Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 19:47

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page « 16 7 8 9 10 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 15:05 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Nomad turbūt nejučia pagrindinius pavyzdžius apie modinimą ir pan. paėmė kaip tik iš strategijų srities. Nuo kurios ir prasidėjo šita diskusija apie konsolių vs PC privalumus ir trūkumus :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Quote:
1. Nesuderinamumo problemos? Hmm... atrodo yra žaidimų, kurie nesuderinami su tam tikromis vaizdo ar garso plokštėmis. Gal ir dar kuo. Kol kas pats nesusidūriau, bet sakykim.

2. Driverių paieškos? Driveriai gi skirti tam, kad OS suprastų hardware. Jei ir yra kokių PC žaidimų, turinčių hardwarinių komponentų, aš dar tokių nežaidžiau, nemačiau ir negirdėjau. Tiesa, yra parduodamos Starcrafto II space marinų dekoratyvinės figūrėlės, bet draiverių joms nereik.
Daugeliui grafiškai reiklesnių žaidimų reikia atnaujinėti įvairių viskam kitam ir taip veikiančių devisų driverius. Tai yra ta pati suderinamumo problema. Jei žaidi pagrinde senienas arba grafiškai nereiklias strategijas gali su šituo niekada nesusidurti (Pastebėkite neteigiu, kad tai blogai). Bet mano patirtis sako jog seni geri strateginiai žaidimai portinti į konsoles (pagrinde atsimenu PSX) nenukentėdavo. Taigi kuom PC geriau jiems still neaišku.
Quote:
3. Instaliavimas. Jop, minusas didžiulis...
Na jei jau sąžiningai, esu susidūręs su labai toopais geimų instaliavimais. Šitas momentas nustoja būti tik PC įpatumu. Dabartinėm konsolėm geimai turi opcija būti suinstaliuoti į vidinį hardą, tai daroma kad sutrumpinti loading laiką (iš hardo informacija skaitoma greičiau nei iš kompaktų)
Quote:
4. Patchinimai yra skirti taisyti paliktas klaidas, kurios dažniausiai išryškėja tik bežaidžiant, arba taisyti balanso trūkumus, irgi išaiškėjusius tik bežaidžiant. Jei konsolių žaidimų niekas nepatchina, tai yra didžiulis minusas. Nes netikiu, kad jie iškart padaromi idealiai ir nieko taisyti nebereik
Daugelis PC geimų klaidų yra hardware nesuderinamumo (Kurio dėl elementaraus įmanomų konfiguracijų kiekio pilnai pratestuoti neįmanoma) išdava. Tai, kad konsoliniai geimai paprastai kuriami naudojant konsolės kurėjų sukurtą ir priderintą developer kitą. Plius tas faktas, kad techninis nesuderinamumas suvaromas praktiškai iki nieko (konsolės turi kitą problemą, kuri pasireiškia aštriau į konsolės gyvavimo pabaigą: technologiniai apribojimai). Na ir tai, kad geimai išeinantys ant konsolių dar praeina papildomą patikrinimą iš konsolių gamintojų pusės. Padaro tai jog gamefixų poreikis būna ženkliai mažesnis negu ant PC geimų (nors žinoma jis ne 100% ). Game balance žinoma praktiškai identiškas poreikis kaip ir PC. Tik, kad patchai irgi nebėra vien PC domeinas: dabartinės konsolės, kurios turi hardus ir turi internetinius servisus pilnai gali teikti patchinimo paslaugas (tik nežinau ar tai pliusas nes developeriai gali pradėti tinginiauti su debuginimu ir gametestingu)
Quote:
5. Jokių problemų? Jokių jokių? Netikiu
Problemų yra visada. Bet praktikoje žaidžiant konsolėmis ant galutinio vartotojo pečių krenta gerooooookai mažiau tų problemų.

Modinimas yra viena sritis kurioje PC dar nėra aplenkiami (Nors jei turite omenyje HMM tipo editorius tai fignia. Tokį dalyką kaip custom mapai konsolės turi nuo tada kai gali saugoti vartotojo informaciją).
Man asmeniškai modinimas neveža (Žaidimas su maistu, vietoj jo valgymo), bet yra visos subkultūros kurios tuo domisi ir pagrinde tik tam žaidimus ir čiupinėja. Jei yra poreikis tai yra ir kas jį tenkina. Kad patenkinti moderių poreikius tereikia kurti prie žaidimų stiprius editing įrankius. Nematau priežasčių kodėl konsolės negalėtų jų turėti. Tiesa yra keletas konsolinių žaidimų, kurie išviso tėra geiming editoriai (jau net keli geimai yra RPG Maker serijoje). Konsolių išėjimas į Online vandenis tėra papildomas žingsnis tokių game editorių populiarumui augti.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 16:10 
Offline

Joined: 2007-08-22 16:51
Posts: 18
To Nomad

Veltui eikvojate laiką ir energiją, šitas ginčas vyksta jau apie 20 metų ir laimėtojo kaip ir nesimato.
Žaidžiu kaip tik strategijas ant PC, ir Civilization buvo konsolėms tik viena jei neklystu. Taigi ir PC yra gerų žaidimų ir nesakiau kad nėra. Bet į PC žiūriu kaip į darbo priemonę su kuria galima ir pažaisti (ne be problemų), o į konsolę žiūriu kaip į neproblematišką žaidimo priemonę, nes ji tokia ir yra.

Jūs neturite nesuderinamumo problemų? Pavydu... :D
Būtent dėl to kad PC žaidimus bus galima taisyti kiek nori, jie išeina pusžaliai, su begale klaidų.
Kiek jūs turite konsolinių žaidimų? Aš apie 200 (įvairioms konsolėms), ir dauguma jų iš viso be klaidų, o atvejo kad lūžinėtų in nulaužtų konsolę mano gyvenime nėra buvę. :P

O modinimas manęs niekada nedomino, aš žaisti laiko turiu labai mažai. Nenoriu ir neturiu laiko nei gilintis, nei kurti jokių junitų, nei žemėlapių, nei žaidimų. Aš žaidžiu for fun, o kūryba užsiimu darbe, taigi, kiekvienam savo ;)

To Aivaras
Dėkui :)

_________________
Understanding is three edged sword: your side, their side and the truth.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 17:20 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Gal pirma issiaiskinkim kas kaip isiviazduoja konsoles ir PC?
Seniau konsole buvo "pristavke" prie televizoriaus su gamepadu. PC turejo pele, klava, HHD, ram, modema, OS ir t.t

Na o kas dabar yra konsole: gamepad, klaviatura, pele, tinklo galimybes, HDD, manau ir ram yra, galimybe prijungti prie tinklo, klausyti muzika, narsyti internete, ziureti filmus, net OS yra.
PC tas pats ir gali prijungti game pad. Tai skirtumas, zaidimu atzvilgiu, tarp PC ir konsoliu toks pats kaip ir tarp PC ir MAC.

Cia klasikinis atvejis kai kazkas (konsoles) taip norejo irodyti pranasuma (pries PC), kad tapo tuo ka stengesi aplenkti. (galima ta prijungti, ir ta daryti ir ta jau moka ir ana jau gali)
Galutiniam variante turim zaidimu platformas kurios skiriasi gal tik techniniu ispyldymu.

O jei grystant prie PC/konsoliu zaidimu klausimo, tai dabar zaidimai konsolem daromi turit omeny gamepad kaip pirmini valdymo iranki, o ne klava ir pele ir kieta harware struktura. Kai bus toks laikas kai i standartine pakuote prades deti klavas ir peles ir leisti atnaujinimo modulius, tada skirtumas tarp PC ir consoliu zaidimu isnyks.
isnyks ir pacios konsoles kaip tokios. Jau dabar turim platformas is esmes nieko nesiskiriancias viena nuo kitos, bet vis dar is inercijos skirstomos.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Salemas wrote:
Gal pirma issiaiskinkim kas kaip isiviazduoja konsoles ir PC?
Seniau konsole buvo "pristavke" prie televizoriaus su gamepadu. PC turejo pele, klava, HHD, ram, modema, OS ir t.t.
PCKonsolė

Pristavkė su game padu visada turėjo Ram (be to ji neveiktu :)). OSą irgi turėdavo jei tik sugebėdavo ką nors padaryti su neįdėtu kartridžu/disku. Pelė, klava, modemas yra papildomi įvesties įrenginiai iš pastarųjų PC dar gali turėti bar-kodų nuskaitytuvus, touchscreenus ir perfokortų nuskaitymo įrenginius. Ar papildomų navarotų kiekis kažką čia reiškia? Rezultate Gaming konsolė yra elektroninis įrenginys kuris yra skirtas ant jo leisti elektroninius žaidimus. O PC yra skaičiavimo mašina skirta vykdyti įvairias programas tarp jų gali vykdyti ir žaidimus.
Salemas wrote:
Na o kas dabar yra konsole: gamepad, klaviatura, pele, tinklo galimybes, HDD, manau ir ram yra, galimybe prijungti prie tinklo, klausyti muzika, narsyti internete, ziureti filmus, net OS yra.
PC tas pats ir gali prijungti game pad. Tai skirtumas, zaidimu atzvilgiu, tarp PC ir konsoliu toks pats kaip ir tarp PC ir MAC.
Nope. Skirtumas yra gerokai didesnis. atskiri komponentai yra tufta. PC prasidėjo be tokių dabar visiems priimtų navarotų kaip CD-rom, DVD-rom (jau nekalbame apie galimybę juos įrašinėti), usb, grafinės akseleracijos galimybės and vaizdo kortų, integruotos garso ir tinklo kortos. Visa tai tėra papildomi navarotai, kurie atsirado tada kada atsirado kai buvo sukurti ir jiems atsirado poreikis. Visiškai taip pat su gaming konsolėm. Skirtumas yra tame jog konsolės yra standartizuotos ir suderinamumo problemų jose kyla gerokai mažiau. čia nėra net patogumo klausimas ar įpročių. čia yra specializuotas įrenginys versus universlų.
Salemas wrote:
Cia klasikinis atvejis kai kazkas (konsoles) taip norejo irodyti pranasuma (pries PC), kad tapo tuo ka stengesi aplenkti. (galima ta prijungti, ir ta daryti ir ta jau moka ir ana jau gali)
Galutiniam variante turim zaidimu platformas kurios skiriasi gal tik techniniu ispyldymu.
Niekas nieko nenorėjo niekam įrodyti. Ar jūs teigsite jog tai, kad mobilūs su skaitmeninę kamera nori įrodyti jog jie irgi fotikai?

O jei grystant prie PC/konsoliu zaidimu klausimo, tai dabar zaidimai konsolem daromi turit omeny gamepad kaip pirmini valdymo iranki, o ne klava ir pele ir kieta harware struktura. Kai bus toks laikas kai i standartine pakuote prades deti klavas ir peles ir leisti atnaujinimo modulius, tada skirtumas tarp PC ir consoliu zaidimu isnyks.
isnyks ir pacios konsoles kaip tokios. Jau dabar turim platformas is esmes nieko nesiskiriancias viena nuo kitos, bet vis dar is inercijos skirstomos.[/quote]

Tai kai daroma ant PC natūralu, kad renkamasi populiariausios kontrolės priemonės: klava ir pelė. Klausimas: Kodėl interfasas nepeikiamas kai pc geimas kuriamas dar ir be klavos palaikyti vairą, joypadą, joysticką, dance dance revolution paklojamą pagrindą?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
Nomad wrote:
4. Patchinimai yra skirti taisyti paliktas klaidas, kurios dažniausiai išryškėja tik bežaidžiant, arba taisyti balanso trūkumus, irgi išaiškėjusius tik bežaidžiant. Jei konsolių žaidimų niekas nepatchina, tai yra didžiulis minusas. Nes netikiu, kad jie iškart padaromi idealiai ir nieko taisyti nebereik :)
Dėl smarkiai kitokio leidybos proceso konsolėms skirti žaidimai paprastai yra žymiai aukštesnės kokybės ir geriau ištestuoti nei vidutinis PC žaidimas.
Nomad wrote:
Kaip konsolėse? Galima su 3D Max pasidaryti naują unitą, su Python apsirašyti jo elgesį, ir su C++ kardinaliai pakeisti žaidimo galimybes[/i]
Teoriškai – taip. Kaip su praktine realizacija – nzn.
O dėl žaidimo perrašymo papildomais C++ moduliais – ghm, galima pavyzdžių? Asmeniškai nesu girdėjęs, nors galiu ir klysti.
Elgesio aprašymas paprastai irgi yra tik tam tikrų iš anksto numatytų veiksmų kombinacija, tačiau ne nauji veiksmai. (Taip, žinoma, galima bandyt disassemble'inti geimą ir jį perrašyti, bet... :) )

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 20:16 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Aivarai, diskusija eina apie skirtumus tarp PC ir konsoliu zaidimu skrityje, kaip zaidimu platforma, todel nereikia jokiu "protingu" apibrezimu ir istorijos. Apsiribojam vienu klasimu...
Aivaras wrote:
Nope. Skirtumas yra gerokai didesnis. atskiri komponentai yra tufta. PC prasidėjo be tokių dabar visiems priimtų navarotų kaip CD-rom, DVD-rom (jau nekalbame apie galimybę juos įrašinėti), usb, grafinės akseleracijos galimybės and vaizdo kortų, integruotos garso ir tinklo kortos. Visa tai tėra papildomi navarotai, kurie atsirado tada kada atsirado kai buvo sukurti ir jiems atsirado poreikis. Visiškai taip pat su gaming konsolėm. Skirtumas yra tame jog konsolės yra standartizuotos ir suderinamumo problemų jose kyla gerokai mažiau. čia nėra net patogumo klausimas ar įpročių. čia yra specializuotas įrenginys versus universlų.
Tas standartizuotas irenginis darosi vis universalesnis. Kaip "entertaiment center" PS3 nieko nenusileidzia PC: klausais muzikos zaidi, ziuri filmus narsai internete. Is kitos puses PC irgi yra specializuotu, bet niekas nelaiko ju visiskai atskirais prietaisais.
Aivaras wrote:
Tai kai daroma ant PC natūralu, kad renkamasi populiariausios kontrolės priemonės: klava ir pelė. Klausimas: Kodėl interfasas nepeikiamas kai pc geimas kuriamas dar ir be klavos palaikyti vairą, joypadą, joysticką, dance dance revolution paklojamą pagrindą?
Todel, kad visa tai daroma specifiniuose zaidimuose: lenktyvese, skraidymo simuliatoriuose ir t.t. kuriuose sitie pribumbasai patogesni nei klava ar pele. Cia kalba prasidejo visu pirma apie Civ strategini zaidima, o ne visus apskritai. Pvz Rezident Evil zinau zmoniu kurie zaidzia su gamepad ant PC nes taip patogiau. Fighting zaidimai - daug patogiau valdyti su gamepad. Taciau siu zaidimu interfeisas tikrai nera sudetingas ir tam pakanka gamepado.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-08 23:40 
Offline

Joined: 2007-12-15 22:57
Posts: 130
Location: Forsyne-Kaunyne
Salemas wrote:
Aivarai, diskusija eina apie skirtumus tarp PC ir konsoliu zaidimu skrityje, kaip zaidimu platforma, todel nereikia jokiu "protingu" apibrezimu ir istorijos. Apsiribojam vienu klasimu...
Aivaras wrote:
Nope. Skirtumas yra gerokai didesnis. atskiri komponentai yra tufta. PC prasidėjo be tokių dabar visiems priimtų navarotų kaip CD-rom, DVD-rom (jau nekalbame apie galimybę juos įrašinėti), usb, grafinės akseleracijos galimybės and vaizdo kortų, integruotos garso ir tinklo kortos. Visa tai tėra papildomi navarotai, kurie atsirado tada kada atsirado kai buvo sukurti ir jiems atsirado poreikis. Visiškai taip pat su gaming konsolėm. Skirtumas yra tame jog konsolės yra standartizuotos ir suderinamumo problemų jose kyla gerokai mažiau. čia nėra net patogumo klausimas ar įpročių. čia yra specializuotas įrenginys versus universlų.
Tas standartizuotas irenginis darosi vis universalesnis. Kaip "entertaiment center" PS3 nieko nenusileidzia PC: klausais muzikos zaidi, ziuri filmus narsai internete. Is kitos puses PC irgi yra specializuotu, bet niekas nelaiko ju visiskai atskirais prietaisais.
Aivaras wrote:
Tai kai daroma ant PC natūralu, kad renkamasi populiariausios kontrolės priemonės: klava ir pelė. Klausimas: Kodėl interfasas nepeikiamas kai pc geimas kuriamas dar ir be klavos palaikyti vairą, joypadą, joysticką, dance dance revolution paklojamą pagrindą?
Todel, kad visa tai daroma specifiniuose zaidimuose: lenktyvese, skraidymo simuliatoriuose ir t.t. kuriuose sitie pribumbasai patogesni nei klava ar pele. Cia kalba prasidejo visu pirma apie Civ strategini zaidima, o ne visus apskritai. Pvz Rezident Evil zinau zmoniu kurie zaidzia su gamepad ant PC nes taip patogiau. Fighting zaidimai - daug patogiau valdyti su gamepad. Taciau siu zaidimu interfeisas tikrai nera sudetingas ir tam pakanka gamepado.
Nu uztat FPS Strategy ar Action lengviau losti ant pc su pelyte ir klava o ant ps3 siuo metu grefika nera geresne uz pc... ant ps3 dvi bet silpnos vaizdo kortos o dba ant pc geforce 7900 gx nesulyginus ka jau kalbeti apie ultra....

_________________
Take a money run!!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-09 1:20 
Offline

Joined: 2007-01-02 20:49
Posts: 204
Location: Kaunas
Na ir įsivažiavote čia jūs. Gaila, bet per savo ginčus esmės nepastebėjote...
Diskusija kilo po info apie naują CIV.

Nediskutuoju, bet galimybė žaisti ant geros konsolės bet kokį FPS yra nepalyginama su PC, o tokia idėja kaip Playstation Eye ar kad ir nauji Wii Fit žaidimai iš viso neįmanomi PC atveju. Strategija iki šiol buvo nenugalima PC - atsimenu kaip ant Playstation 2 kankinau kažkokį HoMM surogatą... neįsivaizduojama kančia.

Tačiau čia veža idėja to kad pats Sid Mayer nusprendė kurti CIV konsolėmis - ir jis aiškina kad išlikdamas ištikimas TBG tikisi pritraukti konsolių vartotojus žaisti CIV. Taigi esmė - niekas nesitiki, kad tiek kurie žaidžia CIV IV ant PC, staiga pirks konsoles ir pradės ten žaisti CIV... Tikslas yra nauji žaidėjai iš naujų rinkų...

man tai atrodo įdomu - gerai būtų vaikus ant PS3 sudominti CIV - jiems kol kas CIV 4 per sunku, o HoMM 5 atsibodo...

taip kad technines detales palikčiau snobams, o pakalbėčiau apie plačiąsias mases...

_________________
Geriausias įrodymas kad kitur visatoje egzistuoja protinga gyvybė yra tai kad su mumis niekas iki šiol nesusisiekė.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-02-09 15:18 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
ghoul wrote:
O dėl žaidimo perrašymo papildomais C++ moduliais – ghm, galima pavyzdžių? Asmeniškai nesu girdėjęs, nors galiu ir klysti.
Civ IV :)
Quote:
Elgesio aprašymas paprastai irgi yra tik tam tikrų iš anksto numatytų veiksmų kombinacija, tačiau ne nauji veiksmai.
Civ IV :)
Quote:
(Taip, žinoma, galima bandyt disassemble'inti geimą ir jį perrašyti, bet...
Civ IV galima pačiam rašyti ir keisti AI. Tai yra tiesiog būtina prie tokių modinimo galimybių, antraip kompas dažnai neturi supratimo, kaip turi elgtis tas ar kitas superšustrai pamodintas unitas (...pastatas, etc), prie kokios strategijos jį naudoti ir panašiai.
http://en.wikipedia.org/wiki/Civ4#Customization
http://en.wikipedia.org/wiki/Civ4#Softw ... opment_Kit

(Anksčiau Civ III turėjo visai nemažas modinimo galimybes, o išradingi žmonės sugalvodavo kaip pritaikyti įvairius ne-tam numatytus dalykus, kad tas galimybes praplėsti dar labiau. Tačiau AI nemokėdavo elgtis su nauju stuffu, tad antras išradingumo levelis buvo mokėjimas pritaikyti įvairius ne-tam skirtus dalykus, kad AI elgtųsi taip, kaip pageidauji :) )

Skeptic wrote:
Kiek jūs turite konsolinių žaidimų?
Man neužtenka laiko pažaisti visus PC žaidimus, kuriuos norėčiau. Bet ir šiaip abejoju, ar man patiktų konsolės – jau vien todėl, kad pripratęs prie PC ir jo galimybių.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page « 16 7 8 9 10 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited