2003 06 21-22 naktiniu zaidyniu taisykles
Sielos akmenu beieskant
1. BENDROS TAISYKLES IR INFORMACIJA
Zaidima veda 3 meistrai ?
Solio (Giedre +37069954214) ? deive Junda,
Maverick (Tomas +37061177383) ? Januso smekla,
Haraise (Mantas +37069810982) ? Baltazaro smekla.
Jiems galit skambinti del informacijos susijusios su zaidynemis.
Zaidynes vyksta Kleboniskio miske. Renkames 06 21 sestadieni, 16 val. prie tilto per Neri prie Eiguliu kapiniu, treniruociu vietoje, neveluokit nes bus apziurimi ir vertinami ginklai, sarvuote, zymima ju daroma zala.
Zaidejai turi buti susiskirste i komandas po 3 zmones. Komandos jungtis negali. Komandoje nebutinai turi buti magas. Komandoje gali buti daugiausia du magai. Zmones gali buti komandoje su visomis rasemis. Orkai gali buti komandoje tik su zmonemis. Elfai negali buti komandoje su orkais. Dvarfai negali buti komandoje su orkais. Tamsieji ir sviesieji zaidejai negali buti toje pacioje komandoje.
Zaidejai skirstomi i tamsiuosius ir sviesiuosius. Jie skiriami pagal raiscius uzristus ant galvos ar kitoje gerai matomoje vietoje. Tamsieji zaidejai ? juodas raistis, sviesieji ? baltas raistis. (Raisciais pasirupinkite patys)
Patartina atsinesti maisto, kuri bus galima kepti ir ant lauzo pertraukoje tarp zaidyniu daliu.
Miestas ir sventykla ? nekovines zonos. Jose karaliauja deive Junda.
Beklajodami galite sutikti Januso ir Baltazaro smeklas.
Komandos (3 zmonems) po pirmosios zaidyniu dalies turincios sielos akmenis laukia specialus deives Jundos atlyginimas.
2. KOVA
Kova vyksta taip: kiekvienas zaidejas su savo ginklo kovine dalimi stengiasi pataikyti i kito zaidejo (dazniausiai priesisko) pataikymo zona, (visas zmogus, isskyrus : galva, kakla, plastakas, pirstus, pedas, moteru torso virsutine dali, genitalijas) stengdamasis pats negauti. Leidziamu veiksmu (nedurus ar nekirtus su tam nepritaikytai ginklais) pataikius i kito zaidejo pataikymo zona reikia surikti savo ginklo daroma Z (zala) (pvz. jei ginklas daro 1Z po kiekvieno pataikymo reikia susukti vienas ar pan.), tada is zaidejo, kuriam pataike, G (gajumo) atimama pataikiusio ginklo Z. Jei atsitiko taip, kad smugis pataike i galva ar kakla ir buvo skausmingas ar tycinis, smugiaves zaidejas iskart mirsta (tada turi susukti miriau ir griuti, gultis ar pritupti).
Kovoje negalima: spardytis smugiuoti rankomis, laikyti sukti ar lauzti kito zaidejo galuniu ar kaklo, taranuoti kunu.
Kovoje galima pagauti ir laikyti uz kito zaidejo ginklo nekovines dalies. Jei atsitiko taip, kad pagavimas nepavyko, ir zaidejas pagavo kito zaidejo ginklo kovine dali, zaidejas, pagaves ginkla, gauna ginklo daroma Z ir turi iskart paleisti netinkamai pagauta ginkla arba toliau gaus Z.
Kovoje nepatartina mustis tokiais smugiais kokiu pats nenoretum gauti.
3. KOVA NAKTI
Nakti negalima kautis daugiau nei 3 zmonem vienu metu, ypatingai jei kova vyksta prastai apsviestoje teritorijoje. Negalima naudotis lankais. Stenkites nesuzaloti tiek komandos nariu, tiek priesu. Nakti mieste degs lauzas, per kuri prasom nesokineti (ypac sarvuotuosius).
4. GINKLAI
Kiekvienas ginklas daro tam tikra skaiciu zalos tasku (Z)
Kiekvienas ginklas turi atitikti jam keliamus reikalavimus ir buti saugus (netureti astriu kampu, atsikisusiu viniu ar pan.)
Dvirankius ginklus galima naudoti tik su dviem rankom, o vienarankius galima ir su viena ir su dviem.
Kovinis peilis - ginklas susidedantis is rankenos ir asmenu (kovines dalies). Asmenys negali buti ilgesni kaip 30cm. Galima ir kirsti ir durti. Daro Z 1.
Trumpas kalavijas - ginklas susidedantis is rankenos ir asmenu (kovines dalies). Asmenys turi buti paminkstinti ir negali buti trumpesnis kaip 30cm. ir ne ilgesni kaip 50cm. Galima ir kirsti ir durti. Daro Z 1.
Kalavijas - ginklas susidedantis is rankenos ir asmenu (kovines dalies). Asmenys turi buti paminkstinti ir negali buti trumpesni kaip 50cm ir ne ilgesni kaip 85cm. Galima ir kirsti ir durti. Daro Z 2.
Kirvis - ginklas susidedantis is koto prie kurio pritvirtinta kovine dalis (asmenu apkaustymo ar pan.). Bendras kovines dalies ir koto ilgis negali virsyti 80cm. Kovine dalis turi buti paminkstinta, kotas prie kovines dalies irgi turi buti paminkstintas. Su kirviu galima tik kirsti. Daro Z 2.
Ryto zvaigzde - ginklas susidedantis is koto, lankscios dalies (virves ar grandines (tik ne gelezines) ) ir prie lankscios dalie pritvirtintos kovines dalies. Kotas negali buti ilgesnis nei 40cm. Lanksti dalis negali buti ilgesne nei 30 cm. Koto galas prie sukamos dalies turi buti paminkstintas , kovine dalis turi buti minksta, sukama dalis taip pat turi buti saugi. Daro Z 2.
Lazda ? ginklas susidedantis is koto ir dvieju minkstu antgaliu. Bendras koto ir antgaliu ilgis neturi virsyti 180cm. Abu antgaliai turi amortizuoti smugi. Su lazda galima tiktai kirsti. Daro Z 1.
Lengva ietis - ginklas susidedantis is koto ir antgalio. Bendras koto ir antgalio ilgis negali buti ilgesnis nei 160cm. Antgalis turi amortizuoti duri.Galima tiktai durti Daro Z 1.
Dvirankis kalavijas - ginklas, susidedantis is rankenos ir asmenu (kovines dalies). Asmenys turi buti paminkstinti ir negali buti trumpesni kaip 80cm ir ne ilgesni kaip 100cm. Galima ir kirsti ir durti. Daro Z 3.
Dvirankis kirvis - ginklas susidedantis is koto prie kurio pritvirtinta kovine dalies (asmenu apkaustymo ar pan.). Bendras kovines dalies ir koto ilgis negali virsyti 110cm. Kovine dalis turi buti stipriai paminkstinta, kotas prie kovines dalies irgi turi buti paminkstintas. Su kirviu galima tik kirsti. Daro Z 3.
Ietis - ginklas susidedantis is koto ir antgalio. Bendras koto ir antgalio ilgis neribojimas. Antgalis turi amortizuoti duri.Galima tiktai durti. Daro Z 2.
Alebarda - ginklas susidedantis is koto ir kovines dalies. Bendras alebardos ilgis negali buti ilgesnis nei 250cm. Kovine dalis negali buti ilgesne nei 40cm , turi buti paminkstinta ir amortizuoti smugi. Galima kirsti ir durti. Tiek kertant, tiek duriant daro Z 2.
Lankas. Lanko aukstis ? ne didesnis nei zmogaus ugis ir nemazesnis nei 160cm. Streliu antgaliai turi buti minksti. Z 1.
Ilgas lankas. Lanko aukstis nuo 160cm. Streliu galai ? minksti. Z 2.
Skydas. Naudojant skyda, negalima naudoti dvirankiu ginklu. Skydas neturi tureti astriu kampu. Skydu galima stumti skyda.
5. GAJUMAS, SARVUOTE, KOSTIUMAS
Kiekvienas zaidejas turi 6 bazinius gajumo (G) taskus.
+1 G uz kostiuma (bendra isvaizda, papuosalai).
Sarvuote:
-1 G sarvai is puoduku, saldytuvu ir krosniu.
+1 G uz salma.
+1 G uz padinga arba lengva oda, storus drabuzius.
+2 G uz storos odos sarvus.
+3 G uz kietus sarvus (linoleumas).
+4 G uz grandininiai sarvai.
+5 G uz plokstinius sarvus.
6. MIRTIS
Mires kovotojas turi 3min. buti toje vietoje, kurioje mire. Negyvas zaidejas turi visiems ji matantiems pranesti, jog jis negyvas. Kitas zaidejas gali atimti mirusiojo daiktus (tik pinigus, amuletus ir t.t.,o ne sarvus ar ginklus). Negyvas kovotojas, kuri apiesko, turi saziningai atiduoti visus daiktus, kuriuos galima atimti. Po 5min. mirusysis keliauja i kapines ir ten uzsiregistruoja.
Kapinese zaidejas turi isbuti maziausiai 20 minuciu. Tada jis gali iseiti is kapiniu jei susirinko 3 zaideju komanda, ar jei kurioje nors is komandu truksta nario. Sviesus veikejas negali tapti tamsiu ar atvirksciai.
7. MAGIJA
Magu gali buti tik zmoniu ir elfu rasiu atstovai. Magu esantis zaidejas gali naudotis tik ginklais daranciais 1 Z. Kiekvienas magas turi 12 manos (M), kuria isnaudojus galima pasikrauti sventykloje (per 10 minuciu pasikrauna 3 manos taskai).
Kerams pazymetiems R(itualas) raide atlikti reikalingas ritualas, kuris gali buti atliekamas tik sventykloje. Kerams pazymetiems P(aprastas) raide atlikti uztenka tam tikro specialaus veiksmo ir frazes.
Tamsioji magija (tamsiaja magija naudoja tik tamsieji magai)
?(R) prikelimas is numirusiu. Mires zaidejas turi buti atnestas i sventykla ir ten atliekamas prikelimo is mirusiu ritualas trunkantis 5 minutes. (Kainuoja M 12)
?(P) ugnies kamuolys darantis Z 3. Ugnies kamuolys ? konkorezis (ar panasus daiktas) su priristu raudonu skudureliu. (Kainuoja M 2)
?(P) ginklo galia padidina +1 Z desimciai minuciu, galima kereti tik viena karta tam paciam ginklui. (Kainuoja M 3)
Sviesioji magija (sviesiaja magija naudoja tik sviesus magai)
?(R) pilnai atstatomas gajumas dviems zmonems. Magas gali gydyti ir save ir kita zmogu arba kitus du zmones. Ritualas atliekamas sventykloje. (Kainuoja M 12)
?(P) gajumo atstatymas +1 G, magas gali gydyti ir save. (Kainuoja M 1)
?(P) streles negali pazeist zaidejo 10 minuciu. (Kainuoja M 3)
8. RASES
Zmones ? +4 manos (M). Gali buti magais.
Elfai ? negali naudotis dvirankiais ginklais, +1 Z lankui, -1 bazinis gajumas. Gali buti magais.
Orkai - +2 bazinis gajumas (G), negali naudotis lankais, negali buti magais, gali buti tik tamsiaisiais.
Dvarfai - +1 bazinis gajumas (G), +1 Z kirviui.
Jei kilo klausimu skambinkit, rasykit ar ieskokit musu irc.
Kai kurios autorines teises saugomos pikto zuikio.