Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-10-20 3:41

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 6 »
Author Message
PostPosted: 2005-06-21 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 2004-07-19 10:46
Posts: 792
Location: Vilnius - Klaipeda
Dykvietė? Hmm... Dykvietė. A - tai tas, kas už Miesto? Ir koks idiotas ten gali kišti galva?

Taigi, siūlau FRPG „Dykvietė“. Bendra idėja tokia – Miestas – didžiulė, tankiai prigrūsta žmonių, biomechų, kiborgų, simbiotų ir pan. teritorija, praktiškai išlaikanti save bei besiginanti nuo viso likusio pasaulio. Automatinės ugnies linijos, sunkieji Pasienio Apaugos (PA) kiborgai. Visa, kas už miesto – nepažįstama bei svetima Dykvietė. Dykvietė, po kuria, kaip kalba PA, klajoja biomechaninių gyvūnų gaujos, pamišę AI (dirbtiniai intelektai, jei ką) bei šiaip atsiskyrėliai. Sveiko proto miestietis į Dykvietę nekiša galvos.
Miestas palaiko ryšį su keliom gyvybiškai svarbiomis gyvenvietėmis Dykvietėje – šachtininkų miesteliais, kurie tiekia miestui būtinas iškasenas. Ne taip seniai, prieš kokią savaitę, nutrūko chromo tiekimas iš Ukuro miestelio. Atvykę pasiuntiniai pranešė apie elektros sistemos gedimus, prisikrovė generatorių atsarginių dalių ir nuo to laiko iš jų negirdėti jokių žinių. Akivaizdu, kad Kalnakasybos ministerija sunerimo ir suformavo brigadą (klausimas pamąstymui – kodėl to nesiėmė PA?), kuri turi nuvykti, pažiūrėti kas per reikalas ir, priklausomai nuo aplinkybių pašalinti gedimą arba grįžti ir pranešti apie padėtį. Komandos sudėtis (ir nuorodos charakterių kūrimui):
  • *Leitenantas (vardus susigalvokit patys) – inžinerinio būrio karys, neblogas mechanikas, susipažinęs su elektrotechnika. Brigados vadas. Biomechas (ne kovinis) arba Švarus. Dykvietėje nebuvęs. Žmogelis, kuris nevengia stiklelio.
    *Vairuotojas – inžinerinio būrio eilinis. Turi supratimą, kas tai mechanika ir elektrotechnika, bo tenka kartais remontuotis mašiną. Biomechas (ne kovinis) arba Švarus. Dykvietėje nebuvęs.Mergišius.
    *Medžiotojas – vienintelis grupėje žmogus, kuris žino, kas per velnias yra Dykvietė. Tai tipas, kuris trankosi po Dykvietę, o ten rasta, nupirktą ar sumedžiotą gerą tempia į Miestą ir bando prakalti. Švarus. Charakteris... Pamąstykit, koks žmogus gali išeiti į Dykvietę?
    *Kareivis – lengvais kovinis kiborgas, biomechas arba simbiotas. Jei koborgas arba biomechas – 1 R jungtis, 1 P jungtis ir kiti koviniai priedai. Jei simbiotas – mąstykit patys.
    *Kareivis – vidutinis kovinis kiborgas. 2 P jungtys, 1 R jungtis, koviniai priedai, šarvuotė.
    *Kardininkas – atvirai pasakius, niekas neturi supratimo, kaip į brigadą pakliuvo Kardo Brolijos narys – Švarus, kuris ne tik nepripažįsta joki mechaninių ar elektroninių priedų, bet ir nevartoja jokio šaunamojo ginklo. Fanatikas.
Kiekvienas iš dalyvių, pasirinkęs personažą ir atsiuntęs savo charakterį gaus papildomos informacijos apie tikslus, priežastis, dėl kuri atsidūrė komandoje ir t.t.
Pagrindinės sąvokos ir terminai:
  • *Dykvietė – teritorija už miesto, daugiausia apaugusi neaukšta žole, pasitaiko krūmynų ir kalnagūbrių.
    *Švarus – asmuo, neturintis jokių mechaninių ar elektroninių priedų ar simbiotinių dalių.
    *Biomechas – asmuo, turintys mechaninių ar elektroninių dalių kurios sujungtos su periferine nervų sistema. Kovinės dalys – ginklai (bus atskiras sąrašas), kūno išaugos (pvz., pjūklinis delnas), nekovinės dalys – tos, kurios neturi tiesioginės kovinės paskirties, pvz., sintetiniai kaulai, sensoriai (svarbu – nesujungti tiesiogiai su CNS).
    *Kiborgas – asmuo, turintys mechaninių ar elektroninių dalių kurios sujungtos su centrine nervų sistema (CNS). Įsikišimas į CNS neišvengiamai veikia tokio asmens psichiką, tačiau tuo pačiu užtikrina greitesnę reakciją, geresnį dalių valdymą. Kovinės dalys – ginklai (bus atskiras sąrašas), kūno išaugos (pvz., pjūklinis delnas), nekovinės dalys – tos, kurios neturi tiesioginės kovinės paskirties, pvz., sintetiniai kaulai, sensoriai (pvz akis su optiniu zoomu), atminties moduliai, dirbtiniai vidiniai organai ir pan.
    *Simbiotas – asmuo turintis organinių svetimų organizmų komponentų, pvz., žvynuotą odą, lipnius pirštus ir t.t. Tai neišvengiamai veikia psichiką.
    *Kardo Brolija – sekta, kuri nepripažįsta jokių kūno patobulinimų, nenaudoja šaunamųjų ginklų. Tipinis narys švaistosi dviem kardais ar kalavijais. Fanatikai kaip reikalas.
    *Jungtis (P, R) – universalus ginklo tvirtinimo tašas. Ginklų sąrašą pateiksiu, kai jau bus charakteriai sukurti.
    *Psichologija – toks mokslas, kuriuo bus grindžiamas žaidimas.
Sistema
Negaliu susilaikyti neišradinėjęs dviračio, todėl žaidimas vyks pagal originalią sistemą. Psichologinę.
Mechanika – be kauliukų (diceless). Apie veikėjų veiksmo sėkmę ar nesėkmę spręsiu pagal situaciją, įvykio tipą (žr. toliau), charakterį (žr. toliau). Neatmetu galimybės (ypač kritiniais atvejai) remtis atsitiktinumu, tačiau greičiausiai ne mesiu kauliukus, o generuosiu procentilius.
Įvykis – žaidime bus kelių tipų įvykiai – 1. Lemtis – tai įvykiai, kurių neišvengsite. 2. Tikimybiniai įvykiai – įvykiai kurie gali įvykti, o gali ir ne. 3. – reaktyvūs – įvykiai, kurie yra reakcija į PC veiksmus. 4. improvizacija – o užėjo ir parašiau .
Charakterio kūrimas
Charakteris (man norisi vadinti „psichologiniu portretu“) – tai laisva forma pateiktas PC aprašymas. Jame turi būti šie elementai:
  • *Kognityvynių procesų aprašymas:
    - Jutimas (rega, klausa, uoslė ir t.t.) – aštrumas, specifika (pvz. daltonizmas);
    - Dėmesys – apimtis (kiek objektų vienu metu asmuo gali išlaikyti dėmesio centre), išlaikymas (kiek ilgai asmuo gali išlaikyti sutelkęs dėmesį į 1 ar kelis objektus), perkėlimas (kaip greit asmuo gali pereiti nuo vieno objekto prie kito). Atminkite, kad dėmesys – vienas pagrindinių procesų, nulemiančių daugelio kitų savybių (pvz. Intelekto) sėkmę.
    - Atmintis (trumpalaikė ir ilgalaikė) – įsiminimo, atgaminimo, užmiršimo greitis.
    - Intelektas – verbalinis (žodinis) ir neverbalinis (konstrukcinis). Lygis ir specifiniai sugebėjimai – pvz. tūpas kaip tankas, bet užtat kokia klausa. Arba atsilikęs, bet tik ne matematikoje.
    *Asmenybė:
    - Bruožai – tai asmenybę nusakančios charakteristikos. Siūlau remtis būdvardžiais – pvz drąsus, gebantis įsijausti į kito būklę, draugiškas, žiaurus. Tarpasmeninių santykių ypatybės. Tai viena svarbiausių aprašymo vietų.
    -Pastovūs motyvuojantys veiksniai – kas gyvenime svarbiausia, kas skatina veikti – meilė tėvynei ??? Malonumo siekimas??? Galite šios dalies neaprašinėti, tada aš pagal charakterį ir gyvenimo istoriją parinksiu pasąmoninę (žr. toliau) motyvaciją.
    -Vertybės, nuostatos, gyvenimo filosofija – pvz., aš iš principo negaliu mušti moterų.
    -Emocijos – koks vyraujantis emocinis fonas – nuolat nervingas? Liūdnas? Kiek daug emocijų gali jausti (gal tik 2 – myliu/neapkenčiu), kaip greitai keičiasi ir kiek ilgai išlieka emocijos.
    -Kintamumas – kiek asmenybės savybės (pagrinde - bruožai, nuostatos, motyvacija) yra „užkonservuotos“, o kiek gali kisti įvykių pasėkoje.
    *Išvaizda ir fiziniai duomenys – jėga, vikrumas, ištvermė etc.
    *Įgūdžiai - ką mokate - pvz. kepti blynelius.
    *Gyvenimo istorija – kokių įvykių, paveldėjimo ir pan. pasėkoje susiformavo būtent tokio asmenybė? Gal tėvas mušė per galvą? Gal ankstyva seksualinė prievarta? O gal kaip tik – labai suprantanti ir mylinti šeima. Bet kuriuo atveju, mano nuomone, pagrindinis akcentas – vaikystėje ir šeimoje (ar jos pakaitale). Prie to pačio – kaip asmenybę paveikė biomechaninės ir simbiotinės dalys.
    *Pasąmonė – toks linksmas dalymas. Žmogus ją turi, bet mažai ką nutuokia. Pasąmonė gali staigiai perimti valdymą (ty., aš perimu PC valdymą) ir priversti žmogų atlikti vieną ar kitą veiksmą. Pasąmonės aprašinėti nereikia, ji formuojasi PC atliktų veiksmų pasėkoje.
    *Biomechaniniai ir simbiotiniai priedai – pasukit galvas. Pateiksiu tik ginklų sąrašą (vėliau).
Pateiksiu charakterio aprašymo pavyzdį. „Jonas – jaunas išvaizdus vaikinas, jo akys žydros, plaukai šviesūs (ir t.t – išvaizda, manau, aišku). Jonas pasižymi geru regėjimu ir klausa, tuo tarpu užuodžia gana prastai, todėl nenuostabu, kad ir daugelio valgių skonis jam giliai dzin. Jis sugeba pakankamai ilgai susitelkti ties viena ar keletu užduočių, taip pat lengvai pereina nuo vienos užduoties prie kitos. Jonas pasižymi puikia atmintimi, todėl, nepaisant to, kad jo intelektas žemesnis už vidutinį, mokykloje jam sekėsi puikiai. Vaikinas kiek geriau atlikinėja verbalines užduotis. Specifinių sugebėjimų neturi.
Joną galima apibūdinti kaip uždarą, atsargų, bijantį apsikvailinti. Jis sunkiai užmezga artimus ryšius su aplinkiniais, ypač priešingos lyties asmenimis. Gyvenime vaikinui labai svarbu būti gerbiamam aplinkinių, to jis siekia visom išgalėm. Jono emocinė būsena kinta labai sunkiai, vyrauja neigiamos emocijos (pyktis, liūdesys), nerimas. Asmenybės savybės kinta sunkiai.
Tokios asmenybės savybės susiformavo daugiausia dėl motinos bendravimo stiliumi su vaiku. Motina vaikystėje jam skyrė per mažai dėmesio, atkreipdavo dėmesį tik į jo pasiekimus.“ Va. Jūs galėtumėte aprašyti plačiau. Bo aš biški tingiu.

Veiksmų deklaravimas.
Veiksmų deklaravimas nesiskirs nuo kitų šiuo metų vykstančių frpg. Tik vienas niuansas – atliekamas veiksmas turi atitikti jūsų charakteriui. Tai yra, jei PC žiaurus, jis negali globoti ir bučiuoti triušiukų. Jei veiksmas neatitinka asmenybės savybių, vyksta vienas iš dviejų dalykų – ateina nemaloni LEMTIS arba auga pasąmonė. Tarkim, jeigu žiaurus žmogus globos triušiukus, jam pasąmonėje gali atsirasti zoofilinės tendencijos ir kuo tai pasibaigs, sunku žinoti. Vieną kartą ims ir įsimylės pvz. karvę ir jau nieko nebepadarysi. Pasąmonės tendencijos pastovios ir beveik nekintančios. Beje, laikausi psichoanalizės – pasąmonėje yra seksualiniai ir agresyvūs instinktai.
Veiksmas taip pat turi atitikti charakterio galimybėms. Riboto intelekto žmogus niekada nesupras aukštosios matematikos.
Taip pat pageidautina aprašyti ir PC emocinę būseną ir pan.
Veiksmo aprašymo pavyzdys: „Jonas jau kuris laikas buvo įsitempęs, nes neišvengiamai artėjo momentas, kai jam teks susitikti su Milda ///tarkim Jonas iš jos turi sužinoti kokią nors informaciją///. Jonas nuraudęs paklausė Mildos „ssakyk, kkaip man gagauti licennziją šaudyti iš pulemioto?.“ Jis jautėsi pasimetęs ir nedrąsiai“. Sutapimas su charakteriu šiuo atveju – mikčiojimas ir nuraudimas – gi Jonas sunkiai užmezga ryšius su aplinkiniais.

Dalyvavimas ir kitos smulkmenos
Paraiškas dalyvauti galite teikti tuoj pat ir čia pat. Nurodykite už kurį veikėją žaisite. Jei bus daugiau norinčių (kuo mažai tikiu) žaisti už vieną ar kitą veikėją, galbūt organizuosiu konkursą – laimės tas, kuris pateiks geriausią charą.
Charakterio aprašymus galite siųsti tomasasesu@yahoo.com . Detalesni PC tikslo ir to, kaip jie pateko į komandą apšašai bus atsiųsti asmeniškai po charakterio sukūrimo. Ginklų ir ekipuotės reikalai – taip pat po charakt. sukūrimo.
Pageidauju, kad žaidime dalyvautų asmenys nuo 18 metų, kurie supranta, jog smurtinio ar seksualinio pobūdžio detalės nepakenks tolimesnei jų raidai. Butų faina, kad jie žinotų, kas tai per psichologija yr.
Žaidimo tempas manyčiau lėtas bus – iš mano pusės 1 – 3 postai per savaitę. Kas skuba gyventi, geriau nežaiskite. Rugpjūčio mėnesį nusimato pertrauka. Parūkyti gi irgi reikia (nors šiaip aš nerūkau).
Jei yra klausimų – klauskite.

Registracija
  • *Leitenantas - Aether
    *Vairuotojas – laisvas
    *Medžiotojas – MudzhyJ
    *Kareivis – lengvais kovinis kiborgas, biomechas arba simbiotas - Simas (atsiunte charakteri)
    *Kareivis – vidutinis kovinis kiborgas - sub-zero (?)
    *Kardininkas – qdoom

_________________
ar tamsa atsiranda is nieko
jei nieko is viso nera


Last edited by nadyras on 2005-08-02 12:18, edited 7 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-21 17:50 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
O tarkim jei mano pažintis su RPG apsiriboja keletu žaidimų fiestos metu, ar tai nebūtų kliūtis šiame žaidime?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-21 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-27 15:20
Posts: 1300
Location: Kaunas
Gaila, kad išvažiuot reiks, įdomu būtų pabandyti :/

_________________
oh yes it's me me me me me, i'm here, yes it's meeeeee


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-21 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 2004-07-19 10:46
Posts: 792
Location: Vilnius - Klaipeda
To Pjovejas - ne kliutis, pasirink veikeja ir bandyk laime.
To Aether - o kiek ilgam isvaziuoji? Koki puse menesio reiks vis tiek isibegejimui.

_________________
ar tamsa atsiranda is nieko
jei nieko is viso nera


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-21 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-27 15:20
Posts: 1300
Location: Kaunas
Hmm... išvažiuoju liepos pradžioj savaitei, dviem, vėliau grįžtu ir po poros dienų patraukiu vėl savaitei. Jei rugpjūtį pertrauka gerai. Ta prasme, liepos mėn. būsiu tik kokią 10 dienų Kaune :/ bet jei netyčia pradžia užsitęstų, pasistengsiu atsiųsti charą šiom dienom. Jei ką, manęs nelauk :)

_________________
oh yes it's me me me me me, i'm here, yes it's meeeeee


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-25 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 2003-01-09 17:24
Posts: 400
Location: Kaunas
But gerai apsimesti medzhiotoju, tik panashu kad sunkiai zhmoniu kitiem herojam susirinks.. o pabandyt noretusi.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-26 19:00 
Offline
User avatar

Joined: 2004-07-19 10:46
Posts: 792
Location: Vilnius - Klaipeda
Taigi, turime pirma registruota. Tikiuosi, kad gal susirinks. Beje, kai aktyvumas tox, tai Medziotojas basta - uzimtas. Rinkites is kitu.

_________________
ar tamsa atsiranda is nieko
jei nieko is viso nera


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-26 23:55 
Offline

Joined: 2004-10-06 20:43
Posts: 30
Location: Vilnius
Kardininkas.

Patirties turiu, bet ne per daugiausia. Būsiu vienu metu savaitėlę išvažiavęs, bet, manau, tai daug problemų sukelti neturėtų.

_________________
Inside every sane person, there's a madman struggling to get out.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-27 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 2004-07-19 10:46
Posts: 792
Location: Vilnius - Klaipeda
Su charakteriais neskubekit. Kai uzsiregistruos daugiau, kiekvienam atsiusiu papildomos info.

_________________
ar tamsa atsiranda is nieko
jei nieko is viso nera


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-06-27 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-27 15:20
Posts: 1300
Location: Kaunas
Leitenantas. Viens du trys viens du trys. žengte marrrrrrš! :)

_________________
oh yes it's me me me me me, i'm here, yes it's meeeeee


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 6 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited