Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 16:18

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1 2 »
Author Message
PostPosted: 2007-03-29 9:45 
Offline
User avatar

Joined: 2004-07-19 10:46
Posts: 792
Location: Vilnius - Klaipeda
Taigi, esme ta, kad vienas is zaideju (manau jis cia prasines pats) noretu pasitraukti is zaidimo. As pats matau, kad kartais zaidimas biski "buksuoja". Ir matau keleta klaidu, kurias padariau:
  • *tempas ir pauzes - tokia realybe ir turbut nebus kitaip, bet trukdo
    *uzsitempe reikalai Ukure ir ypac ejime iki jo - veiksmo nevyksta ;)
    *paskirstymas vaidmenimis
    *dar? pasiulykyt jus
Susikloscius tokiai padeciai, siulau:
  • *keiciam viena zaideja ir tempiam toliau
    *numarinam zaidima (po kurio laiko pasiulysiu koki kita)
Laukiu nuomoniu

_________________
ar tamsa atsiranda is nieko
jei nieko is viso nera


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-02 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 2004-10-14 0:07
Posts: 437
Location: Vilnius
Nesmagu, bet sprendziant is aktyvumo reiketu raukti ideja. Tiesiog del tempo pasimirsta kai kurios esmines detales (pries keikviena posta nepersiskaitysi juk viso zaidimo is naujo)., ko pasekoje, gaunasi tu paciu dalyku perklausimai, galbut nesusinekejimai.

Post-apocaliptine tema valdo. Gaila neina normaliai pazaisti pagal ja :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-02 15:52 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-27 15:20
Posts: 1300
Location: Kaunas
Pritariu Dox, lėtas tempas, plius tylos laikotarpiai nieko teigiamo žaidimui nepriduoda.

_________________
oh yes it's me me me me me, i'm here, yes it's meeeeee


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-03 9:23 
Offline
User avatar

Joined: 2006-08-30 9:42
Posts: 186
Location: Vilnius
Tempas, bent iki dideliu sustojimu, man visai patiko. Kaip ir istorija. As labiau uz gaivinima.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-03 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 2003-01-09 17:24
Posts: 400
Location: Kaunas
Tempas kaip tempas, bet jei meistras ne karto i savaite neatraso tai jau mirtis buna. Pries atgaivinima geimo pasiskaiciau viska is naujo, atradau daug idomybiu, galvojau su nauja jega driokstelesim. Is pradziu taip ir buvo, bet po to vel totali mirtis.
Is geimo pasitraukiu, tad gaivinti/marinti lieka spresti jums.
Aciu uz zaidima ir meistrui, ir zaidejams. Is pradziu buvo tikrai linksma bei idomu :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-04 13:35 
Offline
User avatar

Joined: 2004-07-19 10:46
Posts: 792
Location: Vilnius - Klaipeda
Tai akivaizdu, kad marinam zaidima.

Noreciau paprasyti visu dalyvavusiu atsakyti i 3 klausimus. Galite cia, galite pm, galit emeilu:
1. Kokie buvo zaidimo trukumai, klaidos
2. Kokie zaidimo privalumai, kas patiko
3. Ar zaistumete kitame frpg? Jei taip, kokiomis salygomis. Jei ne - kodel.

Dar gal ka pasiulysite, pastebesite. Laukiu feedback ;)

_________________
ar tamsa atsiranda is nieko
jei nieko is viso nera


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-04 16:36 
Offline
User avatar

Joined: 2004-10-14 0:07
Posts: 437
Location: Vilnius
Tia kad ner ko slept. Galima apklausele graziai ir cia ivykdyti =)

1. Zaidziau per trumpai ir ne nuo pradziu, kad kazka labai galeciau rimtai prideti. Bet siaip kelios pastabeles.
Vienintelis priekaistas GM, tai aktyvumas. Nebuvo jis blogas, bet kartais prieidavom iki tokiu situaciju, kad tereikedavo pasisakyti tik GMui, ir to tekdavo laukti kad ir savaite. Didziausias stabdys frpg dazniausiai buna koks vienas kitas ne itin aktyvus zaidejas, bet tikrai ne GM. Tempas tikrai tinkamas, tik kartais tiesiog budavo dienu, iki savaiciu net, kai veiksmas strigdavo. Tada idomu koks aktyvumas (ne postinimo daznumas, bet aktyvumas kiap veikeju priimant sprendimus ir galbut net nelaukiant GM, sprendziant ir issprendziant vienokias ar kitokias iskulusias problemas (nors man asmeniskai priimtiniau, kai GM pranesa ar veiksmas pavyko/nepavyko, ir tik tada veiksmas rutuliojasi toliau)) yra reikalaujamas is zaideju?
Taip pat svarbu ir kokie zaidejai dalyvauja, tad frpg sekme ne visada nuo GM priklauso ;) =) Idomiausias veikejas buvo Mudzhyj, tad dekui jam, tikrai smagu buvo pasiskaityti kaip prabildavo jo personazas. Daugiau tokiu kaip jis zaidima padarytu dar ispudingesni.

2. Patiko settingas. Post-apocaliptine tema (jei ne ji nebuciau jungesis :) ). Patiko kaip vystesi siuzetas. GM moka suintriguoti. Visalaik nedave ramybes (o tai gerai), tas jausmas, o kas bus toliau? :) Idomu buvo sekti iki pasiekiant miesta.. tiksliau tada kai as pradejau zaisti X) Bo po reanimacijos zaidimas atrode kazkoks ne toks. Kai pradeda begti zaidejai, kitiems galvoje kazkas uzsiciklina, kad kazkas negerai (nesvarbu, kad ano pateikta isejimo priezastis buvo laiko neturejimas).

3. Kitame zaisciau! Idomus siuzetas (GM irode kad kazka tokio gali pagaminti =) ), idomiu zaideju (personazu) grupe - to uztenka, kad as noreciau prisijungti.

p.s. sunku siaip normaliai isivaziuoti, cia mano atveju, i personaza kito zmogaus, kai pradedi zaisti nuo vidurio. Tad geriausias dalykas pradeti nuo pat pradziu ir tureti tvirta nuolatine grupe... kas frpg yra retas dalykas =)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-04 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-27 15:20
Posts: 1300
Location: Kaunas
1. Didžiausia problema - kartas nuo karto atsirandančios ilgos pauzės. Visa kita (išskyrus taip, kad niekaip man su tuo ekologu susitvarkyti nepavyko, bet čia jau mano problema ;) ) buvo gerai, kaip GM'ui priekaištu dėl meistravimo nėra.
2. Patiko: settingas, storyline'as, kartais ironiški/sarkastiški GM'o postai ;)
3. Būtinai, jei tik bus nors menkiausia galimybė. Ypač turint omeny, kad egzistuoja tokia tema kaip: viewtopic.php?t=3417 ;)

_________________
oh yes it's me me me me me, i'm here, yes it's meeeeee


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-04 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 2004-07-19 10:46
Posts: 792
Location: Vilnius - Klaipeda
Siuo metu galvoje sukasi steampunk - kiberpunk - fantasy ideja. Triju stiliu misinys ;)

_________________
ar tamsa atsiranda is nieko
jei nieko is viso nera


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-04 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 2004-12-26 22:58
Posts: 124
kas yra steampunkas?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1 2 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited