Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 21:50

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page « 1 2 3 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-10 9:44 
Offline
User avatar

Joined: 2003-02-11 1:15
Posts: 115
Location: Vilnius
Uukrul wrote:
Tiems, kas tanke - Some skills have an animation that continues after ... Arba kitaip sakant "mes chia sugalvojom kruta animacija, prashom pasizhiuret iki galo". Kazhkaip ish karto prisimenu FF8, kur nebuvo Esc mygtuko summonu animacijoms :D Po 12345-o karto pradedavo rimtai nervint.
Keista, as galvojau mes cia gincijames apie tai kad tu pavadinai programerius kurie padare kad negalima actiono vykdyti kol kitas actionas vyksta atgrubnagiais, o pasirodo, mes cia gincijames kad ilgos animacijos yra blogis... kk.. tik kita karta iskart pranesk del ko noresi pasigincyti, nes ateini i pieno skyriu ir rekauji kad desra brangiai kainuoja :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-10 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Šiaip atgrubnagių programerių irgi pakanka. Tačiau šituo konkrečiu atveju sunku pasakyti. Toks reiškinys kaip recovery time fighting gamuose egzistuoja nuo amžių glūdumos (Kai po atlikti veiksmo yra kažkokia pauze kol atgauni kontrole veikėjo. Jei oponentas nublokuja/išvengia tavo puolimą kažkiek laiko būni jo valioje). Taip pat egzistuoja pradinis uzlaikymas, kai veiksmo pradzioje yra atviras atakai laikas (MMO tai dažniausiai casting time keliu igyvendinta). Tas vėlyvas užlaikymas yra pointless jei nėra aktyvios ginybos sistmos (to biš spaudžiu mygtuką ir dodginu/blokinu), tokiu atveju sutikčiau su Uukrul, kad čia akivaizdaus atgrubnagiškumo pavizdys. Jei visdėlto yra aktyvi ginyba tai yra žaidimo mechanikos elementas leidžiantis efektyviai kontraatakuoti i vsio.

O dėl alternatyvaus metodo... DMC ir kruvoje fightingu yra išrasta cancel move sistema. Sistema leidžianti aktyviai nutraukinėti vykdomą veiksmą ir atitinkamai nutraukianti ir animaciją (atrodo gan keistai dėl to o gal ir šiaip kaip rodiklis žaidėjui, neretai cancel moves turi spec efektus žaibukas/šviesos blyksnis and the like. Tai leidžia užmaskuoti tą momenta kai tavo veikėjo koja teleportuojasi nuo priešo veido vėl atgal prie žemės. Fightinguose dėl balanso canceliai praktiškai visuomet valgo koki resursa dažniausiai special gauge arba block limita) vat tik nžinau ant kiek tokia reakcijos reialaujanti sistema gerai veiktu su mmo server/client architektura. Tas tiesa galioja ir aktyviai ginybai...

Tad iš pasakymo dar ne daug paaiškėja :)

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-10 12:57 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Batma wrote:
Keista, as galvojau mes cia gincijames apie tai kad tu pavadinai programerius kurie padare kad negalima actiono vykdyti kol kitas actionas vyksta atgrubnagiais, o pasirodo, mes cia gincijames kad ilgos animacijos yra blogis... kk.. tik kita karta iskart pranesk del ko noresi pasigincyti, nes ateini i pieno skyriu ir rekauji kad desra brangiai kainuoja :roll:
Reikia skirti elementarius dalykus. Animacija != action. Tavo bandymas pateisinti kurejus atseit animacija pakeicia recovery/cooldown buvo tikrai nevykes. Kas is to gaunasi, matome is liudno AoC pavyzdzio. As tik neuztikrintas, kad cia lygiai toks pat atvejis.
As ne pries ilgas animacijas, bet tik su ta salyga, kad as jas galiu kontroliuoti.

2 Aivaras:
Cancel move yra ir MMO. Tam paciam EQ2.

P.S. Viena ish didzhiausiu visu wannabe nauju super MMO blogybe - bandymas ishrasti dvirati, uzhuot pasinaudojus jau esamu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-10 15:36 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Quote:
Viena ish didzhiausiu visu wannabe nauju super MMO blogybe - bandymas ishrasti dvirati, uzhuot pasinaudojus jau esamu.
Apie kokius dvirachiu ishradinejimus mes kalbam? Kiek ash zhinau daugumoj geimu yra double edged skillu. Shiuo atveju ash matau kad "Some" skillai turi minusa- gauni self stuna porai akimirku. Kas chia blogo kad ta "self stuna" palydi pratesiama animacija? Tipo geriau butu, kad zhvaigzhdutes suktusi tas kelias akimirkas?
Quote:
Man visad atrode, kad zhaidimas aukojantis kazhka (shiuo atveju zhaidimo mechanika) grafikos vardan yra iprastas kriterijus aka "nieko be grafikos nera".
Aishku variantas, kad tai yra mechanikos dalis i galva neatejo.

Nebandzhiau shito mmo, nezhinau gal ten ta pratesiama animacija/self-stun kazhkaip netiketai stebuklingai sugriauna visa geimpleju, bet bent jau ish pakopijuoto aprashymo susidariau toki ispudi.

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-10 18:02 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Quote:
Apie kokius dvirachiu ishradinejimus mes kalbam? Kiek ash zhinau daugumoj geimu yra double edged skillu. Shiuo atveju ash matau kad "Some" skillai turi minusa- gauni self stuna porai akimirku. Kas chia blogo kad ta "self stuna" palydi pratesiama animacija? Tipo geriau butu, kad zhvaigzhdutes suktusi tas kelias akimirkas?
Dar vienas :P "Dviratis" yra paprastas: skill/spell cast time + recovery(global cooldown) time + skill recast (cooldown) time. Arba kitaip - viskas pakabinta ant taimerio.
O jei kas sugalvoja ikisht kazhkurioj vietoj grafika ir kas ish to gaunas, tai linka ash jau pateikiau. Galiu dar karta pakartot tiems kas tanke:
http://www.massively.com/2008/07/01/fem ... o-correct/
Clear now?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-11 1:23 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Clear, kad su tamsta nelabai imanoma susishneket.

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-11 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 2003-02-11 1:15
Posts: 115
Location: Vilnius
Jei as esu developeris ir as noriu kad skillas su 2handed swordu testusi 2 sekundes o skillas daggeriams testusi 0.5s, as galiu daryti "the hard way" ir issidirbineti visiems skillams setindamas lokalu cooldowna (bet tada padideja darbas jei netycia nutariu prideti nauja skilla orsomething), arba as galiu prijungti tai prie animacijos iskart nushaunant 2 zuikius, gcd baigsis tada kai baigsis skillo animacija, vizualiai vartotojui nebus dirbtinai letinama sistema su cooldownu (su dageriu padariau skilla ir dabar likusios puse sekundes kol praeis GDC sedziu ir ziuriu jam i akis metydamas lazerius)

Paemus tarkim bet koki shooteri (tarkim TF2), tu gi nespaudai fire mygtuko kai durnius noredamas greiciau shaudyti raketas, tu vizualiai matai kad raketa buvo issauta, recoilas baigesi, dabar galiu shauti is naujo, nors realiai tai galima buvo padaryti dirbtinai rodant kazkoki GCD ant ekrano

Taip kad tbh, as nesuprantu kuo cia piktintis ir pirstais rodyti kaip kazkas kazkur padare kazkoki buga. Remiantis tokia logika, paskaicius naujiena laikrastyje kaip kazkoks arabas izraelyje valgydamas namie kepta kiausiniene apsinuodijo ir numire, namie kepti kiaushinieniu neapsimoka ir yra bloga praktika.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-11 15:49 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Batma wrote:
Jei as esu developeris ir as noriu kad skillas su 2handed swordu testusi 2 sekundes o skillas daggeriams testusi 0.5s, as galiu daryti "the hard way" ir issidirbineti visiems skillams setindamas lokalu cooldowna (bet tada padideja darbas jei netycia nutariu prideti nauja skilla orsomething), arba as galiu prijungti tai prie animacijos iskart nushaunant 2 zuikius, gcd baigsis tada kai baigsis skillo animacija, vizualiai vartotojui nebus dirbtinai letinama sistema su cooldownu (su dageriu padariau skilla ir dabar likusios puse sekundes kol praeis GDC sedziu ir ziuriu jam i akis metydamas lazerius)
Batma, buk gerutis, paskaityk ta linka apie AoC :) Labai prashau. Nes tu ka tik "sugalvojai" toki pat finta kaip ir AoC developeriai :) Ir beje, nemaishyk skillo(combo, combat art'o, ..whatever) su autoataka :)
Quote:
Taip kad tbh, as nesuprantu kuo cia piktintis ir pirstais rodyti kaip kazkas kazkur padare kazkoki buga. Remiantis tokia logika, paskaicius naujiena laikrastyje kaip kazkoks arabas izraelyje valgydamas namie kepta kiausiniene apsinuodijo ir numire, namie kepti kiaushinieniu neapsimoka ir yra bloga praktika.
Lygint programavima su kiaushiniene gali tik zhmones tolimi nuo programavimo :)

Anyway, sprendzhiant pagal shia diskusija Requiem: Bloodymare jau turi bent pora uzhkietejusiu gerbeju. Sekmes zhaidime! :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-12 18:12 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Paskutinis dublis.
Quote:
Batma, buk gerutis, paskaityk ta linka apie AoC Smile Labai prashau. Nes tu ka tik "sugalvojai" toki pat finta kaip ir AoC developeriai Smile Ir beje, nemaishyk skillo(combo, combat art'o, ..whatever) su autoataka Smile
AoC beda, kad tos patchios rases/klases female charas turi mazhesni dps negu male charas.
Quote:
female avatars do less damage then male ones.
Tavo kopijuota citata rodo, kad "some skills" turi ilgesne animacija kuri tesiasi net po atlikto veiksmo.
Beda butu jeigu female charas castindamas firebala uzhtruktu 5 sekundes, o male charas 2(kas ish esmes yra konane). Deja ish tavo kopijuotos citatos tas niekaip neishplaukia.
Quote:
Lygint programavima su kiaushiniene gali tik zhmones tolimi nuo programavimo Smile
KTU IF pirmam kurse rashant metoda destytojas konkrechiai dave pavizdi butent su kiaushiniene. What a surprise. Girdejau dar ir su viniu kalimu pavizdi ir dar keleta "ish gyvenimo" kurie nelabai "istrigo". Anyway, su kiaushiniene lygina zhmones artimi programavimui kai bando ka paaishkinti zhmogui "tolimam nuo programavimo".
Quote:
Anyway, sprendzhiant pagal shia diskusija Requiem: Bloodymare jau turi bent pora uzhkietejusiu gerbeju. Sekmes zhaidime!
Ishvados pas tave stebuklingos.

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-12 23:07 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
O su kuo programavimą lygina žmonės, esantys arti programavimo? :)

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page « 1 2 3 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited