Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-19 11:17

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 »
Author Message
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 11:00 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
Tu ką, nori kad aš pradėčiau įrodinėt, kad jis geresnis už visus tuos minėtuosius? Jis nėra.
Eureka :ploti: Nėra.

Iš tiesų turėjau omeny maždaug kaip kaip rzu čia kartais reklamuoja visokius egzotinius žaidimus. Pasistengia aprašyti plačiau kas ten su kuo valgoma, ir visai nemini levelių. Aišku nežinau, ar ir jis nors vieną žmogų sudomino, manęs tai tikrai ne, bet pateikdavo geresnius selling pointus, nei „11k levelių“ :mrgreen: tik tiek

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
Aivaras wrote:
Šiaip norėčiau, kad kada padarytų endless lvl žaidimą: koks nors soft capas (tarkime 100 klasikos labui) o paskui gauni kažkiek bonuso tačiau reikalaujamų pastagų kiekis augtų exponentiškai. Ir vualia begalinių lvl žaidimas.
Tokių yra. Payvzdys galėtų būti antikvariniais laikais žaista browser strategija Aegis - ten vienas iš esminių skaičių buvo teritorija - tačiau kuo daugiau jos turi, tuo sunkiau būdavo ją didinti. Tiesioginis būdas - prikti - pradėdavo nebeveikti dėl exponentiškumo, kai vienas akras teritorijos pradėdavo kainuot vos ne tiek pat kiek mokėjai už kokius dešimt tūkstančių akrų iki tol.
Paprasta ir veikia, tarp kitko - gaunasi natūralios ribos, kurios formuojasi pagal taktikas ir planus, ir tai, kad score dydis (skaičiuojamas ir nuo teritorijos) apribodavo žaidėjų kuriuos galėdavai pulti žemiausią score.

My point is, kad nesvarbu kaip veikia sistema, kiek levelių ji turi, vistiek esminis klausimas ne skaičiukų dydis, o tai, kaip viskas veikia ir malonumas.

Šio tower defence žaidimo atveju visi tie leveliai skamba kaip kažkas kuo nenorėtųsi užsiiminėt - vien dėl to, kad šviečiasi tūkstančiai vienodų lygių kuriuose atrakini kažkiek kitokius efektus.

Manau, kad tikrai egzistuoja kas nors įdomiau. Ner ir siauroje, tower defence srityje.

Kaip Nomad ir sako, reikia reklamuot ne levelius, o visą kitą. T.y. "O kodėl gi man jį žaisti?"

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 2013-04-08 7:25
Posts: 61
Gerai, gerai, pripažįstu, pirmoji mano žinutė nevykusi.
Dar nesu bandęs reklamuot. :P

_________________
games by Zuurix


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 11:45 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Akivaras wrote:
Gerai, gerai, pripažįstu, pirmoji mano žinutė nevykusi.
Dar nesu bandęs reklamuot. :P
Matai, čia gal bėda ne tavo reklamavimo gabumuose, bet tame, kad tokio tipo žaidimuose :) Įvesk į google paiešką "tower defence games", matysi kokią galybę nuorodų gausi. :) Tiesiog tame nieko naujo nebūna.


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Nomadui: Visas žaidimas gali būti ir silpnesis jei yra tai atperkančių dalių. Neretai žaidimuose padaro tikrai neblogas veikėjo vystymo mechanikas (poe, titan quest, disgaya ir kiti nippon ichi žaidimai) tad kai pasieki max lygį (na arba softcapą) ta dalis pasidaro nebesvarbi ir pradedi vertinti žaidimą be jos. Tada ir įsijungia jūsų minėti trūkumai, o iki tol viskas buvo ok :).
Kartais kaip tik noriu gryninti Skinner box aspektą žaidimuose. Istorija dažniau man sugadina žaidimą negu pataiso (su retom bet labai maloniom išimtim dalį kurių ir išvardinai). IMO tai žaidimo prieskonis, o ne mėsa, tad kartais padaro žaidimą nevartojamu. Mane siutina kaip dažnai reikia perjunginėti savo pasaulėžiūrą, kad galėtum tikėti tuo šlamštu kuris vyksta žaidime (sedėjimai tavernose pasaulio pabaigai VYKSTANT, užlenkiau piktą karalių jo karalystė nugalėta, mega monstrai palei kaimą ir t.t.). Pastaruoju metu geriau suveikia žaidimai, kurie vietoj istorijos užsiima world biuldingu, per flavorą ir detales (demon ir dark soulai, Poe tas pats LOL ir Dota2).

Tiesa dėl Moba žanro: pats savim stebiuosi, nes šiaip PvP nemėgstu, tačiau LOL ir Dota gerai sueina. Gal būt tu teisus ir state reset yra ne mažiau vertingas negu begalinis augimas :). Galų gale state reset būna kai paimi naują žaidimą :).

Pjovėjui: nelabai suvokiu Razinkutės sąvokos. Jei tai smulkųs flavoro efektai tai jie veikia geriau negadinami lėvai pateiktos arba parašytos isttorijos. Jei tai linksmos patirtys tai jos gali visiškai nebūti numatytos žaidimo kūrėjų (Žiūrėti glitchinių ir bugų pilnų žaidimų lets play vien tam, kad žvengti iš/kartu su žaidžiančiais). Tai kurios čia?

Akivarui: Labai skiriasi mūsų požiūris į tai kas yra RPG. Nūnai tai pas mus vadinama CRPG elementais (C stands for computer) ir yra gana smarkaii iškreiptas dalykas nuo to kaip suvokiame RPG. Vienintelis daugiau mažiau mono suvokimą apie RPG atitinkantis atributas kurį paminėjote yra "skills" (ir gerai kad kabutėse). Viskas kitkas yra tradiciniai Video gamo tropai :).

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 2013-04-08 7:25
Posts: 61
@Pjovejas
O va čia tai tu jau žiauriai klysti...
Iš tikrųjų reiktų sakyti, kad GemCraft yra ne "Tower Defense" bet "GemCraft Tower Defense" žanro, tiek naujo jis įliejo į bokštų gynybą.
Po to, kai pažaidžiau GemCraft, kitų 'tower defense' nebegaliu žaisti, išsyk pasigendu GemCraft 'features'.

_________________
games by Zuurix


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 14:03 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Aivaras wrote:
Pjovėjui: nelabai suvokiu Razinkutės sąvokos. Jei tai smulkųs flavoro efektai tai jie veikia geriau negadinami lėvai pateiktos arba parašytos isttorijos. Jei tai linksmos patirtys tai jos gali visiškai nebūti numatytos žaidimo kūrėjų (Žiūrėti glitchinių ir bugų pilnų žaidimų lets play vien tam, kad žvengti iš/kartu su žaidžiančiais). Tai kurios čia?
Kiba nebemoku išsireikšti... Kuris iš mano paminėtų pavyzdžių tau buvo panašus į kūrėjo nenumatytą bugą? O dar priedo man ten ir istorija buvo gera, su šarmu.


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Pjovejas wrote:
Aivaras wrote:
Pjovėjui: nelabai suvokiu Razinkutės sąvokos. Jei tai smulkųs flavoro efektai tai jie veikia geriau negadinami lėvai pateiktos arba parašytos isttorijos. Jei tai linksmos patirtys tai jos gali visiškai nebūti numatytos žaidimo kūrėjų (Žiūrėti glitchinių ir bugų pilnų žaidimų lets play vien tam, kad žvengti iš/kartu su žaidžiančiais). Tai kurios čia?
Kiba nebemoku išsireikšti... Kuris iš mano paminėtų pavyzdžių tau buvo panašus į kūrėjo nenumatytą bugą? O dar priedo man ten ir istorija buvo gera, su šarmu.
Kiba aš irgi :). Šiaip klausimas ar kalbi apie žaidimo elementus kurie razinkutės: fainas flavoras (Wave of Indiference MTG kortą pameni?), pasaulio elementai (istorijos aprašai krūvoje žaidimų nuo datapadų residentuose ir knygų elder scroluose iki raštų ant sienų kurie dar ir kažką reiškia jei pasivargini išsiaiškinti).

Ar razinkutės yra linksmos patirtys žaidime? Kaip pvz Nomado minėtame Lole tai būna gan dažnai kai turi malonių prisminimų kai ištempi sunkų žaidimą įspudinga komandų kovą laimi arba netgi pralaimi? Tokiais atvejais ir bugai gali būti fun.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 14:43 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Na, man tai visų pirma fainas flavoras. Linksma patirtis irgi. Pvz., ta mano paminėta dorko pastaba apie magiją buvo suvis netikėta, labai vietoj vaizdo intarpe ir dėl to dar labiau pralinksmino. Tai laikau ir flavoro prasme ir patirties prasme "razinka" :). O Iorweto monologas po I-mo akto apie žmogaus agresyvumą iš vis gėris. Nors pirmą kartą pereidinėjau "už Rosche" (labai įdomus kūrėjo pasirinkimas, kai didžiulis gabalas žaidimo totaliai skirtingas, pasirinkus skirtingas puses).


Top
   
 Post subject: Re: GemCraft Labyrinth
PostPosted: 2013-09-25 19:00 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Kad bugai ir glitchai gali būti fun demonstruoja Assassins Creed III su pagrindiniu veikėju - chronišku masturbatoriumi.
[ img ]

Jo, ne pats subtiliausias humoras, bet pralinksmina ;) Aš aišku tikiuosi kad čia bugas, o ne intentional...

Aišku kaip Aivaras minėjo, iškart sugadina visą immersion. Ir taip buvo sunku patikėti, kad taip apsirengęs jis nepastebimai įsilieja į minią... bet kad lieka nepastebimas taip apsirengęs ir nepadoriai elgdamasis viešoje vietoje? no way :rofl:

Iš įdomių intentional razinkų pamenu buvo smagios Arcanum in game knygos. Pvz., kaip buvo įrodyta, kad pasaulis apvalus - jei gerai pamenu, pagal kažkokių kerų side effectus, kurie niekaip tokie negali būti, jei pasaulis būtų plokščias. Ir panašios. Ar Warcraft 3, pakankamai ilgai paclickinus ant undeadų herojaus Dread Lordo jis pradeda atsiliepinėti į mobilaus skambučius ir aiškintis kad ne čia pataikėte, nes aš Dread Lordas, ne Drug lordas. Dawn of War 2 jei paclickini ant chimeros, kurioj sėdi komisaras, jis atkartoja interneto memą „drive me closer, I want to hit them with my sword“. Ar koks WoW tai ten apskritai razinų sandėlis.

[ img ]

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited