> Hah, kad rasė būtų vienintelė problema. Matėt dialogų sistemą? Dabar
> subalansuota nemokantiems skaityti daltonikams consoletardams!
Manau, galvoje buvo turėtas "dialogue wheel", pasiskolintas iš Mass Effect. Šiaip nematau, kuo tai sietina su konsolėmis, tuo labiau, kad galbūt abstrakčių atsakymų sistema ir geriau nei sakinių formos dialogo opcijos, kurios gali nederėti su pagrindinio veikėjo asmenybe. Morrowind stiliaus dialogai, kai žaidėjas tik nurodo pokalbio temą, man visai patiko
O juk vadinamasis "dialogo ratas" iš esmės yra tas pats.
> norint sukalti gerą istoriją fiksuotas ir išdirbtas personažas yra geriau
> negu rasių sąvybių ir lyčių kišmišas parduodamas kaip main personažas
> world shattering story centre.
Norėdamas geros istorijos, pažaisiu kokį questą ar pan.
RPG juk yra "role-playing": taigi, kuo daugiau rolių, tuo geriau
Rasių apkarpymas labai mažina rolių skaičių.
> To be fair Baldurų ir lanescape tormentų dabar labiau linkęs žvalgytis
> indie rinkoje o ne tarp didžiūjų gamintojų.
Norėčiau ir aš mėgti indie žaidimus... Deja, jiems labai dažnai trūksta dalyko, angliškai vadinamo
quality assurance, kas labai atsiliepia žaidimo meninei vertei ir trukdo žaisti