[Offtopic&Rant]
Nereikia lialia Ghouli kaip prie gamu designinimo prisidėjes praktiškai turėtum žinoti kad 'save pointai' dabar išgyvena Renesansą. Kadangi kurį laiką game developeriai buvo pamirše kad FPS (Ir action apskritai) Nėra vien multiplayeris. Vat čia ir išlindo, kad 'save pointai' yra puikus įtampos ir sunkumo palaikymo įrankis. Reakcijos reikalaujantys žaidimai suderinami tam tikram žaidėjų lygiui ir jei žaidėjas jo nedatempia jis bus priverstas dažniau loadintis. Yra ir kita medalio pusė: Pro FPS Bičiukas nori pabėgioti kokį single player scenarijų tai save/load anywhere funkcija padaro jam ir taip lengvesnį žaidimą išviso iki koktumo lengvu.
Dėl to, kad save/load anywhere skerdžia žaidimo sunkumą galite nesiginčyti. Išbandžiau asmeniškai ant Emuliatorių ir Hardcore action žaidimų (Megaman Arcadkės). Emuliatoriaus Save state funkcija leidžia prasistumti per bet kurias žaidimo vietas paprasčiausiai pastoviai mėginant vėl ir vėl ir palieka duok dieve puse originalo sunkumo
[/Offtopic&Rant]
O dėl to, kad Kalačiūnuose NIEKADA nepapulsi iš pirmo karto kur reikia. Tai netiesa, kartais bėgi kliedėdamas ir patenki BŪTENT ten kur reikėjo (Tada jau Pats gauni kažkiek Sanity DMG
).