Prie ko cia atgrubnagiai? Jie pasirinko toki kelia (kad kito actiono negalima vykdyti kol vyksta pries tai buvusio actiono animacija), kad nesijaustu stabdziu combate.
Tiems, kas tanke -
Some skills have an animation that continues after ... Arba kitaip sakant "mes chia sugalvojom kruta animacija, prashom pasizhiuret iki galo". Kazhkaip ish karto prisimenu FF8, kur nebuvo Esc mygtuko summonu animacijoms
Po 12345-o karto pradedavo rimtai nervint.
Kad nebutu stabdzhiu? Nelabai supratau minties. Mano manymu ta priverstine animacija ir yra pats didzhiausias stabdis
Juk apie real time combat kalba eina.
Alternatyva tam yra kokia? Ideti global cooldowna ir leisti useriui spaminti klavisa kol sukasi GCD kaip kokiam WoW?
O kuo blogas global cooldown?
O jei sugalvosi tam visai nauja technologija, flag tebe v ruki ir pirmyn programinti savo MMO ir irodyti visiems kokie jie lamos yra
Kam ishradyneti dvirati?
Eini i EQ2 ir zhiuri kaip tai veikia realiu laiku
Yra kruva skillu su sava animacija, yra globalus cooldownas (visos 0.5s
). Nori - zhiuri animacija, nori - spaudi kita skilla. Tavo
teise rinktis.