Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-11-19 6:42

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 3 »
Author Message
 Post subject: Requiem: Bloodymare
PostPosted: 2008-07-04 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 2008-01-22 19:24
Posts: 51
http://www.playrequiem.com/

Ka manote? :)


Top
   
 Post subject: That's so lame
PostPosted: 2008-07-04 19:04 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
http://requiem-wiki.org/wiki/Skills
Some skills have an animation that continues after the skill's effects have already been applied. During this time, no other skills can be activated and the character cannot attack.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-05 19:10 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Atrodo gražiai... bet kažko, dėl ko užsinorėčiau jį žaisti, nematau.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: That's so lame
PostPosted: 2008-07-06 15:23 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Uukrul wrote:
http://requiem-wiki.org/wiki/Skills
Some skills have an animation that continues after the skill's effects have already been applied. During this time, no other skills can be activated and the character cannot attack.
Ir? :roll:

Pritariu Nomad, atrodo nieko, bet kazhko ishskirtinio tarp kruvos mmorpg nesimato.

_________________
bu


Top
   
 Post subject: Re: That's so lame
PostPosted: 2008-07-08 17:38 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
sarua wrote:
Ir? :roll:
Message title says it all :)

Ten dar buvo kazkas apie melee/ranged sinchronizavima su skillais, bet uzhteko minetos frazes. Parodo zhaidimo lygi, no more, no less.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-08 22:28 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
Parodo zhaidimo lygi, no more, no less.
Turbūt tavo kriterijai įvertinti žaidimo lygį labai skiriasi nuo manųjų... nes man tas eilinis žaidimo mechanikos faktas nieko nesako apie bendrą žaidimo lygį.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-09 12:49 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Nomad wrote:
Turbūt tavo kriterijai įvertinti žaidimo lygį labai skiriasi nuo manųjų... nes man tas eilinis žaidimo mechanikos faktas nieko nesako apie bendrą žaidimo lygį.
Nejaugi?
Man visad atrode, kad zhaidimas aukojantis kazhka (shiuo atveju zhaidimo mechanika) grafikos vardan yra iprastas kriterijus aka "nieko be grafikos nera".
Aishq, negalima atmesti varianto, kad programeriai buvo ant tiek atgrubnagiai, kad nesugebejo kitaip "prikabinti" skillu animacijos. Bet velgi - tai nepasako nieko gero apie zhaidimo lygi as well :)
Pamastymui:
http://www.massively.com/2008/07/01/fem ... o-correct/

Apibendrinant - nors dabar kaip tik laikas naujam MMO, kuris bus lyderis bent pora metu, bet tai dar nereishkia, kad galima ishleist bet koki ir tiketis sekmes. Kaip ir visad esme smulkmenose...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-09 14:08 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Uukrul wrote:
Pamastymui:
http://www.massively.com/2008/07/01/fem ... o-correct/
Apibendrinant - nors dabar kaip tik laikas naujam MMO, kuris bus lyderis bent pora metu, bet tai dar nereishkia, kad galima ishleist bet koki ir tiketis sekmes. Kaip ir visad esme smulkmenose...
..
Tas fintas, mano galva pats didžiausias gliukas žaidimų istorijoj ewar.
ne geimplejum, mechanika ar dar bala zino kuo, o savo principu (žioplumu), kad tavo geimplejus skiriasi nuo tavo avataro išvaizdos.
Man tai yra dar vienas cvekas i aoc karsta.

o kaip kandidatas į kitą žaidžiama mmo - viewtopic.php?p=86649#86649


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-09 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 2003-02-11 1:15
Posts: 115
Location: Vilnius
Uukrul wrote:
Aishq, negalima atmesti varianto, kad programeriai buvo ant tiek atgrubnagiai, kad nesugebejo kitaip "prikabinti" skillu animacijos. Bet velgi - tai nepasako nieko gero apie zhaidimo lygi as well :)
Prie ko cia atgrubnagiai? Jie pasirinko toki kelia (kad kito actiono negalima vykdyti kol vyksta pries tai buvusio actiono animacija), kad nesijaustu stabdziu combate. Alternatyva tam yra kokia? Ideti global cooldowna ir leisti useriui spaminti klavisa kol sukasi GCD kaip kokiam WoW?
O jei sugalvosi tam visai nauja technologija, flag tebe v ruki ir pirmyn programinti savo MMO ir irodyti visiems kokie jie lamos yra :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-09 19:52 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Batma wrote:
Prie ko cia atgrubnagiai? Jie pasirinko toki kelia (kad kito actiono negalima vykdyti kol vyksta pries tai buvusio actiono animacija), kad nesijaustu stabdziu combate.
Tiems, kas tanke - Some skills have an animation that continues after ... Arba kitaip sakant "mes chia sugalvojom kruta animacija, prashom pasizhiuret iki galo". Kazhkaip ish karto prisimenu FF8, kur nebuvo Esc mygtuko summonu animacijoms :D Po 12345-o karto pradedavo rimtai nervint.
Kad nebutu stabdzhiu? Nelabai supratau minties. Mano manymu ta priverstine animacija ir yra pats didzhiausias stabdis :) Juk apie real time combat kalba eina.
Quote:
Alternatyva tam yra kokia? Ideti global cooldowna ir leisti useriui spaminti klavisa kol sukasi GCD kaip kokiam WoW?
O kuo blogas global cooldown?
Quote:
O jei sugalvosi tam visai nauja technologija, flag tebe v ruki ir pirmyn programinti savo MMO ir irodyti visiems kokie jie lamos yra :roll:
Kam ishradyneti dvirati? :) Eini i EQ2 ir zhiuri kaip tai veikia realiu laiku :) Yra kruva skillu su sava animacija, yra globalus cooldownas (visos 0.5s :D). Nori - zhiuri animacija, nori - spaudi kita skilla. Tavo teise rinktis.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 3 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited