Dauguma forumieciu gali susieti si zodi su knyga, filmu, bet ne su zaidimu ir dar LARP
Is nerealaus informacijos "gausumo" apie si zaidima galima nesunkiai suprasti jog arba zaidimas sis velgi tik isrinktiesiems arba jis tiesiog iki siol nepavyko.
Telumechtar saite nedviprasmiksia teigiama kad pirmieji zaidimai vyko prastai del to kad zaidejai nepasiruose tokiam zaidimui.
2003m dozoru organizatoriai is viso ramiai nutylejo lyg niekas ir nevyko nors IMHO sis zaidimas turejo dideles itakos daugumai 2004m larpg zaidimu. (kad pateikti informacija zaidejams, reikia ja kaip minimum atspausdinti, o tai be kompo siais laikais niekas nedaro, vadinasi po zaidimo galima ideti i INETA kaip reklama busima zaidimui 2004, ar as kaip visada vel kazkur suklydau?)
2003m zaidimo pagrindinis reikalavimas zaidejui buvo "Nochnoi dozor" knygos perskaitymas. Kadangi musu jaunimui kasmet vis sunkiau skaityti rusiskai....
Na.... as va per 2 dienas peskaiciau visus 300 knygos puslapiu, taciau visiskai nesuprantui kodel zaidejui kuris zaistu paprasto zmogaus role reikia is viso ka nors skaityti. Ar zmoniu roliu zaidime nera? Knygoje zmonems nera skirta daug vietos, taciau meistrams padaryti sias roles idomiomis IMHO nera sunku. O atitinkamai licenzijos Tamsiesiems bei Sviesiesems butu ne virtualios o realios :)
O dabar trumpai apie Dozorus nepasvestiesiems (sis aprasymas tik pagal pirma knyga)
1.
Zemeje kaip protinga rase egzistuoja ne tik zmones bet ir ne visai zmones ir net visai nezmones.
a. Pusiau zmones is prigimties neutralus - Tamsieji ir Sviesieji magai.
b. Tamsieji is prigimties: Vampyrai, vilkolakiai, inkubai, sukubai ir kitokie nezmones.
Kad nekiltu chaosas Tamsieji ir Sviesieji sudare sutarti del abipuses tavrkos prieziuros ir sukure Nakties ir Dienos dozorus.
Nakties dozoras priziuri kad Tamsieji neprievartautu zmogeliu be licenzijos
Dienos dozoras priziuri kad Sviesieji atitinkamai nepradetu visu is eiles gydyti, remoralizuoti ir vykdyti kitoki visuomenes komunizavima
Zmones praktiskai nieko nezino apie situ butybiu egzistavima.
2.
Zaidimas iMHO turetu atrodyti taip:
1. jis vyksta ciklais (kiek girdejau buvo bandoma daryt kad jis vyskta visa laika, tai gali buti pagrindinis nesekmes faktorius)
pavyzdziui nuo 9 iki 21 po 4 valandas ciklui (per realia diena 3 ciklai):
viso yra 4 ciklai: rytas, diena, vakaras, naktis. tokiu budu ciklai zaidimo metu nestovi vietoje :)
2. veiksmai vykdomi naudojant veiksmu vienetus (kiek zinau tai nebuvo daroma, viskas vyko realiu laiku)
t.y. veiksmus galima atlikti tik turint reikiama veiksmu vienetu kieki cikle (sis dalykas padetu isvengti cheatinimo ir pagyvintu zaidima) veiksmu vienetu kiekis tiesiogiai priklauso nuo personazo roles ir be abejo ne visi imanomi veiksmai leidziami kiekvienam personazui
3. zaidmas vyksta be sustojimu, tiesiog mieste, o esant placiai meistru grupei ir keliuose miestuose vienu metu!
galimybe nieko nedaryti viename ar daugelyje ciklu vienu metu kliudo zaidimui bet ir sudaro galymybe zaidime dalyvauti visiems fantastams, net tiems kurie nemegsta lakstymo su kardais, kostiumu ar sarvu gamybos, o tiesiog megsta RPG, arba net nera girdeje apie RPG
|