TAISYKLES
Zaidzia 15 zmoniu. Kai grupe suformuota, meistras issiuntineja visiems dalyvaujantiems ju roles. Si informacija yra slapta ir bet koks jos viesinimas baigiasi zaidejui tragisku nelaimingu atsitikimu.
Zaidimas vyksta paros rezimu "Diena-naktis". Apie fazes pradzia paskelbia meistras. Kiekvienos fazes metu visi zaidejai vykdo tas funkcijas, kurias jiems nusakytos zemiau pateiktame roles aprasyme.
Visos roles dienos fazes metu balsuoja uz vieno is zaideju nulinciavima. Balsavimas turi buti atliktas raudona spalva ir pariebintai. Tas asmuo, uz kuri nubalsuoja dauguma, mirsta. Jei balsavimui skirtam laikui pasibaigus vienas ar daugiau veikėjų turi surinkę po vienodą kiekį balsų, miršta tas, kas surinko galutinį skaičių pirmas.
Veikejai. Kiek konkrečiai dalyvauja kokių žaidėjų nurodo meistras pirmame žaidimo poste. Išimtis - vampyrai ir vilkolakiai, apie kuriuos nurodoma tik tai, ar jų yra, ir iliuminati agentai, kurie neegzistuoja anyway.
Vampyrų klanas (3 žaidėjai) Jų misija ir gyvenimo būdas - žudyti žmones ir naikinti vilkolakius. Kiekvienas vampyras žino, kas yra kiti vampyrai, ir negali jų atakuoti naktį, kaip negali įkasti ir sau pačiam. Kiekvieną naktį vienas vampyras PMu nurodo meistrui, ką suvalgys šiąnakt (jei pageidauja, gali aprašyti ir medžioklės smulkmenas, priešingu atveju jas prikuria meistras). Nurodytasis personažas miršta. Jei buvo deklaruotas veikėjas, į kurį pagal taisykles taikytis negalima (pvz.: klano draugas, miręs veikėjas), meistras apie tokią klaidą neįspėja ir veiksmas priimamas kaip negaliojantis. Kuris vampyras kurią naktį medžioja, nustatoma pagal jo numerį: pirmasis vampyras medžioja pirmąją naktį, antrasis - antrąją, trečiąją naktį medžioja trečiasis vampyras (arba pirmasis, jei jie tėra du) ir t.t. Jei vienas iš vampyrų nulinčiuojamas, eilė pasislenka į viršų: pvz., jei nužudytas antrasis vampyras, pirmasis lieka pirmuoju, trečiasis tampa antruoju, ketvirtasis - trečiuoju. Taip, tokiu būdu gali nutikti taip, kad kažkuris vampyras liks nepamedžiojęs, nes peršoks savo eilę.
Vilkolakių klanas (3 žaidėjai) Jų tikslas panašus į vampyrų – sunaikinti visas personas nepriklausančias vilkolakių klanui: vampyrus ir žmones. Jiems taikomos lygiai tokios pačios taisyklės kaip ir vampyrams.
Kunigas (1)
Kunigas kiekvieną naktį siunčia vieno gyventojo vardą meistrui. Meistras praneša, kokią rolę turi šis gyventojas. Jei kunigas pataikė į vieno iš klanų atstovų ar nekromantą – surengiama naktinis egzorcizmo seansas ir veikėjas miršta. Šios rolės naktinis rezultatas yra pranešamas visiems žaidėjams (kunigui „nepataikius“ taikinio vardas nenurodomas)
Vyšybala (1)
Jis tiesiog prilupa kiekvieną naktį po vieną gyventoją (taip pat ir pirmąją naktį). Priluptasis gyventojas gali balsuoti linčo metu, bet negali atlikti savo funkcijos naktį (jei tokių turi). Sumušimas efektyvus, tik sekančią, bet ne tą pačią.
Nekromantas (1)
Jis turi imunitetą klanų atstovų atakoms: jei vampyras/vilkolakis padeklaruoja, kad taikosi į nekromantą, meistras nieko nepasako dieną apie vampyrų/vilkolakių veiksmus. Nekromantas irgi nesužino, kad jam buvo bandyta kąsti. Kol gyvas nekromantas, visi negyvi dori piliečiai turi pusę balso, kurį deklaruoja violetine spalva pariebintai. (Prie balso jie gali pridėti neriboto ilgio komentarą, tačiau diskusijose jie nedalyvauja. Kaitalioti balsą mirusiems, tam, kad būtų galima dalyvauti diskusijose – draudžiama.)
Asmens sargybinis (1)
Kiekvieną naktį, įskaitant pirmąją, asmens sargybinis padeklaruoja kurį žaidėją saugos naktį. Jei saugomas žaidėjas naktį yra atakuojamas (į jį taikosi bet kurios rolės veikėjas), ataka neįvyksta, atakavęs žaidėjas apie tai informuojamas, o asmens sargybiniui pranešama kiek atakų buvo, tačiau nei veikusios rolės, nei žaidėjai neskelbiami. Saugotas žaidėjas bet kokiu atveju nieko nesužino. Sargybinis negali kelias naktis iš eilės saugoti to paties žaidėjo. Vieną kartą per žaidimą sargybinis gali naktį saugotis pats.
Asmens sargybinio paslaugas galima bandyti pirkti (žr. apačioj).
Kekse (1)
Kiekviena nakti, iskaitant pirmaja, kekse kazka suvilioja. Jei ji pataiko suvilioti personaza, kuris turejo veikti ta nakti, jo veiksmas nucounterinamas - personazui pranesama, kad jis atsisake savo piktu keslu, nesugebejes atsispirti pagundai aptureti gero sekso. Diena neskelbiama, kas tapo kekses sugulovu sia nakti.
Nekromanto mokinys (1)
Kol gyvas nekromantas, sis personazas neturi jokiu funkciju ar galiu. Kai nekromantas mirsta, sis personazas tampa nauju nekromantu. Nekromanto mokinys nezino, kas yra nekromantas.
Iliuminati agentas (0-3)
Visais atzvilgiais sis personazas yra dorasis pilietis. Vienintelis ypatumas - jis turi tiksla ne tik isgyventi. Jei zaidime susiklosto kazkokia situacija, kuri PMu buvo padiktuota zaidejui, jis gauna tam tikra EXP kieki. Jei jus nieko nesupratote is to, kas parasyta sio veikejo aprasyme, nieko baisaus - Iliuminati neegzistuoja, uzmirskite ir skaitykite toliau.
Dori miestelio gyventojai
Vienintele ju funkcija - balsuoti linco teismo metu. That's it. Tik tokiu atveju, jei ryte lieka tik vienas doras gyventojas ir vienas vampyras, laimi miestelio gyventojas.
Kaip gaunama EXP
Patirties taškai (EXP) gaunami pagal žemiau pateiktą meniu. Šie taškai išlieka tol, kol žaidėjas neišleidžia jų pirkiniams. EXP negali būti panaudota tą patį žaidimą, kai pelnytas.
Doras pilietis, nužudytas naktį, gauna EXP, lygų nakties numeriui.
Vampyras, nužudęs vilkolakį, gauna 4 EXP, nužudęs kunigą 5 EXP.
Vilkolakis, nužudęs vampyrą, gauna 4 EXP. nužudęs kunigą 5 EXP.
Bet kas, nužudęs vyšybalą, gauna 2 EXP.
Kunigas įvykdęs egzorcizmo aktą gauna 4 EXP.
Sargybinis sustabdęs vieną naktinę ataką gauna 3 EXP.
Visi laimėjusieji klano atstovai gauna po 10 EXP.
Visi laimėjusieji klanui nepriklausantys žaidėjai gauna po 15 EXP.
Visi žaidusieji gauna po 1 EXP.
Meistras turi teisę išdalyti pasirinktiems žaidėjams tam tikrą EXP kiekį atsižvelgdamas į jų indėlį į bendrą diskusiją žaidimo metu ir vaizdingas deklaracijas.
Ką galima daryti su EXP
Už EXP taškus galima pirkti visokias gerybes (jų kiekis augs)
5 EXP: balso padvigubinimas. Vienam balsavimui galima "nusipirkti" papildomą balsą. Galima pirkti tik vieną balsą kiekvienam balsavimui. Deklaruojamas šis pirkimas dienos metu atvirai, tai įtraukiama į pariebintai rašomą balsavimo frazę. Mirę dori gyventojai balso dvigubinti negali.
5 EXP: tapatybės nustatymas. Žaidėjas abiejų fazių metų gali pasiųsti žinutę meistrui su nustatymo prašymu ir taikinio vardu. Meistras sekančios fazės pradžioje atsiunčia taikinio rolę. Panaudojama vieną kartą per sesiją.
7 EXP: balso patrigubinimas. Jei veikėjas šio savo balso dar nebuvo padvigubinęs, jis gali deklaruoti jo patrigubinimą. Deklaruojamas šis pirkimas dienos metu atvirai, tai įtraukiama į pariebintai rašomą balsavimo frazę. Mirę dori gyventojai balso dvigubinti negali.
7 EXP: kekšės nusisamdymas. Nakties fazės metu žaidėjas tai deklaruoja PMu ir nurodo žaidėją, į kurį taikosi. Jei pataikomą į veikėja, kuris turėjo veikti tą naktį, jo veiksmas nucounterinamas - personažui pranešama, kad jis atsisakė savo piktų kėslų, nesugebėjęs atsispirti pagundai apturėti gero sekso. Dieną neskelbiama, kas tapo kekšės sugulovu šią naktį. Mirę gyventojai šito veiksmo atlikti negali.
14 EXP: assassinas. Assassinas nužudo samdytojo nurodytą personažą, jei tik taikinys nėra saugomas asmens sargybinio. Assassino samdymas delaruojamas naktį PMu. Mirę gyventojai šito veiksmo atlikti negali.
X EXP: asmens sargybinio samdymas. Kiekvieną dieną bet kuris žaidėjas gali siųsti meistrui užsakymą asmens sargybiniui, kuriame įrašoma suma EXP taškų, kurie siūlomi asmens sargybiniui už apsaugą. Prasidėjus nakčiai, meistras pasiunčia asmens sargybiniui pranešimą, kuriame nurodo, kas ir kiek pasiūlė už apsaugą (jei niekas nesiūlė EXP už apsaugą, PMas nesiunčiamas). Asmens sargybinis visiškai neprivalo vykdyti užsakymo, tačiau, jei jį įvykdo, jam žaidimo gale perskaičiuojama atitinkama suma EXP iš užsakiusiojo sąskaitos.
_________________ o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.
Last edited by shizzar on 2005-04-09 21:41, edited 6 times in total.
|