Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 18:20

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page « 1 2 3 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-14 15:58 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Kazhkaip seniau kai kas pasakydavo jog Deux Ex yra shooterio ir rpg mishraine visi palinksedavom galvom ir nekildavo jokiu ginchu.

Dabar paminek shooteri ir ME/Fallout3 vienam sakiny tuoj fanbojai prades pult ir irodinet kazhka.

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-14 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
sarua wrote:
Kazhkaip seniau kai kas pasakydavo jog Deux Ex yra shooterio ir rpg mishraine visi palinksedavom galvom ir nekildavo jokiu ginchu.

Dabar paminek shooteri ir ME/Fallout3 vienam sakiny tuoj fanbojai prades pult ir irodinet kazhka.
Maybe. Bet jamk Deus Ex 2... Ir sužinosi, kad tą mišrainę galima blogai užmaišyti.

Žinau, kad skambu kaip senas fanbojus (kitą vertus niekas jaunyn neina checheche), tačiau rpg kaip žanro mirtis gali nebūti smarkiai perdėta. Kokį pastarūjų metų žaidimą galite nurodyti kaip grynai RPG, o ne mišrainę su RPG elementais?

RPG ne tiek numirė kiek jau nebežinia ką reiškia. Absoliučiai viskas gali turėti "rpg elementų". Ir visa ta įvairovė padaro suvokimą kas tie rpg elementai yra sunkiu.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 0:47 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
"fanboy" strikes back

nu sorry, bet kai pradeda vertint tokius zaidimus kaip mass effect kaip grynus shooterius tai mane pradeda imt nervai ;] Tada tiesiog norom nenorom pieshiasi toks vaizdas, kad tarp mass effect ir kokio quake nera jokio skirtumo...
Quote:
Man tiesiog labiau patinka spustelti pele veikeja, ir spustelti pele ant prieso, kuriuo reikia pasirupinti
va puikiai apibudina visa tai shita citata.
jei rpg zaidima apibudina ir kertiniai akmenis yra tik izometrinis 2d vaizdas ir turn based combat, tai pasisiulysiu vis tik ipirst savo nuomone, kad tai nera rpg zaidimu apibudinimas.

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 9:47 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
zhukaSS wrote:
nu sorry, bet kai pradeda vertint tokius zaidimus kaip mass effect kaip grynus shooterius tai mane pradeda imt nervai ;] Tada tiesiog norom nenorom pieshiasi toks vaizdas, kad tarp mass effect ir kokio quake nera jokio skirtumo...
Skirtumai yra be abejo: Mass efekt turi nepalyginamai geresnę istoriją. Tačiau savo gera istorija pasižymi ir Heavy Rain. Gera istorija nėra būtinas rpg elementas rpg tiesiog žanras kuris geriau ją išnaudoja IMO Adventure žanras reikalauja istorijos labiau.
zhukaSS wrote:
va puikiai apibudina visa tai shita citata.
jei rpg zaidima apibudina ir kertiniai akmenis yra tik izometrinis 2d vaizdas ir turn based combat, tai pasisiulysiu vis tik ipirst savo nuomone, kad tai nera rpg zaidimu apibudinimas.
Tai vat ir kyla noras kad žmonės pateiktų mintis apie savo požiūrį į rpg. Vazdas yra visai ne esminis momentas jis turi momentų tačiau daugiau tame kaip veikia exploringas žaidime (IMO First person ir third person per petį viewai per daug rišasi su žaidėjo pastabumu o ne personažo pastabumu, but its not realy major unless games make it so).

Turn base irgi yra tik priemonė tikslui o tikslas kad tu galėtum priiminėti sprendimus už personažą. Vienas iš svarbesnių RPG elementų IMO yra galimybė žaisti smarkiai "ne save" kaip kur tai įgyvendinama Rail roadu (FF serija ir visos kitos rpg su predetermined story ir Kalbančiais main personažais) kitur, kaip čia aptariamame ME2 personažas atvaizduojamas per pasirinkimus. ME (tiek pirmas itek antras) tiek krūva kitų panašių žaidimų labai atskiria rp elementus nuo kovojimo. Kai prasideda kova tai jau kare kaip kare (kontraste tas pats Deus Ex pirmas yra best of the best pvz kur tavo elgesys visame žaidime apsprendžia kas tu esi, Ir šiuo aspektu netgi galia būtų sakyti kad jis yra daugiau rpg negu shooteris :P). Koks tu esi po velnių gerietis jei casualy genozidini ištisas kolonijas...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 13:51 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Quote:
Bet jamk Deus Ex 2... Ir sužinosi, kad tą mišrainę galima blogai užmaišyti.
Ash neteigiu jog shooteris+rpg yra instant win ar instant fail :)
Quote:
Kokį pastarūjų metų žaidimą galite nurodyti kaip grynai RPG, o ne mišrainę su RPG elementais?
Be indie tipo nelabai ka pamenu :(
Quote:
RPG ne tiek numirė kiek jau nebežinia ką reiškia.
Man atrodo jog rpg yra vienas ish zhanru kuris smarkiai nukentejo del technologiju tobulejimo.

Ankshchiau visi zhaidimai paprashchiausiai buvo letesni, todel labiau priimtini buvo turnais paremtas kombatas. Mol vistiek letai viskas eina, tai jei dar truputi paletinsi niekas nesupyks. Dabar kazhkaip neproduktyviai atrodo kovoti priesh parti blogietchiu paeliui darant ejimus kai visa tai ivyktu 10 kartu greichiau realiu laiku.

Grafikos detalumas ir realistishkumas kartais kenkia. Visi turbut mate F3 video kur playeris npciukui shauna i galva(aka headshotus daro) n+k kartu kol jis pagaliau numirshta. Aishku ginklas buvo shudinas, skilai buvo shudini, npciukas buvo stiprus, charas buvo levas. Bet shauname tiesiai i neapsaugota galva... :) Senam falaute buvo paprashchiau, shauni i galva ir kadangi grafika nera detali nematom aishkiai rezultato, gal kliudzhiau ausi, gal ishvis nepataikiau ir t.t.

Nezhinau, ash gal priekabus, bet man labai jau wtf atrodo kai trenkiu kuoka orkui per galva ir man pasako jog misinau, taigi savom akim matchiau jog pataikiau :lol:
Quote:
Koks tu esi po velnių gerietis jei casualy genozidini ištisas kolonijas...
Gerietis su tvirta ranka :lol:

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 14:07 
Offline

Joined: 2005-10-11 17:39
Posts: 275
OK, nelyginu ME2 su Quake, taciau jeigu imtume kaip pavyzdi lyginimui Half-Life? Irgi turi istorija, tik praleista sprendimu priemimo iliuzija. Iliuzija - kadangi visvien noredamas uzbaigt zaidima turesi praeiti tas pacias saudynes ir issaudyt tuos pacius priesus, skirtumas tik kiek kompanjonu prarasi. Half life kelias nuo vienos saudyklos iki kitos "sutrumpintas".


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
5raz wrote:
OK, nelyginu ME2 su Quake, taciau jeigu imtume kaip pavyzdi lyginimui Half-Life? Irgi turi istorija, tik praleista sprendimu priemimo iliuzija. Iliuzija - kadangi visvien noredamas uzbaigt zaidima turesi praeiti tas pacias saudynes ir issaudyt tuos pacius priesus, skirtumas tik kiek kompanjonu prarasi.
nu va lol, su tokiu apibrezimu atkrenta puse kultiniu "rpg" zaidimu, kaip po final fantasy, ten gi buvo dar grieztesnis linijinis siuzetas ir tie patys priesai kuriuos turejai "ishshaudyti"

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
sarua wrote:
Ankshchiau visi zhaidimai paprashchiausiai buvo letesni, todel labiau priimtini buvo turnais paremtas kombatas. Mol vistiek letai viskas eina, tai jei dar truputi paletinsi niekas nesupyks. Dabar kazhkaip neproduktyviai atrodo kovoti priesh parti blogietchiu paeliui darant ejimus kai visa tai ivyktu 10 kartu greichiau realiu laiku.
Visiškai ir absoliučiai nesutinku. Aišku teks pripažinti kad taip manačių yra ne vienas ir ne du ir kad kol geimų developeriai irgi taip manys tol bus nesamonės su Turn base mirtim.

Vienas pirmūjų jei ne pats pirmasis žaidimų buvo Pong. Tai buvo teniso emuliatorius kur kamoliukas lakioja nuo vienos lazdelės valdomos žaidėjo iki kitos. Greičio ir reakcijos žaidime buvo daugiau negu reikia.
Visokie Pac Manai, Mario ir Donkey Kongai irgi nepasižymėjo lėtumu. Jei ką jie pasižymėjo dar žairesniu timingo poreikiu negu dabartiniai greiti žaidimai.

Žaidimų pasaulyje yra mados. Gaminti geimą yra brungu. Tad reikia rinktis gaminti geimą kurį galima patikimai parduoti. RPG ir turnbased yra vertinama kaip nišinė rinka. Ir todėl jei kas gamina rpg ne nišai tai adaptuoja ją mainstreamui.

Mainstreamas daugumoje taikomas į jaunimą, jaunimas ženkliai labiau linkęs į energingus ir instarewarding žaidimus ( tai ką sakau jokiai tyrimais mano atliktais neparemta ir pilnai ginčytina).

Kaip pats pastebėjote daugelyje atvejų nišinė produkcija yra indie rinkoje kur ir sąnaudos ir tikimasis pelnas yra mažesni...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 15:12 
Offline

Joined: 2005-10-11 17:39
Posts: 275
zhukaSS wrote:
5raz wrote:
OK, nelyginu ME2 su Quake, taciau jeigu imtume kaip pavyzdi lyginimui Half-Life? Irgi turi istorija, tik praleista sprendimu priemimo iliuzija. Iliuzija - kadangi visvien noredamas uzbaigt zaidima turesi praeiti tas pacias saudynes ir issaudyt tuos pacius priesus, skirtumas tik kiek kompanjonu prarasi.
nu va lol, su tokiu apibrezimu atkrenta puse kultiniu "rpg" zaidimu, kaip po final fantasy, ten gi buvo dar grieztesnis linijinis siuzetas ir tie patys priesai kuriuos turejai "ishshaudyti"
As neturiu konsoliu, todel paskutinis zaistas FF buvo FF8. Jis neturi nieko bendro su pirmo asmens saudykle. Prisipazinsiu - nebaigiau jo, nes nusibodo.
Skirtumas tarp shooterio ir RPG man siuo atveju yra tas, kad shooteryje pataikymas i priesa priklauso nuo zaidejo idgudziu (kaip taikliai ir greit zaidejas uzveda taikikli ir paspaudzia mygtuka), o RPG zaidejas tik nurodo krypti ir ginkla, o jau ar pataikys - priklauso nuo veikejo igudziu. Todel as pvz netvirtinu, kad F3 nera RPG, kadangi ji galima zaist su VAT sistema, atspindincia personazo igudzius.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 18:43 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Quote:
Visiškai ir absoliučiai nesutinku. Aišku teks pripažinti kad taip manačių yra ne vienas ir ne du ir kad kol geimų developeriai irgi taip manys tol bus nesamonės su Turn base mirtim.
Kol zhmones pirks tol publisheriu/developeriu nuomone ir nesikeis :cry:

Na del to greichio- tarkim, nesvarbu.
Quote:
Skirtumas tarp shooterio ir RPG man siuo atveju yra tas, kad shooteryje pataikymas i priesa priklauso nuo zaidejo idgudziu (kaip taikliai ir greit zaidejas uzveda taikikli ir paspaudzia mygtuka)
Kaip ir pritariu :)

_________________
bu


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page « 1 2 3 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited