Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-20 5:51

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-28 11:23 
Offline

Joined: 2006-02-23 11:38
Posts: 101
Location: Vilnius
Jo sklillas naudojamas kas pusvalandi valanda kvepia WOW Online.
Jo didelis minusas tai kad reikia pataikyti per kakla, todel laukti 30 minuciu iki sekancio bandymo butu liudna labai. Automatiskai zmones nores kad toks brangus ir sudetingas skillas veiktu ishkarto ir nereiktu pataikyti kas irgi blogai nes atsiras autokill.
Todel pamirshkite hebra savo kularkes zaidime diena miske nes man pradeda atrodyti kad cia ninja burelis. :twisted:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-28 17:04 
Offline

Joined: 2006-05-08 19:05
Posts: 1040
Location: Vilnius
Pataikyti per kakla nera sudetinga tiems kas givena kuluarkemis :)

_________________
Svetainė: http://www.lauretaur.com El.paštas: info@lauretaur.com
[ img ]
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-28 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 2006-08-29 23:54
Posts: 30
Location: Vilnius
Man WOW nekvepia, nes aš ne no liferis. Heh.

Na, ir dieną galima pasnykinti, jei dar tam synergy skilla būtų.

Šendien truputį brainstorminau ir kelios kolkas nevisiškai tobulos idėjos, kurios gali būti gal kiek sudėtingos, bet gal kam kils idėjų:

Pėdsekiui ir Kariui atskirti/sukurti pasyvias/aktyvias abilkas(Tarkim kiekvienas tūrėtų po 3-5), kurios galėtų(ne visos), turėti 2-3 lygius ir tam tikrus reikalavimus savo aprangoje. Jei max lvl ir liks 5, nes šiuo atveju galima paimti tik dalį skillų(Vieta žmonėms pamąstyti).

Pėdsekio abilkos:
1. Nematomumas turintis 3lvl. (1. Nematomas jei nejuda, nekelia triukšmo ir yra bent 4-5m. atstumu 2. Nematomas jei juda ytin lėtai, nekelia triukšmo ir yra bent 2-3m. atstumu 3. Nematomas jei juda lėtai, nekelia triukšmo)
Galima kabinėtis prie tų metrų ir pan. bet čia tik idėja. Nematomas pedsekys turėtų devėti specifinį veido uždangalą ar rišėti koki mėlyną(ar įdomesnį) raištį. Ir tam kad "išeitu" iš nematomumo turi jį nusirišti . O ,kad taptu nematomu, turi lėtai užsirišti, turėti lygų kvėpavimą. (Reikalavimas turėti Cloaką). Galima pradėti mokytis nuo 3lvl.
2. Backtab. x2 dmg. (Reikalavimas: Ne kuoka gi stabinam. Tai turi būti durklas, kardas, ietis ar šaunamasis ginklas) (Turint nematomumą lvl 2 ir esant 5lvl. galima kuluarkė kas 30-60min)
3. Aplinkos ir gyvūnų žinios, kurios leistų atskirti reikalingus ir naudingus organus (Reikalavimas 2lvl.)
4. Greita ataka. Lengvu ginklu galėtų 3(o gal 2), smūgius atlikti siuvimo mašinėlės stiliumi. Kartą per kovą ar kas kažkiek smūgių.
5. Vangumas. Galėtų išvengti 1lvl. 1 smūgio 2lvl. 2 smūgių žalos. (Reikalavimas: gali devėti tik lengvus šarvus) Kartą per kovą.


Aš dar tiksliai negalvojau praktiškai kaip tai atrodytu, bet balansas toks: Gali neimti kokio skillo ir turėti geresnius šarvus, greitą ataką,žinias, dalį nematomumo arba rizikuoti kelis lygius ir vaikščioti beveik nuogas, tada gal užsikelti Vangumą. Ar kažkas panašaus.
Aišku reikia sugalvoti kokį vienetinį Amuletą(nepigų),kad galima būtų matyti nematomus...Uch.

Tipo anryl ir per daug krūta? Jei magas ar žinys kurio nors lygio įgautų galimybę matyti nematomus ir galėtų juos iš tos pozicijos išmesti, tai tokis banditėlis pagautų fireball'ą ar būtų paralyžiuotas, tada kokis Karys pribėga ir lengvai jį nusmeigia. Per didelis kiekis nematomų būtų išspręstas minėto aukščiau Amuleto kiekiu. Sėdi koks 10 nividimkų. Eina viena grupelė su tokiu. Pabėgau. Eina kita. Miriau. Ir tokiu būdu jiems reiktų labiau galvoti kaip kelti. Be to, nematomumas nebūtinas. Yra ir kitas kelias. Juoba, bus nelengva ir tuos kelis lvl pakelti, jei tai įmanoma bus..

Karys:

1. Papildomas gajumas 1lvl. +2 2lvl. +4 3lvl. +6 (Skaičius galima keisti, priklausomai)
2. Kario šūksnis. +1 žalos 1lvl. 1 2lvl. 2 smūgiams.(Nesistekina su Įniršiu) Aišku tai sumažintų mago reikšmę, bet tarkim Kario šūksnį galima būtų mokytis nuo 2lvl.
3. "Aglušonas kovoje" 2-3s. Aišku reikia pataikyti į savo auką. (Reikalavimas: Ne smulkus ginklas) (Turint maks. kario šūksnį ir esant 5lvl. šis smūgis daro +2-3 žalos.
4. Žinios apie ginklus. Tarkim tik šie žmonės galėtų naudoti kitų ginklus(Jų čipus) , o gal apskritai tik šios žinios leistų paimti ir ginklų čipus, ne tik life/armor. (Req: lvl2)

Būtų sudėtinga prieš tokius tankus kovoti. + dar galimybė turėti skydą yra imba. Tarkim max life bus 20. Tai Kariai vienintėliai galės tokius skaičius prisisisegti.


Aišku čia galima dar galvot ir perbalansuot(keisti skaičius, pridėti sąlygų), bet čia tik idėją, kuria, kad ir dalinai, galėtų pasinaudoti.

Pabandysiu dar Žynių/Magų klausimu ką nors sugalvoti.

P.S. ungvorox, turi kažką prie Ninja? Jei tinkamai subalansuoti, tai čia valdys asmeniniai sugebėjimai bėgti, valdyti kardą ir žaidybinis gebėjimas turėti daug daug gajumo, o ne kuluarkės, kurios bus beveik nepasiekiamos


Įdomu kas bus daroma,kad būtų daugiau Magų/Žynių, nes Jų reikia...

_________________
Here comes the bass.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-28 21:57 
Offline

Joined: 2006-05-08 19:05
Posts: 1040
Location: Vilnius
Na tada Summerland taps itin idomu dalyku butent atzaidinejimo aspektu.
Naujuokams tikrai bus sunkiau isijungti ir isiminti visa lorplayinga , o veteranams tai tikrai taps dar idomiau nes jie patirs ir ismegins daug nauju patobulinimu larpe isvis, o ypac dar geriau isiterps i nauja zaidymo sistema.

_________________
Svetainė: http://www.lauretaur.com El.paštas: info@lauretaur.com
[ img ]
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-28 22:47 
Offline
User avatar

Joined: 2006-08-29 23:54
Posts: 30
Location: Vilnius
Na, pamėčius smegenis, atsirado keli pasiūlymai/pamąstymai, kuriuos aišku daug kas žino/supranta:

Per daug skillų(kalbu apie melee veikėjus) daro chaosą, žaidimas tampa sudėtingas tiems kas skillais mažai naudojasi arba prieš tai neskaitė taisyklių/skillų sąrašo. Reiktų atrasti visiems prieinamą skillų skaičių(mano pavyzdys yra arti optimalaus, nes suteikia galimybę tos pačios klasės veikėjams turėti skirtingas savybes ir apskritai toks dalykas kaip strategija atsiranda. Bet tam ,kad būtų daug įdomiau, nei buvo - atsiprašau ,bet pasigedau to in combat variacijų ir galimybės kovoti 1v1 prieš kiek stipresnį asmeninėmis savybėmis veikėją, jei esu kažkokiu būdu prasimanęs daugiau aukselio, nors savaime aišku,kad šių žaidynių principas buvo kiek kitokesnis ir savotiškai baksnojantis - galima būtų įtraukti bent 1-2 paprastai naudojamus skillus pvz.: todėl,kad dabar nebus siuvimo mašinėlės, būtų koks skilas leidžiantis bent keliskart pasinaudoti šiuo stiliumi).
Manau,kad ypatingą dėmesį reikia skirti Žynių/Magų klasėms ir pagalvoti kaip pritraukti žmones naudoti juos(Žynių gal ir buvo, bet magų vos keli). *Bigger fireball? Easier to obtain Revive?*

Gal tai išsispres patobulinus lvl sistemą(bijau siūlyti bet ką nesiejant exp ir gold)..

Taigi, reikia rinktis ir bandyti balansuoti,kad naujokams būtų įdomu ir pakankamai paprasta, o veteranams būtų daugiau fan.

Tikiuosi daug tusčio į kiaurą nepripilsčiau.


Ką tik mane apšvietė kelios idėjos mago/žynio kerams:

1. Masinis dmg. Jis nebūtų didelis, bet MASS. Aišku priklauso nuo sugalvotos combat koncepcijos(Jei nebus daug masinių, tai nafik reikalingas..)
2. Jūsų grupę užknisa,kad jūsų priešai prakeikti bailiai? Keras neleidžiantis niekam išeiti iš tam tikro diametro rato ar kol girdi kerėtojo balsą(Jis nejudėdamas skaičiuoja iki 10 ar 20). (Pančius reikia pataikyti, o ir tai, tik vienas biednas priešas..)
3. Paversti priešą draugu...


P.S. Kai bus paskelbtos kitų metų taisyklės, tai surinkti keletą būsimų dalyvių, kaip teisėjų, kurių pareiga būtų pamąstyti/pratestuoti veikimą, balansą. (Kam tai jei yra organizatoriai? Na, nežinau.. )

_________________
Here comes the bass.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-29 11:44 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-09 15:07
Posts: 959
Skills tokio pobudzio kaip aprashyta, nematomumas, pavertimas draugu, ninja ir panashus dalykai - are just not working.
tai nebutu kazhkas naujo. tai jau labai seniai tikrinta ir cia ir Latvijoj.

o komentaro apie "Summerland taps itin idomu dalyku butent atzaidinejimo aspektu" - tai ash visishkai nesupratau. gal galima gauti paaishkinimo?

_________________
Master.... Prosto Master


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-29 14:24 
Offline

Joined: 2006-05-08 19:05
Posts: 1040
Location: Vilnius
Nejau cia sunkiau suprasti negu man paaiskinti?

_________________
Svetainė: http://www.lauretaur.com El.paštas: info@lauretaur.com
[ img ]
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-29 16:30 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
ka bendro turi sudetingos kombato taisykles su atzaidinejimu?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-29 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 2006-08-29 23:54
Posts: 30
Location: Vilnius
Narf, Aš tik stengiuos generuoti idėjas. Tiesa - ninja stuff yra labai abejotinas dalykas - sutinku, bet bent kelis simple skill galima būtų įtraukti. Ką - patyrusių žmonių darbas..Bet kad ir vienas du labiau veikiantys skillai pakeistų žaidimą, bet vėl gi - priklauso nuo kokiu principu vyks kovos..

Heh. Gal man patylėti..

_________________
Here comes the bass.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-29 17:25 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-28 13:33
Posts: 1224
Location: Vilnius
Viskas čiki, kuo daugiau nuomonių, tuo geriau :) Nors mes kol kas linkstam link paprastumo. Kiek galima daugiau supaprastinti taisykles :)

_________________
The cake is a lie


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 64 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited