Sugalvojau va tokį dalyką (gali būti, kad išradau dviratį kita vertus
). Dažnai žaidėjams reikia skubiai apsispresti, kaip elgtis. Pavyzdžiui, sėdite jūs kambaryje, o duris jau laužia, išlauš per 30 sekundžių.
Įprastinis variantas - žaidėjai geras penkiolika minučių svarsto, ką jiems dabar daryti. Kartais paruošia puikų strateginį planą, kaip pasitikti netikėtus įsibrovėlius. Viskas gražu bet labai nerealistiška.
Advanced variantas - Meistras nuima laiką ir leidžia jiems 25 sekundes pasitarti ką daryti, 5 sekundes atsistoti ten kur reikia ir išsitraukti ginklus. Negražu ir nerealistiška: patyręs specnazo agentas per tą pusę minutės priimtų daug geresnius sprendimus, nei nepatyręs Nomado draugelis programuotojas ©shizzar.
Mano siūlomas variantas: paridenti kauliukus už atitinkamą savybę priklausomai nuo sistemos, ir pagal rezultatus duoti žaidėjams laiko pasitarimui. Fiasko reiškia "AAA Velnias jau beveik pradėjom tartis o jie jau čia!!!". Konkrečiai kokia proporcija rezultatai įtakotų laiką dar nesugalvojau, galiausiai tai ir nuo mechanikos priklauso. Akivaizdu tik, kad kuo geresni metimo rezultatai, tuo daugiau laiko
žaidėjai turės pasitarimui.
Kadangi kiekvienas
veikėjas gali turėti skirtingą Reakcijos reikšmę, o jau visų jų metimų rezultatai tikrai skirsis, teks arba daryti vidurkį (kurį galima modifikuoti pagal geriausią rezultatą išmetusio Leadership savybę; etc) arba leisti mesti tik vienam žaidėjui už visus, arba spresti dar kaip nors kitaip šią problemą.
Kritikuokit ir siūlykit savo idėjas