Labai malonu girdeti, kad toks rimtas strateginis zaidimukas tures rimta pratesima. Siaip smagu, kad yra tiek daug besidominciu siuo zaidimu, o tai galvojau, kad man cia vienam su galva negerai.
Apie strategija. Zaidziau uz visas rases ir gan nuosekliai tyrinejau visu unitu galimybes. Be konkurencijos Undeadai turi rimciausius sansus, bet va as nusivyliau vampyrais ir butent Lichus naudojau, mano burys :
magas-lichas-lichas
karys-karys-karys
Niekas neatsilaikydavo, net prieso strongholdai eidavo ant daliu kai pasiekdavo 14 lygi visi unitai. Maga specialiai renkuosi, kad tureti viena galinga ugnies ataka pries tokius pat kaip as
. 2 Lichai su didziausia iniciatyva daro dvi atakas po 140dam + poison apie 80dam, zodziu priesu magai nespedavo nei cyptelt, arba rimtesni neisgyvendavo ilgiau antro turo. Vampyrai daro visiems zala ir gydo, bet toszalos neuztenka, kad isjungti pavojus pirmaja ataka, beje lichai kartais eidavo i prieki, taip saugodami kariu gyvybes ir mano pinigus, nes kaip ten bebutu jie weapon imunity.
Pas dwarfus geriausias variantas budavo kai pasirinkdavau du giantus ir jie iki frost ataku uzaugdavo, tada irgi daug kas krisdavo be problemu po mano mesmale, bet bijau, kad sis tendemas silpnesnis uz undeadus. Zmoniu rase man patinka del paladinu ir gydymo, bet ji nera tokia galinga kaip nykstukai ar undeadai. Bet silpniausi mano nuomone yra demonai, gargoyles per mazai zalos daro, demonai per leti.
Jeigu reiktu reitinguoti tai butu taip :
1 undead
2 dwarf
3 empire
4 devils
Beje is nauju disciplinu as laukiu smarkiai patobulintu random mapu kurimo, bei seip didelio kiekio mapu. Beje man si unitu sistema labiau patinka nei begaline HOMM. Va jeigu kazka panasaus imetus i herousus is disciplinu, butu idomu paziureti.