Susimečiau neseniai free to play patapusiu Dungeon and Dragons Online.
Gana vidutiniškas MMO tačiau tai, kad savo laiku buvo pay to play padarė gana aukštos kokybės techninėje pusėje.
Žaidimas turi gana daug mano kol kas niekur kitur nesutiktų elementų: Patirtis skaičiuojama tik už questus, questai savo ruožtu praktiškai visi yra mini instance tipo (darai vienas arba su grupe), personažai kuriami pagal adaptuotas DnD 3x taisykles (kas gerai jei žinai kaip ji veikia ir blogai jei ne) tačiau action elementai leidžia ir prastai poagamintiems personažams išgyventi. Taip pat svarbus elementas Skilai: plauki taip gerai kaip tavo skilas leidžia šokinėji deriesi pardavinėji randi trapus arba slaptas duris. Ir dauguma šitų nekovinių veiksmų naudojimas Questo metu priskaičiuoja patirties pabaigimo metu. Taip pat toli gražu ne visi questai susiveda į kažko žudymą: daužiau dėžęs, vedžiojau šunis, bėgau pro priešus, kad pavogti brangakmenius (jei per daug užmuši failini questą
). Kol kas geriausia žaidimo dalis įkvėpimas savo nuotykių kūrimui
.
Klausimas Toxiui (giliai filosofinis:)): Tai kaip ten yra su Bayonette? Ar tai yra tikslinės auditorijos išnaudojimas ir pakinkymas pateikiant tai ko ji labiausiai norėtų, ar Moteriškumo ir Seksualumo šaržas (arba išaukštinimas galbūt netgi) pakylėtas iki meno lygio? Tiesa kiek supratau istorija nėra visiškai idijotiška (tiksliau ji yra be angelų spardymo gun-heelsais)?
Tiesa gal girdėjote ką nors apie Darksiders?