Zaidimas - parodija "Munchkins Foreva 1"
Zaidimo tikslas atzaidineti blogus larperius, chytinima, netikusius kostiumus ir ginklus ir siaip visokius LARP marazmus.
Taisykles:
1.Kostiumai
Kostiuma galite apsivilkti bet koki isskyrus "civilio". Kuo lievesnis kostiumas, tuo geriau ji ivertins meistrai. Kuo ryskesni kedai tuo geriau, didziausia zaidybini bonusa duos mirksintys svieselemis kedai kai zaidejas eina, vienok kostiumai nors ir privalo tureti kruva ultrasiuolaikiniu detaliu, taciau kazkokiu tai budu turi buti panasus i senovinius. Tarkim senoves riterio metaline pirstine derinama su naujojo lietuvio treningine uniforma duos jums ne maziau sarviniu tasku nei pilna senoves riterio sarvuote, o greiciausia - daugiau.
Jei jus esate geras larperis ir neturite tinkamo kostiumo sioms zaidynems - nenusiminkite, o geriau aplankykite sveriamu devetu rubu krautuves.
2. Sarvuote
Kuo lievesni sarvai tuo daugiau hitu jums duos - vienintele salyga SAUGUMAS. Pavyzdziui saldytuvas su ispjovomis kojoms , rankoms ir galvai duoda maksimalu kieki hitu. Sveikintini sarvai is puoduku, alaus buteliu kamsteliu bei moterisku rankinuku (taip, galima ir is moterisku apatinuku). Nepamirskite kad nors saldytuvas ir efektingas sarvas, bet kartoniniu deziu sarvai kur kas lengvesni ir efektyvesni.
Kad zaidejas butu suinteresuotas apsisarvuoti - ivedami "chytinimo taskai". T.y. uz kiekviena sarvuotes detale jus gausit tam tikra kieki "chytinimo tasku". Juos galesite sekmingai nuodoti kovoje ir ne tik, apie tai skaitykite zemiau.
3. Ginkluote
Idealus kardas arba kitaip tariant EXCALIBURas siose zaidynese bus bet kuris kreivas (kuo kreivesnis tuo geriau) sakalys apvyniotas storu porolono ir izoliacijos sluoksniu. Vienintelis reikalavimas ginklams yra saugumas. Kuo ginklas ispudingesnis, munchkiniskesnis - tuo daugiau jis nuima hitu.
Skydai. Skydai duoda papildomus HITUS! Todel brangus munchkinai gaminkite skydus. Durys nuo rusio meistru nuomone yra idealus skydas siam zaidimui.
4. Kovos taisykles
Visi nemunchkiniski (normalus LARPG) ginklai nuima 0.5 hito (taip, cia tam kad butu daugiau hemorojaus su jais) o visi likusieji nuima 1 ir daugiau hitu.
5. Magija
Ipatingiems munchkinams bus suteiktos magiskos galios. Maga galesite atpazinti is specialaus kalpako ant galvos (taigi jei jus norite buti magu - darykite kalpakus). Yra trys magiski spellai: "burn", "freez" ir "heal"
"Burn" - tai visiems zinomas fairbolas. Daro zala priklausomai nuo fairbolo dydzio - galimi dvirankiai fairbolai. Fairbolas - tai porolono ritinys apvyniotas raudona medziaga ar kazkas panasaus. Daroma zala sako pats magas.
"Freez" - tai uzsaldymo spelas. Kaip ir fairbolas tik melynos spalvos. Kuo didesnis freezbolas tuo ilgiau zaidejas privales nejudeti kol baigsis spelo galiojimo laikas - laikas sako pats magas.
"Heal" - isgydo prarastus hitus. Healbolas toks pat kaip ir firebolas ar freezbolas tik baltos spalvos. Isgydytu hitu kiekis priklauso nuo jo dydzio. Si kieki pasako pats magas.
6. Chytinimo taskai
Uz siuos taskus jus galite daryti daugiau zalos, gauti maziau zalos (1 chytinimo taskas = 1 hitas)
Pavyzdziui Valhalos kovotojas kerta jums kardu ir sako "5 hitai". Jus jau praradote 30 hitu, ir jums liko tik 4, tokiu atveju jus galite panaudoti savo chytinimo taskus ir atimti Valhalos kovotojo padaryta zala ne is savo hitu kiekio, o is chytinimo tasku kiekio.
Atitinkamai jus galite kirsti kardu tam paciam Valhalos kovotojui bet vietoje to, kas susukti "1 hitas" jus pridedate savo chytinimo tasku norima kieki ir saukiate pavyzdziui "9 hitai!"
Chytinimo taskus galima naudoti atitinkamai ir magijoje.
Isleisti chytinimo taskai atsisato automatiskai po 1 taska per valanda.
Jei jusu manymu zaidejas chytina per daug (daugiau nei turi chytinimo tasku) tai po kovos kreipkites i meistra - toks zaidejas praras visu chytinimo taskus, darys tik 1 zalos ir tures tik 1 hita!!!
Chytinimo taskai gaunami ne tyik zaidimo pradzioje, bet ir gali buti uztarnauti zaidime. KUO geriau atzaidinesite bloga roleplejeri tuo jums bus lengviau tai daryti ateityje!!!
7. Meistravimas
Meistrai atitinkamai irgi meistrauja panasiu stiliumi - scenarijus kuriamas pakeliui i poligona, meistrai daro ka nori, surasti juos sunku, neretai jie gincijasi tarpusavyje nesutardami del teisingo sprendimo. Atimineja is jusu taip sunkiai uzsitarnautus chytinimo taskus ir kitaip issidirbineja... visai kaip tikruose zaidimuose.
Taciau skirtingai nuo tikro zaidimo jus galite meistrams nepaklusti isleisdami tam tikra kieki "MUNCHKINO TASKU". Sis kiekis duodamas veikejo susikurimo pradzioje ir neatsinaujina. Papildomus MUNCHKINO taskus galima uzdirbti KVESTUOSE!
Jei meistras duoda jums kokia pastaba, jus galite paklausti kiek MUNCHKINO tasku ji kaunuoja ir isleide nurodyta ju kieki (meistras atsizymi si kieki pas save) jus galite ignoruoti meistro nurodyma.
Pavyzdziui jus nuzude - jus atejote i mertviatnika ir sakote kad jus cia nebusite. Meistras sako kad jums tai kainuos XXX.YYY MUNCKINO tasku, jei jus tiek turite - meistras uzsiraso (o jus nurasote juos nuo savo saskaitos) ir keliaujate lauk is mertviatniko vel gyvas ir sveikas ir ATSIMENANTIS viska kas buvo iki mirties.
PAGRINDINE Taisykle "Meistras visada teisus" galioja tik jei jus neturite reikiamo kiekio MUNCHKINO tasku. Pradini MUNCHKINO tasku kieki gali padidinti munchkiniska legenda, geriausia su iliustracijomis.
BEJE - siu Taisykliu neperskaitymas laikomas privalumu!!!
|