1. Jau aptarti tempo/stabdymo ir pan. momentai. IMHO meistras uzsibreze sekti per daug kintamuju - kiekvienas herojus turejo daug savybiu, kiekvienas veiksmas turejo dideles pasekmes atnesti, bet viska sekti, kad ir letu tempu, kad ir frpg ypac sunku. Po pertraukos to beveik nebevyko.
2. Idomus siuzetas, neblogai suformuota PC komanda, pirmieji vaizdingi ir taiklus GM aplinkos ir NPC aprasymai, ju isvaidinimas. Iki pertraukos nebuvau ivertines zaideju indelio, bet kai pries pratesima is naujo viska pasiskaiciau, supratau, kad kiekvienas visai sauniai isvaidino perzonazus, ju motyvacija.
3. Taip, jei butu didesnis tempas, jei matytusi, jog meistras seka visus uzsibreztus sekti kintamuosius, jei kitas zaidimas butu dar originalesnis, painesnis, su daugiau uzkulisines veiklos kiekvienam personazui.
|