Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 0:18

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 57 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-28 16:30 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-14 19:06
Posts: 189
Location: Čia ir Dabar
..or you can earn enough money to buy everyone :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-28 17:09 
Offline
Lokys
User avatar

Joined: 2003-05-16 0:12
Posts: 1260
Location: Vilnius
Quote:
Bent jau mane pradedant zaisti pakerejo grafika, beribes erdves, kosminiai musiai.
Na to yra praktiškai kiekvienam single player space simuliatoriuje - X2, X3, Freelancer, dar kažkokiame Freewhatever. Ir bent jau X3 grafika tikrai įspūdingesnė, nors tą patį sakyčiau ir apie kitus mano išvardintus. O dėl teamplayaus - yra multiplay mode.
Quote:
Filmuke ta stengtasi parodyti - kosmines erdves grozi
Stengtasi, bet nesakyčiau, kad pavyko. Labai monotoniški vaizdai, kamera irgi... suprantu, kad čia paprastų žaidėjų padaryta, bet va galima pasižiūrėti, ką Dark Age of Camelot fanai padarė iš DAoC ingame video ir Evanascence'ų "My Immortal" ;) Va tas davė teigiamą efektą - nepatingėjau išbandyt ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-28 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Niobius wrote:
Uzplusta nerealus adrenalino kiekis kai dalyvauji musyje, apima kazkoks epinis pojutis :)
as tikiu kad uzplusta nerealus adrenalino kiekis kai mirtis yra pernament. Va butent tai mane ir atbaide nuo kazkokio didesnio domejimosi juom. O siaip net pagal grafika imho niekas nelenkia/nesusilygina wow, na nebent L2, bet l2 turi kitu niuansu kurie man nelabai patinka(bet gal taip ir paliekam, nereik another l2 vs wow fleimo)

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-28 17:39 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Adis wrote:
Ir bent jau X3 grafika tikrai įspūdingesnė, nors tą patį sakyčiau ir apie kitus mano išvardintus. O dėl teamplayaus - yra multiplay mode.
Na Adi imho, kad ir kaip viskas tobuleja, dar vistiek negalima lyginti MMO su Single grafikos prasme :) Kur viena reikia piesti, o kur desimtis. Tas pats multiplayer: kur pora, na gal desetkas, o kur pora desetku ar simtas.
zhukaSS wrote:
as tikiu kad uzplusta nerealus adrenalino kiekis kai mirtis yra pernament
Na mirtis ne permament, o tiesiog labai aiskiai ekonomiskai apibrezta - tavo irangos kaina (laivas, ekipiruote, implantai ir t.t.) ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-28 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 2004-06-09 20:42
Posts: 76
Location: Vilnius
wow ir eve - nors ir sieja juos kad jie yra mmo, bet siaip visiskai skirtingai game'ai. Skiriasi zaidimo mechanika, kompleksiskumas, galu gale net auditorija. Na o kaip 2003 m. grafikos varikliukas, tai jis dar visai neblogas :)
Del permanent mirties, nera ji visai permanent, jeigu pralaimi kova tai sprogsta tavo ship'as ir tas kas jame sumontuota, tai nuo taves priklauso ar tu i ji sudedi kapeikas ar milijonus kainuojancius modulius. "In pvp fly a ship which you can afford to lose".
Nu o su paprasto zaido multiplayeriu lyginti, tai atsiprasau :lol: net nezinau ka komentuoti, kokiam multiplayeri rasi diplomatija, strategini planavima, taktiku ruosima, zvalgyba, snipinejima, prieso logistikos ir ekonominio pajegumu pakirtima, prieso demoralizacija, netiketu ataku igyvenidima, sajungininku kvietimasi i pagalba ir t.t. Ir situ visu dalyku visuma sakyciau ir yra PVP, ir tai kas labiausiai veza zaidziant toki zaida.

Nu del pirmo video tikriausiai suklydau, tikiuosi sitas labiau patiks, nors rodo jame kaip ir ta pati - explosions :

http://dl.eve-files.com/media/corp/dire ... gunned.wmv :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-28 20:58 
Offline
User avatar

Joined: 2005-07-31 18:08
Posts: 401
Location: Vilnius
Stretegijų planavimas ir taktinis puolimas, nors ir nesu žaidęs šito žaidimo, manau yra toks pats, kaip ir kituose žaidimuose su taktika. Geriausia taktika - prisipirkti geriausių ginklų ir pulti tikintis geriausio.

_________________
Apsilankykite http://www.PenisLand.net


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-28 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 2004-06-09 20:42
Posts: 76
Location: Vilnius
ltforce wrote:
Stretegijų planavimas ir taktinis puolimas, nors ir nesu žaidęs šito žaidimo, manau yra toks pats, kaip ir kituose žaidimuose su taktika. Geriausia taktika - prisipirkti geriausių ginklų ir pulti tikintis geriausio.
Na, eve ne visai taip. Daug situaciu buna, kai turi zymiai blogesnius ginklus, bet turi taktini pranasuma ir laimi kova.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-29 4:22 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Niobius wrote:
Na, eve ne visai taip. Daug situaciu buna, kai turi zymiai blogesnius ginklus, bet turi taktini pranasuma ir laimi kova.
tai cia visur taip, jei esi nubas kartais nepades net geriausia ekipiruote, na nebent kokiam l2 ;)
Salemas wrote:
Na mirtis ne permament, o tiesiog labai aiskiai ekonomiskai apibrezta - tavo irangos kaina (laivas, ekipiruote, implantai ir t.t.) ;)
tai gal apibreshi kas tau lieka? Nes girdejau turtas gulintis ne mushyje irgi pradingsta, tai tik xebra kas turi stiprias korporacijas(guildus, community, etc) ten gali gyvent linksmai, o tu vargshas noobiuk neduok dieve mirsi :D Na bent jau man panasiai aiskino vienas zmogus kuriam eve taipogi be galo patiko :P

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-29 4:22 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-17 22:32
Posts: 2032
Adis wrote:
bet va galima pasižiūrėti, ką Dark Age of Camelot fanai padarė iš DAoC ingame video ir Evanascence'ų "My Immortal" ;)
:) Taip, vienas is geriausiu machinima pavyzdziu is MMOGu ;)

O Eve Online? Eve Online is this:
http://aerdil.zunx.com/eve.htm - GoonSwarm/GoonFleet iš www.SomethingAwful.com (zerg is their middle name)
http://terranova.blogs.com/terra_nova/2 ... elove.html
http://terranova.blogs.com/terra_nova/2 ... _even.html
http://00experiment.blogspot.com/
http://terranova.blogs.com/terra_nova/2 ... _blac.html
http://www.secondlifeherald.com/slh/200 ... 165k_.html
http://terranova.blogs.com/terra_nova/2 ... lacti.html

Sita zinute parasiau ne aš


Last edited by Raimondas on 2007-05-29 17:55, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-29 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-14 19:06
Posts: 189
Location: Čia ir Dabar
persiprašau to ko reiktų atsiprašinėti. Pateikiu vieno veikėjo iš kito forumo politinę, ir net tik, EVE-online apžvalgą. IMHO jo apžvalga jei ne puikiai, tai bent padoriai, apibūdina šį MMO.
Sovijus wrote:
nėra ten geriečių, IMO, BoB ir jų alliancas gal labiau nemėgstami daugelio žaidėjų 0.0 erdvėj dėl to, kad biškį nešvarią politiką jie ten jau nuo pat pradžių varo ir jų tikslas, kaip suprantu, yra visos, ar bent didžiosios dalies 0.0 erdvės kontrolė (kas yra labai ir labai sunku, tiesiog dėl dydžio). Jiem priešiški alliancai irgi nėra šventi avinėliai, bet jie ne taip matomi, kaip BoB.

BoB valdžia jau kuris laikas plečiasi ir nesenai čia dauguma 0.0 erdvės aliancų susivienijo prieš juos (tik keli didesni neutralumą išlaikė). Taip susikūrė Alliance (BoB vedamas) ir Coalition (Red Alliance, Goonswarm, nėra šeip ten pas juos dominuojančios). Po kelių sėkmių karo pradžioje prieš BoB draugiškas korporacijas ir alliancus, Koalicija pajudėjo čia visai nesenai į puolimą pačioje BoB erdvėje kur labai stipriai gavo į kaulus, tai dabar jau Aliancas perėjo į puolimą. Tai va, dabar noriu sužinot kaip BoB puolime sekasi, ar jau pasistūmėjo labai į priekį. Bendras sutarimas lyg ir yra, kad šitą karą jau laimėjo BoB, tik ar jie sugebės pribaigti didžiausius savo priešininkus, užgrobti dar daugiau erdvės.

Šeip Koalicija turėjo didžiulį pranašumą skaičiumi, bet pas juos organizacija buvo labai prasta. Daug nepatyrusių žaidėjų. Pavyzdžiui Goonswarm išvis SomethingAwful forumuose rekrūtavo naujus žaidėjus su maždaug tokiu šūkiu: "Imkit 14 dienų trialą, mes jums duosim kovai paruoštą laivą ir pirmyn į didžiulius mūšius!" Aišku yra ribos iki kur su tokiais žaidėjais nueiti galima, bet vadovybė pas juos ten neprasta, tai sugebėjo kažkaip visai padoriai jie ten pradžioje pasidraskyti. Bet, manau, kol kas Goonswarm vieninteliai protingiausiai elgiasi, net jeigu ir pralaimės, jie gaus kur kas vertingesnį dalyką - naujus žaidėjus, kurie gavo kovinės patirties. Labai toliaregiška politika. Ir nors, pavyzdžiui, BoB ir kiti EVE hardcoriniai žaidėjai iš jų dabar juokiasi, Goonswarm iš tikrųjų vieninteliai daro paslaugą visam žaidimui ir vėliau gali stipriai iškilti, jei tik atsilaikys dabar.

Ir šeip visą smagumą tokių masinių razborkių griauna didžiulis lagas... vienam mūšyje prieš keletą menėsių kūrėjai uždėjo netgi limitą kiek erdvėlaivių gali būti vienoje sistemoje (600 ar 700 berods), dėl to daugiau nei pusė Koalicijos laivų, paruoštų tam mūšiui, taip ir nesudalyvavo. Leva biškį, kai ne tik kad žmonės negali dalyvaut, bet ir dalyvaujantiems pusė malonumo dingsta, kai turi viską stebėt kadrais, laivų pabūklų šaudymo vėlavimas - net keletas minučių, nematai visų priešų ar draugų ir tt. Nesugeba CCP aptarnauti didelių mūšių ir neatrodo, kad artimiausiu metu sugebės.

(...)
su tuo Revelation papildymu visu tai įdomus dalykas... prieš daugiau nei metus jie paskelbė, kad daro jį (tuo metu pavadintas buvo KALI) ir pagrindinis pažadas ten buvo, iš esmės, sukurti karinį konfliktą pačioje NPC Imperijoje, kur žaidėjai irgi galėtų dalyvauti kaip samdiniai, pasirašę kontraktus su kovojančiomis pusėmis. Iš esmės butų sukurta kažkas panašaus į WoW battlegroundus, kur žmonės, pasirašę kontraktą, už pinigus ar kitą gėrį, eitų kovoti į karo niokojamas sistemas. Skirtumas nuo WoW būtų tik, kad ta kova turėtų reikšmės ir visam žaidimo pasauliui - NPC valstybių ribos keistųsi, žaidėjai gautų apčiuopiamą naudą iškart. Tai įneštų kur kas daugiau dinamikos ir įdomumo į 1.0 erdvę. Be to, tai vestų ir į tolimesnį Imperijos konfliktą su žaidėjų korporacijomis 0.0 erdvėj.

O čia ir slypi visas pagrindinės EVE problemos sprendimas - sujungti naujus ir casual žaidėjus su hardcore žaidėjais. Taip nauji žaidėjai galėtų integruotis į 0.0 korporacijų peripetijas (kur, pripažinkime, ir vyksta smagiausi dalykai, bet naujiems ar casual žaidėjams ten įsitrinti gana sunku ir užtrunka labai daug laiko... 1.0 erdvė yra žiauriai nuobodi, nes EVE PvE atitikmuo yra dar nuobodesnis, nei kokio L2). Todėl KALI sukėlė labai gerą reakciją daugumos žaidėjų tarpe su savo "Factional Warfare". Bet vat praėjo metai ir Revelation šito jau nebėra...

Kiek teko skaityt komentarus ir bendraut su žaidimų dizaineriais ir MMO rinkos žmonėm, tai beveik visi pripažįsta, kad CCP sėdi ant auksinius kiaušinius dedančios vištos, bet pagrindinė jų problema - "accessibility", t.y. prieinamumas, draugiškumas naujam žaidėjui. Jie labai lengvai per metus galėtų padidinti subscribtion'ų skaičių nuo 200 000 iki 2 mln. jeigu tik būtų ėję "Factional Warfare" keliu. Bet atrodo jie PATYS TO NENORI. CCP sunku susidroti su dabartiniais žaidėjų srautais, nes jie vis dar maža bendrovė yra, tai matyt jie nenori plėstis tiesiog... visiškai patenkinti dabartine situacija. Todėl Revelation ir nebus esminių pakeitimų, visi pakeitimai smulkūs gana ir nutaikyti į end-game korporacijas. Gaila, iš tikrųjų, nes mano nuomone EVE turi didžiausią potencialą iš visų, šiuo metu esančių rinkoje, MMO.

Be to, CCP pradėjo dirbti prie naujo projekto, kuris irgi, berods, bus MMO... taigi tikimybė sulaukti kažkokių patobulinimų EVE (net ir tokios nedidelės apimties, kaip Revelations) ateityje nenusimato labai didelė

(...)
nėra viskas ten taip gražu ir rožėmis klota... taip, dabar ten vyksta gana didelės razborkės, ypač pietų sektoriuose. Bet tai yra gana toli nuo eilinių, pradedančių žaidėjų Imperijos erdvėj (kur šlaistosi absoliuti dauguma žaidėjų) 0.0 ervė yra žymiai didesnė, bet joje ir žymiai mažiau žaidėjų, nes nepriklausydamas padoresniai korporacijai ir alliancui ten ilgai neišgyvensi. Ir, kad įsitvirtintum ten, prireiks kelių mėnesių gana nuobodaus žaidimo (nebent turi jau išankstinių ryšių korporacijose). Aš pats, tiesą sakant, irgi tik iš šalies stebiu tas peripetijas :]

P.S. Atrodo paskubėjau su karo vertinimu. Nors Koalicija ir pralaimėjo didelį mūšį BoB erdvėj, bet, atrodo viskas dar nėra taip aišku... ilgas karas dar nusimato, iki šiol pagrinde buvo tik mažesnių alliancų mušimas, vienintelė didesnė tiesioginė kova tarp didžiųjų blokų buvo tik visai nesenai. Nors BoB ir laimėjo, bet pereiti į agresyvesnį puolimą neskuba. Koalicija šiuo metu laižosi žaizdas ir bando persitvarkyti viduje, patobulinti organizaciją. Smulkesni alliancai, priklausantys vienai ar kitai pusei, tai pešasi pastovei, ypač šiaurės sektoriuose.

yra dar detalesnis žemėlapis - http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/ ... luence.png
šeip sunku ten realiai atvaizduot situaciją, nes vykstant dabar karui situacija keičiasi kas saviatę, be to, daugybė tų mažų alliancų ir korporacijų yra, iš esmės, tik vos ne vergai - mokantys mokesčius, tarnaujantys kaip buferinės zonos, valstiečiai ir mėsos skydai iš esmės :]
paimta iš čia, čia ir čia.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 57 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited