Tia kad ner ko slept. Galima apklausele graziai ir cia ivykdyti =)
1. Zaidziau per trumpai ir ne nuo pradziu, kad kazka labai galeciau rimtai prideti. Bet siaip kelios pastabeles.
Vienintelis priekaistas GM, tai aktyvumas. Nebuvo jis blogas, bet kartais prieidavom iki tokiu situaciju, kad tereikedavo pasisakyti tik GMui, ir to tekdavo laukti kad ir savaite. Didziausias stabdys frpg dazniausiai buna koks vienas kitas ne itin aktyvus zaidejas, bet tikrai ne GM. Tempas tikrai tinkamas, tik kartais tiesiog budavo dienu, iki savaiciu net, kai veiksmas strigdavo. Tada idomu koks aktyvumas (ne postinimo daznumas, bet aktyvumas kiap veikeju priimant sprendimus ir galbut net nelaukiant GM, sprendziant ir issprendziant vienokias ar kitokias iskulusias problemas (nors man asmeniskai priimtiniau, kai GM pranesa ar veiksmas pavyko/nepavyko, ir tik tada veiksmas rutuliojasi toliau)) yra reikalaujamas is zaideju?
Taip pat svarbu ir kokie zaidejai dalyvauja, tad frpg sekme ne visada nuo GM priklauso
=) Idomiausias veikejas buvo Mudzhyj, tad dekui jam, tikrai smagu buvo pasiskaityti kaip prabildavo jo personazas. Daugiau tokiu kaip jis zaidima padarytu dar ispudingesni.
2. Patiko settingas. Post-apocaliptine tema (jei ne ji nebuciau jungesis
). Patiko kaip vystesi siuzetas. GM moka suintriguoti. Visalaik nedave ramybes (o tai gerai), tas jausmas, o kas bus toliau?
Idomu buvo sekti iki pasiekiant miesta.. tiksliau tada kai as pradejau zaisti X) Bo po reanimacijos zaidimas atrode kazkoks ne toks. Kai pradeda begti zaidejai, kitiems galvoje kazkas uzsiciklina, kad kazkas negerai (nesvarbu, kad ano pateikta isejimo priezastis buvo laiko neturejimas).
3. Kitame zaisciau! Idomus siuzetas (GM irode kad kazka tokio gali pagaminti =) ), idomiu zaideju (personazu) grupe - to uztenka, kad as noreciau prisijungti.
p.s. sunku siaip normaliai isivaziuoti, cia mano atveju, i personaza kito zmogaus, kai pradedi zaisti nuo vidurio. Tad geriausias dalykas pradeti nuo pat pradziu ir tureti tvirta nuolatine grupe... kas frpg yra retas dalykas =)