As taskus duodu uz ta ir ana, bet tik tam ir anam
DnD tasku is viso negaliu duoti, kadangi jie veliau lygiai paskirstomi tarp kitu statistiku.
Pavyzdziui jei barbaras vos pakeliantis kirvi studijuos bibliotekoje 30 metu psichologija, tai pagal mano tasku davimo sistema ir DnD tasku gavimo sistema tas barbaras iseis super kariu galiunu, taciau psichologijoje vistiek bus nedaug pazenges.
Na bet DnD yra for fun o ne for realism and precisious character development.
O savo asmenine nuomone apie DnD pasilaikysiu sau
Default dnd exp sistema taip gliuchina - darai viena pasikelia kitkas. bet jei ruoshiesi loshti kazhka rimto tai ir i charu krutejima galima rimchiau pazhiureti - nenaudojai skilo ir keltis jo negali. o jei loshi for fun ir tai niurzgeti del tos sistemos kvaila. o ka gurpsuose kitaip nori pasakyti? gauna playeriai kiekviena sesija tuos savo pointus, o ishleidzhia juos visai ant kitu skilu (kam jam keltis ir taip kruta swordo skila (jam gal pointu neuzhtenka), kuri jis pagrinde ir naudojo, geriau pasikelti kazhka mazhesnio bet irgi galinchio praversti kazhkada ateityje, nors jo niekada ir nenaudojo). visose sistemose kur yra patirties dalinimo sistema yra ir shitas gliukas, nebet isikisha meistras. shito gliuko neturi call of - ishmetei kritini metima tikrinant skila - pasidek cheka (ne daugiau kaip vienas chekas kiekvienam skilui per sesija), gale sesijos turi shansa ta skila pasikelti. o jei visa laika varei taip vidutinishkai tai ir nera kur tobuleti - nieko ispudingo neatlikai juk.