Nomad: Nu pas mane rodo...
Taip ir galvojau kad bus tokie "argumentai"... Neieskok realybes ten kur yra fantastika.
Žmonės, nesusiję su kompiuterinių žaidimų kūrimu dažnai galvoja, kad kuo didesnis realizmas visuomet yra gerai (aš irgi taip kažkada galvojau). Tačiau iš tiesų taip nėra. Tiek žaidimo mechanika, tiek vizualinė dalis turi būti visų pirma adaptuojama žaidimui, o tik po to atitikti realybę.
Hmmm... pats zaidimas nesuvokiu kaip galetu nukenteti jei butu naudojami "istorishki" sarvuociai... Ash kalbu ne apie dinamika ir pajegumus... Ir puikia suprantu kad zaidzianciajam turetu buti fun. Bet na niekaip sovietu technika neturetu pakenti:
1-Rusai zaistu tai is patriotiskumo ir dziaugtusi.
2-Vakarieciai didziaja dalim isviso tokiu dalyku nemate - jiems irgi idomu
3-Istorijos megejam jei jie klartais peie kompo suseda visai smagu paganialinti tokiu aparatus
4-Kazkam butu jega pamocinti sovietus taipo kaip jie ir atrode
5-Reklaminis triukas: REAL soviets!
Labai rekomenduoju pasiskaityti apie "Silent hunter" zaidimo kurimu - bicai vien del savo konsultantu pavardziu gavo simtus pastoviu zaideju... Netgi zmones niekad nezaide simuliatoriu sedo prie sio zaidimo...
Absoliuti dauguma rusų unit'ų (t. y. visi, išskyrus unikalius herojus) atitinka tuometinę Tarybinės armijos karinę techniką. Čia jau mūsų klaida, kad screenchot'uose eilinių unit'ų beveik nesimato.
Tai gal parodykit... Anokia cia paslaptis siap jau.