INSTRUKCIJOS VEIKĖJŲ KŪRIMUI
Žemiau pateikti keli „tipiniai“ veikėjų kūrimo šablonai. Norint žaisti tiksliai pagal knygas, galima veikėjų priešistorę pririšti prie siužeto (smulki informacija apie šeimas yra pateikta tinklapyje
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Main_Page). Visada lieka opcija sukurti naują šeimą ar klaną, kurį Dž. Martinas „pamiršo paminėti“ savo knygoje, ir kurio pozicija gali būti bet kokia – šventa ištikimybė starkams, maksimalus izoliacionizmas, sąjunga su viena iš pietiečių ar Geležinių žmonių šeimų ir t.t. Reikėtų atkreipti dėmesį, kad žaidėjai neturėtų susikurti labai aukštą socialinę padėtį užimančių personažų: žaidimas už Didįjį Džoną Amberį, Garlaną Tirelį ar bet kurios didesnės šeimos galvą padarys žaidimą vangų ir sudėtingą, padidins nesėkmės tikimybę.
1. Jaunas ir ambicingas paveldėtojas
Penkių Karalių kare suguldė galvas daug lordų ir jų įpėdinių, kai kurios žemės liko nevaldomos ar valdomos kažko laikinai, kol „lordas viską išspręs“. Įvairaus plauko bastardai ir jaunesnieji sūnūs gali įžvelgti tokioje situacijoje vieną kartą gyvenime pasitaikančią galimybę tapti lordais. Kur daugiau, jei ne šiose vestuvėse bus geriausia proga pareikšti savo teises į lordystę? Reikia tik užsitikrinti kokios nors šeimos paramą ir išsiaiškinti, kas dar siekia to paties, ir būti apsukresniam už konkurentus.
Tinkamos giminės: Dastinai, Flintai iš Flintų Piršto arba Našlės Sargybos, Lokai, Hornvudai, Servinai.
2. Bežemis bajoras, ieškantis galimybės
Kaip žinia, tėvoniją paveldi vyriausiasis sūnus, jaunėliai lieka it musę kandę. Suirutės laikais galima gi ir praplėsti savo šeimos žemes, tampant kaimyninės teritorijos valdytoju, o gal net pradėti naują klaną. Šiaip ši opcija panaši į „Jauno ir ambicingo paveldėtojo“ atvejį, tik čia veikėjas neturi jokių kraujo teisių į „dyką“ žemę. Jo šansas – įrodyti Šiaurės Saugotojui ir Vinterfelo lordui, kad jis pajėgs pasirūpinti žemėmis ir kad Boltonai iš to taip pat turės naudos. Kitas variantas – vesti žemę valdančią našlę ar velionio lordo dukterį, prie kurios rankos jau, ko gero, rikiuojasi ilga vorelė norinčių; Šiaurės Saugotojo palankumas šioje vietoje gali būti lemiantis faktorius.
Tinkamos giminės: Flintai iš Flintų Piršto arba Našlės Sargybos, Gloveriai, Lokai, Manderliai, Ryzveliai, Tolhartai, Hornvudai, Amberiai, Servinai.
3. Išverstakailis atskalūnas
Kai kurios šeimos jau yra atvirai pareiškusios priešiškumą lanisteriams ir naujajam Šiaurės Saugotojui. Bet šeimos pozicija nebūtinai turi sutapti su kiekvieno tos šeimos nario pozicija: vienas riteris gali turėti nuomonę, kuri prieštarauja lordo sprendimui. Ypač turint omenyje, kad tai gali būti puikus būdas atsisėsti į šeimos lordo sostą, kai Lanisteriai paims tėvuką ir vyresniuosius brolius ant iečių. Reikia tik laikui prisiekti ištikimybę Šiaurės Saugotojui ir Vinterfelo lordui, ir šeima nebus išrauta su šaknimis, kas ne kartą anksčiau jau yra nutikę.
Tinkamos giminės: Mormontai, Rydai, Karstarkai, Amberiai.
4. Pralaimėjęs loterijoje
Karas ką tik baigėsi, daguma šiauriečių liko pralaimėjusioje pusėje. Daugelis šeimų turi ko paprašyti Šiaurės Saugotojo: gal šeimos atžala liko Lanisterių nelasivėje, gal giminės pilis sugriauta ir žemę siaubia plėšikai, gal tiesiog reikia pinigų, kad grafystė atsistotų ant kojų, o gal velionis šeimos lordas savo laiku susikivirčijo su Riusu Boltonu ir reikia skubiai užglaistyti nesutarimus, kad nereiktų gyvent su galingu priešu. Galų gale, Boltonai – tai nauja valdančioji Šiaurės šeima, ir jiems reikia pareikšti pagarbą. Veikėjas - klano delegatas, kurio misija – išspręsti šią problemą. Galbūt jis net nežino apie savo giminės tikruosius ketinimus, ir apdairus šeimos lordas atsiuntė jį čia grynai dėl apsidraudimo, kad nebūtų paskelbtas išdaviku.
Tinkamos giminės: Dastinai, visi Flintai, Gloveriai, Lidliai, Lokai, Manderliai, Norėjai, Ryzveliai, Tolhartai, Hornvudai, Amberiai, Vuliai, Servinai.
5. Jousting knight
Jei žaidėjas visai neturi polinkio į socialinį žaidimą, galima pagrindine jo veikėjo motyvacija padaryti dalyvavimą turnyre. Veikėjas gali būti bet kokios kilmės – net prasčiokas, parodęs narsą mūšyje ar išgelbėjęs lordo gyvybę, galėjo būti įšventintas į riterius tiesiog mūšio lauke. Tačiau reikia pažymėti, kad jeigu daugumai žaidėjų iš visų siūlomų veikėjo kūrimo variantų tinka tik Jousting knight, gal neverta meistrauti šio scenarijaus šiai grupei.
Tinkamos giminės: bet kuri.
6. Svečias iš pietų
Puotoje dalyvauja ne tik šiauriečiai: čia yra didelė Tirelių delegacija, visas spiečius Frėjų, keletas kilmingų pabėgėlių iš Dorno ir grupė Vakarinių žemių riterių. Taipogi nebūtina apsiriboti vien numatytais scenarijuje NPC – personažas gali būti ateiviu ir iš kitų Vesteroso vietų, turintis savo tikslų šiame karalystės užkampyje. Tai gali būti šnipas, pasiuntinys ar oportunistas, o gal tiesiog senas kito personažo draugas, galbūt išauklėtas Šiaurėje, ir atvykęs aplankyti vaikystės vietų, o tuo pačiu ir turnyre sudalyvauti.
Tinkamos giminės: bet kuri ne Šiaurės giminė.