Beje, prakomentuosiu del WoW ir DAOC palyginimo. Deja, MMOGai uzima tiek laiko, kad rimtai pazaisti daugiau nei viena zaidima gali tik visiski fanatai. Tad lyginant tenka pasitenkinti nuogirdom, apzvalgom ir pora valandu Beta versijoje arba panasiai.
Mano nuomone, WoW trukumas yra tas, kad nera (ar bent nebuvo) tikslo RvRinti. Uzimti miestu ir tvirtoviu negali, gali tik isskersti zaidejus ir NPC. Be to nebuvo ir atlygio uz tai (dabar yra Honor system ar kazkaip panasiai, zmones ja vertina labai priestaringai). DAOCe yra Realm Rank'ai (RR), kurie kyla pagal realm-experience gauta is uzmustu zaideju. Uz juos gali gauti siokias tokias papildomas abilities. RR skale praktiskai eksponentine, tad maksimalu RR12 yra pasiekes per 4 metus, atrodo, 1 zaidejas. Is kitos puses, solo kovoje (1-pries-1) realm rankas gali lemti kovos baigti, bet nebutinai, o grupe pries grupe arba didesneje kovoje tai nera labai lemiamas dalykas.
WoW nera tikslo kariauti kaip vienai visai karalystei. DAOCe yra reliktai ir pilys, kurias galima uzimti tik su gana nemazai zmoniu. Tai duoda galbut siek tiek daugiau motyvacijos zaisti kaip vientisa karalyste.
Zodziu, mano nuomone, DAOCo RvR yra geresnis nei WoW, bet as WoW esu zaides tik Betoje ir mano nuomone grista daugiausiai apzvalgomis ir zmoniu pasakojimais.
Beje, mano DAOCo pagrindinis charakteris vakar pasieke Realm Rank 5, hip hip valio!
WOW! Raimondas