Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 18:31

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page « 112 13 14 15 16 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-05 11:04 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
galima ir is crpg padaryt zaidima
uztenka ivesti keleta gyvu meistru

kitaip tariant mmorpg padaryti ne zaidimu o irankiu zaidimu pravedimui

jeigu atsirastu norinciu pameistrauti/palosti toki zaidima, esu atviras visokiems klausimams beigi pasiulymams (intymiu nesiulyti)

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-07 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
smeli wrote:
galima ir is crpg padaryt zaidima
uztenka ivesti keleta gyvu meistru
VtM:redemption, berods turėjo galimybes daryti sesijas. Gm'inti parčiui. (aišku tai jau ne MMORPG)


Bet, mano personaline, matyt kiek klaidinga nuomone, jeigu MMORPG yra jau toks prastas jog be n meistrų jame nieko įdomaus neįmanoma padaryti, tai kam dar kankinti tuos n meistrų?
Suprantu - meistrai kurie pastumia, parodo kelią, palaiko rp, bet sąlygos visam tam, jeigu kalbam mmorpg, jau turėtų kažkokios būti ir taip.

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-07 12:29 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
XXIcentury wrote:
Bet, mano personaline, matyt kiek klaidinga nuomone, jeigu MMORPG yra jau toks prastas jog be n meistrų jame nieko įdomaus neįmanoma padaryti, tai kam dar kankinti tuos n meistrų?
Suprantu - meistrai kurie pastumia, parodo kelią, palaiko rp, bet sąlygos visam tam, jeigu kalbam mmorpg, jau turėtų kažkokios būti ir taip.
salygos yra bet kuriame MMORP didesnes ar mazesnes
didziausios yra ten kur galima keisti programini koda bent minimaliai
vienok be meistru is bet kokio MMRPG zaidejai nesunkiai pagamina MMO Strategy geima su RPG elementais
ir kuo toliau tuo vis daugiau antiRPG elementu atsiranda zaidime

jei daryti RPG sesijomis MMORPG pasaulyje, stiliumi GM komanda ir Zaidejai. tai kompiuteriniu mobu nelieka visiskai, nes tokiame zaidime grindinimas nereikalingas

sunkesnis varinatas daryti RPG tiesiog on fly. cia GM komanda reikalinga
pastoviai sukti globalu eventa palaikanti duoto MMORPG pasaulio koncepcija. beigi visaip zmoniskai trukdyti RPG zaidimo strateginimui
tokia veikla MMORPG zaidejai pavadino "kisimusi i zaidima"
butu juokinga jei nebutu graudu
na bet tam yra priezasciu - paprastai MMORPG GMai nieko neismano apie RPG ir apskritai ju ten ne tokia paskirtis

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-07 13:55 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
O aš manau, kad be n meistrų išvis nelabai įmanoma padaryti tikrai įdomaus MMORPG

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-07 17:59 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
viskas priklauso nuo to kas zadziai. tam paciam wow rp serveriuose zmones sugalvoja puikiu atrakciju ir be meistru, remdamiesi vien wow lore. (na nzn ar organizatorius vadinti meistrais?)
o iman, toki pradziai atrodanti visai atsiauru rp atzvilgiu, zaidima kaip eve -online, rp zmoniu irgi netruksta ir jiems tikrai nereikia meistru, susikurti kazka labai idomaus. beje eve online yra tikriausiai vienintelis zaidimas turintis tokia stipru devsu rp promotinima.
imho meistrai zaidziant uz stalo reikalingi kontrolei - nukreipimui, taisykliu prisilaikymui. mmo (jei jis surestas atkreipiant demesi i rp) to nereikia, visa technini dalyka daro pats zaidimas.

P.S. man neteko dar sudalyvauti jokioj gyvoj zaidimo sesijoj su meistrais, todel situo atzvilgiu tikriausiai uzmetysis akmenais mane uz expirienso stoka ;)


Last edited by Salemas on 2008-08-08 11:18, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-07 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
Salemas wrote:
viskas priklauso nuo to kas zadzia
:uz: ;)
Salemas wrote:
imho meistrai zaidziant uz stalo reikalingi kontrolei
na dėl kontrolės tai ne tik, popierpištukinis meistras dar dirba ir už skaičiavimus, sitemą ir siužetą, kuris (siužetas yra sunkioji MMORPG vieta) bet iš principo taip - jei introducinam meistrą į MMORPG tai jis turėtų atlikti papildomo kontrlieriaus būklę arba vesti žaisdimą mažai grupei žmonių.
Salemas wrote:
mmo (jei jis surestas atkreipiant demesi i rp) to nereikia, visa technini dalyka daro pats zaidimas.
o čia ir mano mintys apie žažkokį ateities MMO, kuriame tai būtų.

/ na aišku kiek nukrypstant į pusreklames, galėčiau pasakyt jog žinau bent vieną MMORPG kuriame tai yra akcentuojama, bet jis yra iš pirmo žvilgsnio strategija (Aegis) ir dar be to yra browserinis.
RP skatinimu aš vadinu forumų sistemą kurioje skirtos specialios skiltys politikai - pamažu su pradžioje nukreipimu adminų tai tapo milžiniškomis in character politikos temomis, ir dabar nereikia jo kių meistrų o sąjungos, intrigos ir susikūrusių imperijų pokyčiai (imperijos nėra užkoduotos žaidimo kode) vyksta intensyviai. Žodžiu toks šio žaidimo pvz - įjungus atrodo jog tai strategija, bet pamažu paaiškėja jog skaičiai tėra gal 20 procentų žaidimo.
Per Aegio egzistavimo metus įvyko elementarus procesas - tie kurie užsiima RP lengviau išplaukia viršun, yra atpažįstami forume ir dažniausiai dalyvauja su dideliu įsijautimu - jie karaliai diplomatai, imperijų postų tarnautojai. o tie kurei nori kartais kažką paveikti tampa vasalais kurių didesnis rūpestis karyba, resursai ir sistema./

Iš pusreklamės grįžtant prie MMORPG, aš geru variantu laikyčiau MMO kuriame ir yra toks išssisluoksniavimas - ten kur RP yra smagu, gali rasti tokių kurie tai daro, bet kur yra ir tos pilkosios masės kurie tenori padalyvauti batalijoje, pamušti monstus ir panašiai.

Sakyčiau, MMORPG su meistru ir 8 žaidėjais jau nebe MMORPG.

/na matyt darturėsiu ką pasakyt, bet kuo toliau tuo labvaiu samonės srautas gaunasi tai matyt kitam kartui paliksiu/

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-08 9:01 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
jeigu yra meistas ir 8 zaidejai tai MMORPG ir nereikalingas
o ka daryti jei yra 10 meistru ir 100 zaideju?

taip tai LARPas, bet grazu LARPinti jei oras nieko ir visi zaidejai vienoje vietoje
o jei zaidejai issibarste po pasauli tai MMORPG yra puikus irankis daryti LARPus

jei susipazine kiek su LARPu, tai tikriausiai suvokiate kad LARPe scenarijus kitoks nei stalo RPG

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-08 10:22 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
smeli wrote:
...o jei zaidejai issibarste po pasauli tai MMORPG yra puikus irankis daryti LARPus...
o gal atvirkščiai, kai žaidėjai išsibarstę ir daug meistrų, gal larp evoliucionavo į mmorpg ;) (pradžioje, o dabar turim ką turim)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-08 12:52 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
MMORPG zodelis dedamas visur nes taip reikia

vienu momentu Lineage2 saite nebeliko RPG, buvo tik MMO
bet netrukus grazino atgal
nors esme kaip buvo taip ir liko MMO strategija su durnais pribombasais ir RPG elementais :)

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-08-08 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
Na gal mmo ir tiktų virtualiems larpams daryti, bet vėgi manau jog čia mes tiesiog ieškom toolsų padaryti kažką labai jau savo.

na, 10 meistrų ir 100 žaidėjų tai čia labai lietuviška. bet vietiek tokie skaičiai - tai ne MMORPG. Tai ką reikės 1000 meistrų ir kokia 100 000 žaidėjų?
Juk MMO sukurti šimtams tūkstančių - iš žaidėjo pozicijos tai neturi būti sesija "susirinkime kartu 18h GMT ir meistrai mums paruoš eventą". Ne kiekvianas gali pasijungti būtent tą valandą. Iš šimto žaidėjų greitai telieka 10-15 kurie visi vaidina personas of great importance.

Smeli, nesupyk, bet čia šiokia kiek apklalbėsiu tavo bandymus su lineage. Kiek prisiregistravo, 100 maždaug? bet liko tai tie 10-15 su įpatingais veikėjais. Kodėl? Nes prisijungdavom su pažįstamais, o miestuose tuščia, surandi žaidėją o jis papraščiausiai lvl keliasi ir iš idėjos geros nieko labai gero nesigauna.

Mano nuomone, tau teko nelaimingas likimas pakartoti kobros klaidą. Berods ten kobroj kai atsirado C4 pasakė - bus RP serveris. Su 1X reitais. irgi ribojo priėjimą, bet žmonių buvo daugiau. Na ir Rp šiek tiek buvo, na kobroj jie turėjo kažkokią globalesnę idėją, bandė padaryti RvsR, tik kiek nelabai gavosi. Nes su jų pvp zonų padidinimu... Žodžiu žmonės luposi be priežasties, delevelindavosi ir eidavo vėl goldo išmušinėt iš lėvų monstrų į elven ruins. Irgi failure sakyčiau.

Vat iš čia ir mano ligitolinės išvados apie MMORPG +rp:
1) 1x reitai nuo pradžios iki pergalingo galo po mėnesio ir panašūs dalykai must die. žaidimas subalansuotas žaidėjams kurie labai ilgai (ILGAI) kapos medžius ir galiausiai po ilgo laiko mokant mėnesinius mokesčius pasieks true lvl of doom. Jeigu mes jau skatinam Rp, tai reikia nepamiršti jog dažniausiai vystant šnekas, veikojo rakcijas mažėja laikas pačiam lvl kėlimuisi.
Ne, padarę reitus 100x nieko nepasieksime. Tiesiog turėtų būti kažkokios ribos - pradedi tarkime (na čia tik skaičiai, bet galima imt L2 etalonu nes daugiausiai esu jo ragavęs) nuo 40, gali pasiekt 45, nukrist žemiau 39 negali.
Ką tas duotų? Tie kurie norės keltis lvl, to paragaus. Mirs, vėl turės malonumą pasiekti lvl of doom. Bet varšas Rp'inantis žmogelis su pora savo draugų turės šansų prieš tą kuris tik ir keliasi lvl. (na, jeigu tau meta į akis įžeidimą po įžeidimo, tai juk reikia kadanors įsižeisti. o pvz kobroj, tu 12, nes šnekėjais su visias mieste, o ateina ~40 ir raunasi. na ir ką tu gali padaryt jei tavo veikėjas labai nori bent pabandyt užvažiuot į nosį. na pvz ne itin vykęs , bet pati idėja turėtų būt aiški)

2) pirmoje vietoje siekiamybių skalėje turėtų būti ne XP, skillpointai ir panašūs dalykai, o goldas. Jeigu pavyktų kiek subalansuoti ekonominę mažo lygių tarpo situaciją, tai valiuta pati taptų siekiamu dalyku, ne už ją tinkamesni šarai ginklaii ir panašūs dalykai. BET - didesnis pinigas neturi mėtytis jau po kiekvienu monstriuku. Taip, medžiojant pinigų turėtų būt įmanoma gauti, bet pagrindinės įplaukos keliautų pvz iš tų pačių 10 GM'ų, žaidėjams kurie kuo nors pasižymi.

3) guildai turėtų šiek tiek pakeisti savo prasmę. Guildmasteriu galetų tarkim tapti tik tas kurį approvina meistrai. Jis turi pateikti idėją, tikslą ir panašius dalykus ir jis būtų tas kuris gaus. T.y. sukurti guildą turėtų būti maždaug tokia sistema kaip buvo jungiantis į smelio L2 - laiškas su istorija ir komentarais.
kas iš to? Guildmasterius kartkartėm stebi GM'ai, jie gauna ir piniginius bonusus, iš kurių aprūpina guildą, plečia jų įtaką. Guildai turintys RP palaikančius vadus kiltų greičiau, neturintys bandytų turtėti iš monstrų ar kitų žaidėjų sąskaitom.

Galbūt dar (kiek į šoną žingsnis) pagalvojus apie kobros bandytą organizuoti dvi tarpusavyje konkuruojančias puses, galima būtų įtraukti po elitinį guildą kiekvienos rasės pusėje. Su karaliumi/valdovu/didžiuoju guildmasteriu ar pan. Tada kaip puseventai galėtų būti diplomatinės kiekvienso rasės pozicijos, trumpi karai* sąjungos ir panašūs dalykai. (l2 turi pilių paėminėjimo sistemas..) Tie elitiniai guildai turėtų gauti didžiausias įplaukas ir didžiausią meistrų priežiūrą.
(*tai neturi virsti ištisu konfliktu bet kartkartėmis kokie nors Delfai ateitų ps elfus ir... kokią savaitę būtų problemos ;))
hmm įdomu ar įmanoma priversti sargybinius gimtame mieste automatiškai atakuoti rasės kurioms paskelbtas karas atstovus. (aišku sargybiniai turėtų atitikti pvz 44lvl ar kažką panašaus - mažiau už geriausius žaidėjus bet pakankamai neblogai kaip iššūkis...)


4) eventai - nemanau jog meistrai turėtų vesti žaidėjus už rankos. jeigu sukuriamas priramidės principas - meistrai prižiūri guildmasterius o šie stengiasi palaikyti guildą, užtenktų įprastesnių kartais vykstančių eventų - nereikia plėšytis ir žudytis dėl nuolatinio siužeto.

5) teritorija. na visus lėvus mosntrus galima palikti o visus krūčiausius uždaryti neprieinamai, dalį sunkių teritorijų (pasirintkam lvl tarpsniui) palikti - gal visas guildas ką nors padarytų. Šiaip teritorija turėtų didėti ar mažėti priklausomainuo žaidėjų skaičius ir poreikio. Laktyti visame kontinente skirtame 100k žmonių, kai žaidėjų 1k, tai nežinau maž mažiausiai vienišu pasijausi kartkartėmis. Aišku jei dalis teritorijų mažai lankoma tai nėra blogai.


Ką visa tai duotų? 20procentų (žiūrėti aegio pvz) variantą. Žaidimas, jo sistema, taptų 20 procentų to ką čia galima pamatyti. Būtų tų, kuriems tų 20 procentų pe akis. Juos visus reiktų priimti - argi gaila? Manau jų būtų dauguma. Bet likę 20 procentų žaidėjų, jie galėtų mėgautis tuo 80procentų žaidimo. Guildai, jų santykiai, nedideli eventai, daug RP su tokias kaip jie ir panašiai.

tai tokia paklodė šiandienai...

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page « 112 13 14 15 16 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited