug ką kovoje), o žaidėjas su Knightais turi sukti uodegą nes priešingu atvejų žaidėjas su Manticorais jį papjaus.

Dėl stamina sistemos: Nu tai ir padarė! nusileidimas ir yra sistema sujungti tas kovas. Eadore pvz skraidymas padarytas IMO korektiškai: nesujungiant ir mobilumo ir ginybinę mechaniką. Eadore skraidyas yra mobilumo mechanika ir tiek. AoW sukergęs flight su dar ir ginybine mechanika (melee cannot attack) buvo padręs taip kad flight pasiekęs nesveiką vertę kaip sąvybė buvo.

O ta nauja sistema skirtingai nuo jūsų įsivaizdavimo nieko nepanaikina: Manticorai ir Knightai kaip tik dabar Kaunasi, o ne velnias žino ką veikia kovos lauke.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-10 11:48 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
problemą lyg ir išsprendei, bet didesnės taktinės ir strateginės įvairovės sąskaita
Taigi jau sakiau, kad taktinę ir strateginę įvairovę greičiausiai padidino - tiksliau matysim pažaidę. Turėjau omeny padidino lyginant su ankstesniu žaidimu; lyginant su tavo fantazijose egzistuojančiu gal ir bus mažiau tos įvairovės. Liūdna realybė, developeriams su ribotais resursais yra sunku konkuruoti su Sovijaus vaizduotėje "kaip nors" metodu sukurtu tobulu žaidimu.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-11 22:12 
Offline

Joined: 2009-06-20 21:22
Posts: 33
Location: Vilnius
Nomad wrote:
Taigi jau sakiau, kad taktinę ir strateginę įvairovę greičiausiai padidino - tiksliau matysim pažaidę. Turėjau omeny padidino lyginant su ankstesniu žaidimu; lyginant su tavo fantazijose egzistuojančiu gal ir bus mažiau tos įvairovės. Liūdna realybė, developeriams su ribotais resursais yra sunku konkuruoti su Sovijaus vaizduotėje "kaip nors" metodu sukurtu tobulu žaidimu.
Tik nereikia čia tų ribotų resursų pasiteisinimo, kuomet tiek praeityje, tiek dabar pilna pavyzdžių kuomet su dar mažesniais resursais žmonės sugeba sukurti kur kas gilesnius ir sudėtingesnius žaidimus (paskutinis mano matytas pavyzdys - Eadoras, ar jau visą amžinybę egzistuojantis ir nuolat pildomas Dominions 3). Atleiskite jau man, kad iš kiekvieno žaidimo noriu maksimalios kokybės, toks jau keistuolis esu.
Aivaras wrote:
Labiau subalansuotą unitų pasirinkimą? Čia kaip? Vienodo Tiero unitai tarpusąvyje negali normaliai sukovoti todėl reikia būtinai reikia žemesnio arba aukštesnio tiero unitų, kas niekaip neišsprendžia problems nes žaidėjas kurio frakcijoje tik pasiekęs Masiticorus tiesiog pumpuoja jas ir turi labai stiprią kariuomenę (ir nmobili ir nugali daug ką kovoje), o žaidėjas su Knightais turi sukti uodegą nes priešingu atvejų žaidėjas su Manticorais jį papjaus.
Aš gi pateikiau pavyzdžių, kuomet "Vienodo Tiero unitai tarpusąvyje negali normaliai sukovoti" situacijas kituose žaidimuose, tai nėra kažkokia naujovė. Teranų Battleshipas visuomet nugali zergų Ultraliskus, tai nereiškia, kad teranas pumpuoja tik Battleshipus.
Quote:
Dėl stamina sistemos: Nu tai ir padarė! nusileidimas ir yra sistema sujungti tas kovas. Eadore pvz skraidymas padarytas IMO korektiškai: nesujungiant ir mobilumo ir ginybinę mechaniką. Eadore skraidyas yra mobilumo mechanika ir tiek. AoW sukergęs flight su dar ir ginybine mechanika (melee cannot attack) buvo padręs taip kad flight pasiekęs nesveiką vertę kaip sąvybė buvo.
Ne, nieko nesujungė, tiesiog vieną iš jų panaikino. Eadore mobilumas yra kur kas svarbesnis dėl skirtingo reljefo ir jo poveikio judėjimui, staminos mechanikai. Be to, Eadoro mūšio laukas - kur kas mažesnis. AoW3 mobilumas taktiniame lygmenyje nėra toks svarbus, todėl padidinti taktinę įvairovę, pridedant įvairių mechanizmų, yra labai pageidautina. Flanking mechanizmas yra puikus žingsnis šia linkme, skraidymas būtų buvęs dar vienas. O kad skraidymas nepasiektų tos nesveikos vertės yra jau balanso problema, o ji, kaip jau minėjau aukščiau, gali būti sprendžiama daugybe būdų.


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-12 12:07 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
Tik nereikia čia tų ribotų resursų pasiteisinimo
Prie ko čia pasiteisinimas, čia niekas prieš nieką dėl nieko išvis neturi teisintis. Jie priėmė gerą sprendimą, kaip jau rašiau du kartus. Dėl gerų sprendimų teisintis nereik.

Tik tas sprendimas galbūt nėra tobuliausias teoriškai įmanomas sprendimas esamomis aplinkybėmis. Aišku gal ir yra, mes to nežinome, neabejoju, kad tu Triumph Studios nedirbi, pasitarimuose ir testavimuose nedalyvavai, ir taip toliau ir taip toliau.
Quote:
Teranų Battleshipas visuomet nugali zergų Ultraliskus, tai nereiškia, kad teranas pumpuoja tik Battleshipus.
Man StarCraft labai patinka, bet StarCraft jau turiu. Dabar dar noriu turėti Age of Wanders.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: Age of Wonders III
PostPosted: 2013-06-17 12:29 
Offline

Joined: 2009-06-20 21:22
Posts: 33
Location: Vilnius
Mes skirtingus gerumo apibrėžimus naudojam, tiek to.

Vienos mechanizmo dalies konceptualus sprendimo pavyzdys nepavers AoW Starcraftu.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited