Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-10-21 7:51

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1 2 »
Author Message
 Post subject: The Silmarillion LRPG
PostPosted: 2008-07-09 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 2007-06-27 10:12
Posts: 27
Location: Vilnius
Griežtojo siužeto LRPG žaidimas pagal J.R.R. Tolkino „The Silmarillion“.
Veiksmas vyksta Himringo tvirtovėje, 465 Pirmojo Amžiaus metais, Bereno ir Lūtienos istorijos metu.

Žaidimas vyks Vilniuje, liepos 19 d.
Meistrai Hildiko, Indraja.
Hildigardr@yahoo.com

Žaidimas vyks liepos 19 d. Norintieji gali susisiekti su meistrais.

Priešistorė

Baigėsi Ilgoji Taika, nudundėjo vienas iš didžiausių Belerijando mūšių.
Netikėtosios Liepsnos mūšis, Dagor Bragollach, prasidėjo staiga, daugelis buvo netikėtai užklupti, kai bemėnesienę 456-ųjų metų žiemos naktį nuo Tangorodrimo šlaitų paplūdo didžios liepsnos upės. Jų prieky žengė slibinas Glaurungas, kurį sekė balrogai ir orkų ordos...
Elfų ir žmonių nuostoliai buvo didžiuliai. Žuvo Finarfino sūnūs, Finrodo Felagundo broliai Angrodas bei Aegnoras, ir Bregolasas, Beoro giminės žmonių vadas. Jo brolis Barahiras, kovojęs vakaruose, išgelbėjo karaliaus Finrodo gyvybę, o vėliau, 460-aisiais, ir pats žuvo, gindamas gimtąjį Dortonijoną. Jo sūnus Berenas klajoja kažkur tyruose, jei dar nežuvęs.
Orodretas buvo apsuptas tvirtovėje Tol Sirijono saloje, Kurufinas ir Kelegormas jam padėjo pabėgti į Nargotrondą, o salą užgrobė Sauronas.
Krito Magloro Properša, buvo užgrobtas Aglonas, nusiaubtas Targelijonas, krito Karantiro tvirtovė. Pats Karantiras bėgo į pietus, ir, susivienijęs su dvyniais, pastatė tvirtovę ant Amon Erebo, Vienišosios Kalvos, o Kurufinas ir Kelegormas su savo valdinių likučiais rado prieglobstį Nargotronde.
Tačiau didžiausia netektimi, giliausiu sielvartu galima laikyti Fingolfino, šlovingojo noldų karaliaus žūtį, kuris į dvikovą iškvietė patį Morgotą, sužeidė jį aštuonissyk, bet buvo užmuštas pats.
Tačiau tebesilaiko Eitel Sirijonas, Kyrdano elfai padėjo išguiti orkus iš Hitlumo, gyvas naujasis noldų karalius Fingonas Narsusis. Laikosi Dorijatas, lig ateis laikas ginamas Melijanos Juostos, Gondolinas ir Nargotrondas, paslėptosios karalystės, kurių buvimo vietos Priešas kol kas nežino.
Ir stovi tvirtovė ant kalvos Himringo, vienintelė iš Feanoro sūnų valdų, kurios priešams taip ir nepavyko užgrobti Maidroso, kurio dvasia švietė it balta ugnis, šaunumo dėka. Daugelis tų, kuriems pavyko išsigelbėti, bėgo pas jį – sakoma, kad Himringe priima visus. Ir štai jau atkovotas Aglonas, ir orkai nebegali patekti į Belerijandą šiuo keliu. Bet karas dar nesibaigė.
465-ieji Pirmojo Amžiaus metai.

Hildiko, vertė Indraja

P.S. T.y., tai kaip tik tie metai, kai įvyko didžioji dalis to, kas aprašyta sakmėje "Apie Bereną ir Lūtijeną". Šis žaidimas - proga pažvelgti į įvykius iš kiek neįprastos pusės. Veiksmas vyks Himringe, kur įsikūręs Maidrosas (vardas čia rašomas pagal vieną iš HoME sutinkamų variantų) (vaidmenį atlieka Peacemaker (Tučka)) . Pas jį atvyksta Kelegormas (v.a. Hildiko) ir Kurufinas (v.a. Exon), kaip mes žinome - išvyti iš Nargotrondo po to, kai jo gyventojai sužinojo apie Finrodo žūtį. Ir, savaime suprantama, turintys nuosavą požiūrį į visa, kas įvyko. Tačiau netrukus į Himringą atvyksta ir du Orodreto pasiuntiniai (v.a. Indraja ir Surelindo), kurie Maidrosui papasakos visai ką kita. Maidrosas turi įvertinti padėtį. Kuo labiau verta tikėti? Kaip prašyti Orodreto prisijungti prie kuriamos noldų sąjungos po visko, kas įvyko? Pasiuntiniai atlieka savo darbą, tačiau ir čia ne viskas paprasta - vienas jų anksčiau buvo Kelegormo pasekėjas, tačiau po paskutinių įvykių jo pasaulėžiūra apvirto aukštyn kojomis, dabar jis baisisi viskuo, ką pasauliui užtraukė Feanoro priesaika (v.a. Indr.). Taip pat Himringe svečiuojasi Fingonas (v.a. Veonas) ir galbūt Magloras (v.a. Diarkonas). Mes turime progą sukurti dramą, kurioje susipina pasitikėjimo, priešiškumo, ištikimybės, pareigos gijos. Kuo šioje dramoje nori būti TU? Tai gali būti ir dar kuris nors Feanoro sūnų, ir elfas, kurio gyvenimo istoriją sukursi tu pats, tai gali būti netgi žmogus.
Himringas laukia tavęs!


P.S. T.y., tai kaip tik tie metai, kai įvyko didžioji dalis to, kas aprašyta sakmėje "Apie Bereną ir Lūtijeną".
http://tolkien.balt.net/viewtopic.php?t=375&start=35

Šis žaidimas - proga pažvelgti į įvykius iš kiek neįprastos pusės. Veiksmas vyks Himringe, kur įsikūręs Maidrosas (vardas čia rašomas pagal vieną iš HoME sutinkamų variantų) (vaidmenį atlieka Peacemaker (Tučka)) . Pas jį atvyksta Kelegormas (v.a. Hildiko) ir Kurufinas (v.a. Exon), kaip mes žinome - išvyti iš Nargotrondo po to, kai jo gyventojai sužinojo apie Finrodo žūtį. Ir, savaime suprantama, turintys nuosavą požiūrį į visa, kas įvyko. Tačiau netrukus į Himringą atvyksta ir du Orodreto pasiuntiniai (v.a. Indraja ir Surelindo), kurie Maidrosui papasakos visai ką kita. Maidrosas turi įvertinti padėtį. Kuo labiau verta tikėti? Kaip prašyti Orodreto prisijungti prie kuriamos noldų sąjungos po visko, kas įvyko? Pasiuntiniai atlieka savo darbą, tačiau ir čia ne viskas paprasta - vienas jų anksčiau buvo Kelegormo pasekėjas, tačiau po paskutinių įvykių jo pasaulėžiūra apvirto aukštyn kojomis, dabar jis baisisi viskuo, ką pasauliui užtraukė Feanoro priesaika (v.a. Indr.). Taip pat Himringe svečiuojasi Fingonas (v.a. Veonas) ir galbūt Magloras (v.a. Diarkonas). Mes turime progą sukurti dramą, kurioje susipina pasitikėjimo, priešiškumo, ištikimybės, pareigos gijos. Kuo šioje dramoje nori būti TU? Tai gali būti ir dar kuris nors Feanoro sūnų, ir elfas, kurio gyvenimo istoriją sukursi tu pats, tai gali būti netgi žmogus.
Himringas laukia tavęs!

Mums reikalingi:

Himringo elfai – įvairus, jei sunku susigalvoti, rašykit, pasistengsim padėti.
Feanoro sunūs: Karantiras Tamsusis ir Dvyniai (Amrodas ir Amrasas)
Elfai (o gal, žmonės), išlaisvintieji iš Tol Siriono.
Šiaip elfai (ar žmonės, pabėgėliai).

_________________
Mano rankdarbiai:
http://hild-0.livejournal.com/344725.html


Top
   
 Post subject: Taisykles
PostPosted: 2008-07-14 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 2007-06-27 10:12
Posts: 27
Location: Vilnius
1. Žaidimas vyks pagal J. R. R. Tolkien „Silmarillion“
O tai reiškia:
1.1. Prieš žaidynes reiks perskaityti minėtąją knygą. Atsikalbinėjimai, esą „bandžiau skaityti, bet po 20 puslapių nusibodo“ nepriimami, laiko kol kas yra – prašom šviestis.
1.2. Žaidimo veiksmas vyks konkrečiame pasaulyje, konkrečioje vietoje ir konkrečiu laiku –Tai reiškia, kad žaidime nebus to, ko nebuvo Viduržemėje tuo metu. Nebus skavenų, hobitų, goblinų, prie kurių mes visi esame įpratę, nebus tamsiųjų elfų a la Drow, nebus „piktųjų“ elfų ir iš viso elfų maniakų. O tai reiškia, kad neatitinkančios žaidimo dvasios, taip pat ypač „originalios“, su kokiomis man tenka neretai susidurti, paraiškos bus automatiškai atmestos. Tai žaidimas pagal Pirmojo Amžiaus Ardą ir prie šio klausimo aš daugiau negrįšiu.

2. Tai žaidimas su itin griežtu siužetu.

Ką tai reiškia?
Mes norim atkurti pasaulį, aprašytą knygoje. Yra tekstas – siužetas, faktai, įvykiai, aprašyti minėtojo pasaulio dėsniai – pagal juos ir vyks žaidimas. Tai reiškia, kad veiksmas žaidimo metu vyks pagal knygoje aprašytus įvykius. Tai nėra galimybė peržaisti (kaip aš būčiau pasielgęs jo vietoje), žaidimas skirtas būtent suprasti personažų motyvaciją, kodėl veikėjas padarė ar pasakė tai, kas aprašyta knygoje, ką jis tuo norėjo pasiekti ir kas, bei kodėl būtent taip, įvyko.

Žaidimo tikslas – pasistengti atkurti to pasaulio dvasią, atmosferą, pajausti Viduržemę savo vidumi, pasijausti jos dalimi. Mes norime padaryti tai kartu su jumis ir mes pasistengsime tai padaryti. Tai ne vien apie meistrus, bet ir apie visus jus, tiksliau – mus. Norėtųsi, kad tai taptų visų mūsų bendru tikslu. Tie, kas važiuoja į žaidynes tik tam, kad pasikautų ar „pasikeltų“, gali nesivarginti – šis žaidimas NE kovinis ir NE kvestas. Tai žaidimas, skirtas tiems, kurie nori vaidinti, įsijausti į rolę. Nesitikėkite, kad žaidimo meistrai vieni sukurs atmosferą, padarys gražų žaidimą ar mišką prie Vilniaus pavers Viduržeme – norint tai pasiekti, reiks pasistengti visiems: meistrams, žaidėjams, žaidimo technikams. Jei bus adekvatūs, gerai apgalvoti personažai, gera vaidyba, jei kiekvienas iš mūsų pasistengs suprasti savo veikėją, pasijusti juo, tapti juo – tada mums viskas pavyks. Savaime suprantama, kad meistrai padarys viską, ką gali, bet nesitikėkite, kad meistrai visagaliai. Juk kad paverstume miško laukymę elfų pilimi, negana vien papuošti sienas spalvota medžiaga ir popierinėmis gėlytėmis, ir tuo labiau negana Meistro nurodymo. Reikia, kad ir žaidėjai bent trumpam toje laukymėje pasijustų elfais, ar bent jau pasistengtų juos suvaidinti.
Aš tikiu jumis.
Ačiū.

Bendrosios žaidimo taisyklės:

Meistras nekeičia taisyklių žaidimo metu.
Meistras nekeičia taisyklių likus savaitei iki žaidimo.
Jei Jūs turite klausimų dėl taisyklių, kilus neaiškumams ar, jei pastebėjote kokius nors nelogiškumus, Meistrai Jus mielai išklausys PRIEŠ ar PO žaidimo, bet jokiu būdu NE ŽAIDIMO METU!
Mūsų nuomone terminą „Meistrų savivalė“ sugalvojo prasti žaidėjai, kurie atvyko į žaidimą nesusipažinę su taisyklėmis ir nepasiruošę žaisti. Žaidėjas važiuoja žaisti, o ne rietis su meistrais ir, jei kyla konfliktinė situacija, žaidėjas iš principo yra neteisus.

Jei žaidėjas atvyko į žaidynes, tai reiškia, kad jis automatiškai sutinka su taisyklėmis.
DĖMESIO: ir žaidybinėje, ir nežaidybinėje teritorijoje griežtai draudžiama:
a) Kirsti, laužyti ar kitaip žaloti medžius.
b) Šiukšlinti. Tuščių butelių, konservų dėžučių, popierių ir kito šlamšto neturi mėtytis nei žaidybinėje, nei nežaidybinėje teritorijoje.
c) Ardyti vietinių gyventojų statinius (tiltus, tvoras ir kt.)
Žaidybinę teritoriją nustato Meistrai.

Atminkite: žaidimo sėkmė priklauso nuo Jūsų sąžinės, o ne nuo gebėjimo apeiti egzistuojančias taisykles. Tikimės, kad konfliktai nekils (išmokite surasti kompromisą ar nusileisti).
Bus griežtai baudžiamas nežaidybinis elgesys, nežaidybinis bendravimas ir ypač griežtai – girtavimas! Arba važiuoji žaisti, arba girtauji ne poligone!
Atminkite, žaidėjas, keliantis daug nežaidybinių problemų kitiems žaidėjams ir Meistrams, turi daug šansų tapti nepageidaujamas ir kituose žaidimuose. Elkitės kultūringai!

Meistrai pasilieka teisę egzaminuoti žaidėjus, kaip gerai jie žino taisykles ir žaidimo pasaulį. Meistrai daro rimtą projektą ir jei žaidėjas negerbia meistrų tiek, kad net nesiteikia perskaityti taisyklių ar reikalaujamo teksto, jam nėra ką čia veikti.

Paraiškos forma:
1. Tikras vardas arba slapyvardis
2. Amžius
3. Kontaktai- el. paštas, telefonas, esant reikalui, pašto adresas.
4. Žaidimo patirtis: stalo, vaidmenų žaidimai, laikas, vieta, kas meistravo.
5. Pažintis su šaltiniais: „Silmarillion“, „Lord of the Rings“, straipsniai, internetas.
6. Alergija, lėtiniai susirgimai, netoleravimas ir t.t.
7. Pasirodymo žaidime tikimybė. Jei planai pasikeistų, ir žaidime dalyvauti negalėsite, būtinai praneškite.
8. Medicininės žinios, mokėjimas suteikti pirmąją pagalbą, jei yra.
9. Personažo vardas.
Žaidėjams, susikūrusiems savo personažą. Trumpas personažo aprašymas – kas toks, kas tėvai,
10. Visa tai, ką Rusijos žaidėjai vadina „kventa“ – personažo asmenybės ir biografijos aprašymas, kas jis, koks jis, ką apie jį galvojate? Santykiai su draugais, giminėmis*, pasauliu, pačiu savimi, galų gale. Kaip gyveno, kuo gyveno, ką veikė, kokia buvo jo šeima, ką mokėjo daryti ir ką mėgo daryti? Savaime suprantama, kad jį mylėjo ir santykiai buvo greičiausiai nuostabūs, bet kokie būtent?**
11. Kokiomis kalbomis (lietuvių, rusų) kalbate? Žaidynėse kalbos barjero dažniausiai neatsiranda, juolab, kad valstybinę kalbą moka visi, o žaidėjų iš užsienio dalyvavimas mažai tikėtinas. Tai neturės įtakos skirstant roles, bet norėtųsi, kad Feanoro sūnūs susikalbėtų tarpusavyje be vertėjo. O noldai ir sindai iš pat pradžių gali ir nesuprasti vieni kitų. Visa tai nesunku sutvarkyti, bet tai reikia padaryti prieš žaidimą.

Be to, yra planų padaryti pirmąjį noldų ir sindų susitikimą realiai dviem kalbomis, bet apie tai bus galima kalbėti, kai sulauksime pirmųjų paraiškų. Quenya – lietuvių kalba.

• Ypač tai svarbu Valdovams, pageidautina, kad aprašytumėte, kaip personažas, t.y. JŪS bendrauja su giminėmis bei ką jaučia savo broliams ir seserims. Norint susiderinti, būtų gerai susirašyti iš anksto, galima netgi sužaisti kokį epizodą per mIRC ar ICQ. Patirtis rodo, kad santykius su artimaisiais didžiąja dalimi lemia tai, kas per asmenybės buvo to ar kito personažo artimieji. Būtų gerai aptarti bendrus prisiminimus, situacijas iš praeities ir t.t.
• ** Beje, pamėginkit įsivaizduoti save būtybe, kurią visi myli, kuri įsisąmonino save kaip pasaulio dalį (ne pasaulio šeimininkas, o būtent – dalis). O pasaulis – kažkas labai sava ir asmeniška kaip, pavyzdžiui, šiame Kemenkiri apsakyme:
http://kemenkiri.narod.ru/suriqwesse.htm
Pagalvokite, juk kiekvienas iš mūsų turi kažką panašaus- ežeras, medis, akmuo, takelis per mišką. Meistrui to ir žinoti nebūtina, jūs patys sau sugalvokite!
Nesiimsiu tvirtinti, kad minėtasis personažas buvo toks ar kitoks ( jei bus paraiška, aptarsim tai su konkrečiu žaidėju), gal jūsų elfas bus ir visiškai kitoks. Bet elfo, gyvenusio Valinore, pasaulėjauta šiame apsakyme pavaizduota itin tiksliai.

Dar kelios pastabos:
Eldai neskirstė darbų į vyriškus ir moteriškus. Tiesiog dėl įgimtų polinkių moterys imdavosi vienų darbų, o vyrai kitų. Moterys dažniau būna gydytojomis, rūpinasi sodais ir pasėliais, verpia, audžia ir siuva, groja muzikos instrumentais, tuo tarpu vyrai nagingi kalviai, juvelyrai, akmens ar medžio raižytojai, jie daro įvairiausius prietaisus ir instrumentus, kuria muziką, eiles, gamina maistą, nors duoną kepa dažniausiai moterys. Bet kažkokių griežtų apribojimų nėra, bet kuris iš noldų galėjo pasirinkti užsiėmimą, koks jam labiausiai patinka. Smulkiau aprašyta straipsnyje „Eldų papročiai ir įstatymai“
Nepamirškite, kad kiekvienas elfas gerai išmanė keletą dalykų ar amatų. Galbūt jis pasiekė aukštumų vienoje ar kitoje srityje, bet tai nereiškia, kad jis užsiiminėjo vien tik tuo. Pavyzdžiui, jei Kelegormas buvo žymus medžiotojas, tai dar nereiškia, kad tėvas jo nemokė kalvystės ar juvelyrikos, jis pats savarankiškai dar galėjo studijuoti lingvistiką, dainavimą ar net kulinariją.
Atminkite, kad elfui nėra „gėdingų“ ar „nešvarių“ darbų, prisiminkite apsakymą, kur Valdovas ėjo vandens ir žvejojo – kodėl gi ne? Dauguma ruošos darbų jam buvo neįmanomi dėl suprantamų priežasčių, ir ką gi – padeda gentainiams kuo gali. Kas palapines stato, kas vandens eina, kas malkas ruošia. Nepriklausomai nuo visuomeninės padėties, elfas nelaiko ruošos ar kito darbo gėdingu. Reikia, tai reikia – padarei ir baigta.
Kaip susikurti personažą. Pagalvokite, ko Jūs norite iš žaidimo, kokį personažą Jūs norite susikurti, kas jis bus? Ką jis mėgsta, ko negali pakęsti, kas gali išvesti jį iš pusiausvyros? Kas jam yra džiaugsmas, o kas skausmas? Kas jam buvo svarbu? Įsivaizduokite jį kaip save – kaip jis kalba, kaip juda, kodėl jis tapo tokiu, kokiu tapo? Pasijuskite juo – įsivaizduokite: aš gyvenau Amane, turėjau laimingą vaikystę, brolius-seseris, draugus, kažką mylėjau labiau, kažką mėgau labiau...
Įsivaizduokite vieną dieną iš personažo gyvenimo: atsikėliau, nusiprausiau, apsirengiau (kuo aš mėgstu rengtis?), su kuo bendravau, ką veikiau, kaip visa tai vyko? Pažiūrėkite, kas Jums gavosi, atsakykite sau į klausimą – koks jis? Jei žinote, kaip susiklostė jo likimas, pagalvokite: ar toks Finrodas mestų viską ir leistųsi į beviltišką kelionę dėl mirtingojo? Jei personažas ne iš sąrašo, pagalvokite, kaip galėjo susiklostyti jo likimas? Jei žaidimas pavyks, bus galima galvoti ir apie pratęsimą.
Kostiumai.

Deja, Tolkinas elfų drabužių smulkiai neaprašinėjo. Rusijos tolkinistai, rengiantys panašius žaidimus jau ne vienerius metus, sukūrė kelis elfų kostiumo modelius, susipažinus su kuriais buvo nutarta:
Elfų apranga turėtų būti daugiasluoksnė, ar bent jau dvisluoksnė. Vyrų kostiumą sudaro kelnės (ne džinsai, o jei džinsai, tai ne mėlyni, be jokių užtrauktukų, kniedžių ir kitų matomų detalių), apatinės palaidinės ir viršutinių drabužių. Čia galimos variacijos – gali būti tunika ar kota, skvernų ilgis iki klubo vidurio ar iki kelių, ilgomis ar trumpomis rankovėmis, puošti siuviniais, karoliukais ar bižuterija (dažniausiai puošia rankoves, apykaklę, skvernus, rečiau krūtinę ir pečius). Svarbiausia, kad viskas būtų estetiška ir funkcionalu. Jei matomos apatinių drabužių detalės, jos irgi gali būti išsiuvinėtos. Galima siūti drabužius iš dviejų spalvų medžiagos. Viršutiniuose drabužiuose gali būti iškirptės: iš šonų, jei personažas dažniau vaikšto pėsčias, ar iš priekio ir užpakalio, jei jis dažniau jodinėja raitas.
Moterišką aprangą sudaro apatinė palaidinė ir ilga suknelė, pasiūta pagal figūrą. Suknelė siekia iki blauzdų vidurio ar kulkšnių. Jokio krinolino, šleifų ar gilių dekolte nebūna. Moteris gali, jei nori, nešioti ir vyriškus drabužius, ypač jei susiruošė į karą, bet tokiu atveju ji privalo nešioti herbą, kad kiti suprastų, jog prieš juos moteris, o ne vyriškas personažas. Ar sugalvokite pačios, kaip leisti suprasti, kad tai moteris vyriškais drabužiais, o ne vyras – daugiau papuošimų, labiau aptempiantys kostiumai ir t.t.
Viršutinių drabužių rankovės gali būti siauros, plačios ar gali jų iš viso nebūti.
Raštų motyvai gali būti augaliniai, keltiški ar geometrinės figūros.
Labai gražu būtų, jei drabužius puoštų atitinkamų Namų herbas.
Apsiaustas – ilgas, šiltas, pageidautina su kapišonu, iš tikrųjų saugantis nuo šalčio ir lietaus.
Pageidautina vyriško kostiumo detalė – diržas ar net du: ant vieno, pavyzdžiui, kabo kalavijas, ant kito – durklas. Gertuvė, kapšeliai – kiek žinoma, elfai kišenių nepraktikavo, taigi odiniai maišeliai prie diržo bus labai naudingi. Diržai gali būti siuvinėti ar puošti įspaudais.
Avalynė – auliniai batai (vyrams), gali būti minkštos odos pusbačiai, sandalai, moterys gali nešioti basutes, nors nesu įsitikinusi, kad miške tai patogu. Kedai nepageidautini, ar bent jau ne ryškių, ultramadingų spalvų.
Medžiaga – linas, vilna, medvilnė, šilkas. Rekomenduojama bent jau apatiniams drabužiams imti natūralias medžiagas. Spalvos gali būti ryškios, bet ne akį rėžiančios, blizgantys audiniai naudojami daugiausiai kostiumo puošybai. Rusijoje yra priimta, kad atitinkamų Namų atstovai nešioja tuos ar kitus spalvų derinius, pvz.: Pirmųjų Namų noldai nešioja juodos ir raudonos spalvų drabužius, Antrųjų mėlyną su sidabru, Trečiųjų – baltą, žalią ir auksinę, jei neklystu. Nesu įsitikinusi, kad mums to reikia – palieku tai Jūsų nuožiūrai. Svarbu, kad kostiumas jums tiktų ir patiktų. Jei kažkam iš feanoringų netinka ar nepatinka juodos ir raudonos derinys – tai ir nereikia! Be to, aš nelabai įsivaizduoju būtybę, šimtmečiais nešiojančią tuos pačius spalvų derinius.
Atminkite, kad elfo apranga atspindi jo vidinį pasaulį, asmenybę, pomėgius, kad elfai supantį juos pasaulį suvokia greičiau estetiškai, nei logiškai, jiems ir į galvą neateis padaryti praktišką, funkcionalų, bet negražų daiktą. Bet kuriuo atveju elfo apranga turi atrodyti valyvai, gražiai ir tikti jam.
Pageidautina, kad elfo kostiumas nebūtų tiksli viduramžiško žmonių kostiumo kopija – visgi elfai turėjo savo kultūrą, skiriančią juos nuo žmonių kultūrų – tiek rytietiškų, tiek vakarietiškų.
Kostiumų pavyzdžiai:
http://www.tolkien.ru/graysilk/lastalli ... lothes.htm
http://www.stockmail.ru/silm2002/dress.html
Ornamentai:
http://www.stockmail.ru/silm2002/master.html
Dar keletas žodžių apie išvaizdą:
Elfai naudoja kosmetiką naudoja minimaliai ar nenaudoja iš viso, jei auskarai, tai maži, ypač tai galioja vyrams, jokio pirsingo „egzotiškose“ vietose. Tai leistina tik orkams. Šukuosenos pačios paprasčiausios, elfai nešioja ilgus plaukus, kartais juos pina į kasas, suveržia odiniu dirželiu ar metaliniu lankeliu. Plaukai natūralių spalvų, jei Jūs juos dažote, pasistenkite, kad tai nebūtų labai pastebima, jokių nenatūralių, „pankiškų“ spalvų. Taip pat neturėtų būti nestandartinių šukuosenų, kaip dredai, skiauterės, skustos galvos, pankiškos skiauterės ir kiti žmogiški išradimai.
Barzdos elfams neauga, arba pagal kai kuriuos šaltinius auga, bet labai retos ir tik nugyvenus daug šimtmečių.
. Klijuoti elfiškas ausis nėra būtina – kiekvieno nuožiūra. Jei tai padės kam nors įsijausti į vaidmenį – prašom. Jei kažkam tai atrodo nenatūralu ir todėl neelfiška – vėlgi jo reikalas. Tas pat pasakytina ir apie plaukų dažymą tam, kad supanašėtum su personažu – sprendžia kiekvienas individualiai.
Kovos taisyklės.
Žaidimas, kaip žinia, ne kovinis. Kovų metu hitai neskaičiuojami. Zonos, į kurias negalima smūgiuoti: galva, kaklas, kirkšnys, plaštakos ir pėdos, merginoms – krūtinė. Draudžiami kovinės savigynos veiksmai, smūgiai galva, skydu, rankomis ir kojomis. Tie, kas dalyvaus kautynėse, privalo pasirūpinti šarvais (esant tokia galimybei), apsauginėmis pirštinėmis, antblauzdžiais.
Ginklai.
Nebus praleisti dvirankiai kardai, alebardos, katanos ir visi kiti rytietiškos išvaizdos ginklai. Šiuo klausimu Meistrų ir žinomo filmo kūrėjų nuomonės išsiskyrė.
Šarvai.
Šiame žaidime šarvai hitų neprideda, vien dėl to, kad jų nėra. Gali būti kostiumo dalis ir dėl saugumo tiems, kas dalyvaus kautynėse. Noldai nešioja odinius arba žvynų tipo šarvus, Mitrimo sindai nešioja odinius, labai didelė retenybė – iš Doriato atkeliavę grandininiai šarvai. Orkai gali nešioti grandijų dalis (keli pavieniai žiedai ant odinių šarvų), odinius šarvus, žvynų tipo šarvus. Orkų šarvai turėtų atrodyti kuo bjauriau, gremėzdiškiau. Primygtinai rekomenduojame naudoti pirštines, antblauzdžius, dilbių apsaugas. Kirasos, ispaniško tipo šarvai praleidžiami nebus. Šalmai – atviro veido, europinio tipo, slaviško ar skandinaviško tipo, ne „katiliukai“. Skydai turi atrodyti estetiškai, jokių išlindusių vinių, „tualeto durų“ ir t.t. Smūgiai skydu į skydą negalimi, kaip ir taranavimas skydu. Turintiems skydus pravartu pasirūpinti šalmais.
Magija.
Magijos žaidime nebus, magiškų, tradiciniu supratimu, daiktų irgi nebus.
Ekonomika
Ekonomikos irgi nebus.

_________________
Mano rankdarbiai:
http://hild-0.livejournal.com/344725.html


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 11:54
Posts: 839
Location: Nar Shaddaa
kiek zaideju nusimato jusu zaidime? :roll:

_________________
dyvu dyvai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 2007-06-27 10:12
Posts: 27
Location: Vilnius
Kol kas negaliu pasakyti. O kodėl paklausite?

_________________
Mano rankdarbiai:
http://hild-0.livejournal.com/344725.html


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 11:54
Posts: 839
Location: Nar Shaddaa
norejau suzinot nors apytiksli skaiciu, juk kazkiek jau uzsiregitravo?

_________________
dyvu dyvai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 2007-06-27 10:12
Posts: 27
Location: Vilnius
Taip, kažkiek užsiregistravo. O kam to reikia? Ar tiesiog smalsu, ar kažkam reikia žinoti? Ar Jus važiosit tik jei bus tam tikras žaidėju skaičius? Be abejonės, misterinis žaidimas daug žmoniu nesirinks. Kol kas tiesiog bijau sumeluoti... Gal, apie 10.

_________________
Mano rankdarbiai:
http://hild-0.livejournal.com/344725.html


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-15 0:01 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 11:54
Posts: 839
Location: Nar Shaddaa
dekui uz atsakyma.

_________________
dyvu dyvai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-16 12:59 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-12 17:17
Posts: 159
Location: Vilnius
"Tai žaidimas su itin griežtu siužetu."
Manau, verta paminėti, kad siužetas griežtas "globaliniu lygmeniu", o štai kaip būtent vyks šis epizodas, kas bus nutarta derybose, kokias išvadas sau pasidarys konkretūs veikėjai šįkart - "mikrolygmeniu" pakankamai laisva.

_________________
Tai ne paprastas žiedas, o kažkoks prietaisas! – Z.Bobyr


Top
   
PostPosted: 2013-07-07 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-12 17:17
Posts: 159
Location: Vilnius
Taigi, istorijos labui paminėsiu, jog panašūs nedideli žaidimai iki šiol vykdavo kasmet. Nedideli, bet juose dalyvaudavo žmonės ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Latvijos, kartkartėmis - iš Rusijos. Pasakojimas apie vieną iš griežto siužeto Silmarillion žaidimų - čia; pasakojimas apie laisvo siužeto žaidimą Tolkino motyvais, tačiau su veiksmu mūsų laikais mieste - čia.

_________________
Tai ne paprastas žiedas, o kažkoks prietaisas! – Z.Bobyr


Top
   
PostPosted: 2013-07-08 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 2005-12-23 12:44
Posts: 171
Location: Vilnius - Utena
Ačiū Tau labai. :handshake:

_________________
Cinikas - žmogus, turintis įžūlumo matyti pasaulį tokiu, koks jis yra.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1 2 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited