Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-25 6:13

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ]  Go to page 1 2 »
Author Message
PostPosted: 2006-10-31 15:09 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Sugalvojau va tokį dalyką (gali būti, kad išradau dviratį kita vertus :oops: ). Dažnai žaidėjams reikia skubiai apsispresti, kaip elgtis. Pavyzdžiui, sėdite jūs kambaryje, o duris jau laužia, išlauš per 30 sekundžių.

Įprastinis variantas - žaidėjai geras penkiolika minučių svarsto, ką jiems dabar daryti. Kartais paruošia puikų strateginį planą, kaip pasitikti netikėtus įsibrovėlius. Viskas gražu bet labai nerealistiška.

Advanced variantas - Meistras nuima laiką ir leidžia jiems 25 sekundes pasitarti ką daryti, 5 sekundes atsistoti ten kur reikia ir išsitraukti ginklus. Negražu ir nerealistiška: patyręs specnazo agentas per tą pusę minutės priimtų daug geresnius sprendimus, nei nepatyręs Nomado draugelis programuotojas ©shizzar.

Mano siūlomas variantas: paridenti kauliukus už atitinkamą savybę priklausomai nuo sistemos, ir pagal rezultatus duoti žaidėjams laiko pasitarimui. Fiasko reiškia "AAA Velnias jau beveik pradėjom tartis o jie jau čia!!!". Konkrečiai kokia proporcija rezultatai įtakotų laiką dar nesugalvojau, galiausiai tai ir nuo mechanikos priklauso. Akivaizdu tik, kad kuo geresni metimo rezultatai, tuo daugiau laiko žaidėjai turės pasitarimui.

Kadangi kiekvienas veikėjas gali turėti skirtingą Reakcijos reikšmę, o jau visų jų metimų rezultatai tikrai skirsis, teks arba daryti vidurkį (kurį galima modifikuoti pagal geriausią rezultatą išmetusio Leadership savybę; etc) arba leisti mesti tik vienam žaidėjui už visus, arba spresti dar kaip nors kitaip šią problemą.

Kritikuokit ir siūlykit savo idėjas :)

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 2004-04-22 18:10
Posts: 766
Location: didelis
labai gera ideja. ir manau reiktu spresti tam kurio leadership didziausias. :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 15:47 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
Jauja wrote:
labai gera ideja. ir manau reiktu spresti tam kurio leadership didziausias. :)
leadershipas ne visada yra tinkamas. koks nors politikierius su dideliu leadershipu tikrai neishgimdys geresnio kovinio plano, nei 10 metu SWAT'e ar pan istaigoje pradirbes veikejas. chia reiketu kiekvienu konkrechiu atveju zhiureti kuris ish veikeju sugebejimu tiktu tam atvejui ir ji naudoti metimui.
dar buna variantai kai nereikia jokio konkretaus sugebejimo - tiesiog sveika nuovoka ("jusu kateris nevaldomas lekia link sausumos, liko 200 metru. ka darot? ..... liko 150 metru.... 100 metru... 50... babax jus mirete), tada jau IMHO pats meistras sprendzhia kaip greitai bega laikas zhaidime.

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 15:52 
Offline

Joined: 2005-08-29 10:45
Posts: 552
Location: kaunas
byski perfrazuosiu, ale bet maksimalus grupes judejimo greitis yra lygus leciausiai judancio grupes nario greiciui.

darai viena metima uz "leciausia" zaideja.

ir nesuki galvos.

nebent butu zaidziama uz specialiosios paskirties komandas. ale tada rideni uz grupes lyderi, ir lai jau jis vienas galvoja :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 15:59 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
leadershipas ne visada yra tinkamas. koks nors politikierius su dideliu leadershipu tikrai neishgimdys geresnio kovinio plano, nei 10 metu SWAT'e ar pan istaigoje pradirbes veikejas.
Leadership čia leidžia nuraminti veikėjus, neleisti jiems panikuoti, o išnaudoti laiką pasitarimui. Specnazo agentas galės sau ramiai sugalvoti planą, bet jis negalės tartis su kitais, kai šie isterikuos ar tiesiog vapalios "ką darom, ką darom..." :)
Quote:
tada jau IMHO pats meistras sprendzhia kaip greitai bega laikas zhaidime.
Tai va aš ir siūlau vieną iš metodų tokiam sprendimui :)

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 16:05 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-09 15:07
Posts: 959
hardcornaja, sovershenno ne obkatannaja misl:
esli vremeni dejstvitelno malo - dat brosit vsem. i delat tak:
naprimer A polucil 10 sek. B- 25. a C - 45 sekund na obdumivanie i priniatie dejstvij.
pervie 10 sekund mogut soveshatsia, posle cego A zajavliaet svoe dejstvie.
sledujushie 15 sekund B i C mogut soveshatsia, posle cego B zajavliaet svoe dejstvie.
ostavshiesia 20 sekund C mozet obdumat, kak ispravit to, sto natvoriat A i B i objavit svoe dejstvie.
vremennoj srok estestvenno abstraktnij.

_________________
Master.... Prosto Master


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-28 13:33
Posts: 1224
Location: Vilnius
Laiko, duodamo, pasitarimui nustatymas turėtų priklausyti nuo kiekvienos konkrečios sistemos. GURPS - IQ, DnD Wisdom?, 7th Sea Wits arba Panache. Galima duoti tam tikrą DC ir jei žaidėjas "išmeta" tai gauna dvigubai daugiau laiko mąstyti, arbe trigubai, jei jis yra super duper tos srities specialistas.

Narfo pasiūlyta sistema visai gražiai atrodo.

_________________
The cake is a lie


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 17:05 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
ideti toki realaus laiko apribojima zhinoma yra papildomas fun'o (kaip kam) ir realistishkumo faktorius, bet chia yra viena esmine problema - kai zhaidejai neturi zhiniu kurias turi ju veikejas.
paimkim nuvalkiota SWAT'o pvz - jis n metu treniravosi, pas ji veiksmai jau refleksu lygyje jis per kelias sekundes atliks ka reikia. tuo tarpu zhaidejas realima gyvenime gal koks nors dizaineris ir ginklo rankose nelaikes. jis ir per 10 minuchiu nesugalvos nieko ish toli primenanchio ka jo veikejas sugalvotu per kelias sekundes. sprendimas ne tobulas, meistras dave nedaug laiko ir jo veikejas mirshta. kokiam nors hardcore geimeriui tai nieko baisaus, tachiau atsiras kas supyks ant meistro.
chia skiriant laika jau reikia atsizhvelgti ne tik i veikejo sugebejimo lygi, bet ir i zhaidejo zhinias. tai gal paprashchiau nesukti meistrui galvos teisingai ivertinant kiek chia teisinga butu duoti laiko ir tiesiog leisti zhaidejams gauti malonuma ish zhaidimo ir neriboti laiko ju diskusijoms?

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 17:07 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-09 15:07
Posts: 959
nascet skazannogo gamblerom ja odnovremenno i soglasen i net.
prosto est slucai kogda eto dejstvitelno glupo davat (kak v opisannom gamblerom primere), a est slucai, kogda vpolne opravdano (igraja v CoC za studenta, stolknuvshegosia s paranormalnim, u realnogo igroka casto budet dostatocno pohozij bagaz znanij i umenij i t.d.)

_________________
Master.... Prosto Master


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-31 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
Aš taip smarkiai viso šito reikalo nekomplikuoju. Taip, siūlomi variantai leidžia tiksliau simuliuoti situaciją, bet man žaidžiamumas visuomet rūpi labiau nei tikslus realybės simuliavimas. Taigi, tokioje situacijoje darau taip „vienas, du, trys, keturi, penki. Ką darai?“ – tyla... „Ok, tu stovi ir mąstai, sekantis“ :)

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ]  Go to page 1 2 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited